loading...
همه چیز برای دانلود
احسان نعنایی بازدید : 197 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)



بازی F1 2011 عنوانی از سری بازی های F1 است که مربوط به اتفاقات سال ۲۰۱۱ می شود. بازی توسط شرکت CodeMasters ساخته می شود و توسط همین شرکت نیز منتشر خواهد شد. موتور بازی EGO Engine نام دارد . در بازی به طور کل ۱۲ تیم و ۲۴ راننده وجود دارد این بازی مربوط به فصل اول مسابقات فورمول یک است. در E3 2011 شرکت CodeMasters تایید کرد که بازی در قسمت مولتی پلیر تا ۱۶ گیمر را ساپورت و پشتیبانی می کند. علاوه بر ان ۸ راننده نیز حضور دارند که توسط هوش مصنوعی کنترل خواهند شد. شرکت CodeMasters قول داده است مشکلات جزئی بازی F1 2010 در این نسخه وجود نخواهد داشت. سیستم گیمپلی بازی تغییراتی خواهد داشت که می تواند تاثیر گذاری بالایی در جذب مخاطب داشته باشد ، همچنین قسمت های Cinematics بازی نیز بهبود یافته است . در ضمن سیستم Co oP در قسمت مولتی پلیر بازی وجود خواهد داشت. زمان اشنایی با بازی کمتر از نسخه قبلی خواهد بود این به معنی ساده تر شدن گیمپلی بازی است. طراحی محیط بازی به خوبی نسخه ۲۰۱۰ انجام شده است و هر پیست مسابقه ویژگی ها و قابلیت های مخصوص خود را دارد که می تواند باعث مشکل و یا سادگی مراحل مسابقه شود. به علت استفاده از موتور EGO احتمال اینکه بازی در بیشتر موارر عملکرد خوبی از خود نشان دهد بسیار زیاد است. مهمترین نکته در مورد بازی های شبیه سازی اتوموبیل رانی طراحی اتوموبیل ها است. در این بازی به لطف استفاده از موتور ذکر شده طراحی اتوموبیل ها به نمونه های واقعی شبیه تر شده است. و در اخر هوش مصنوعی بازی از همان فناوری و قابلین نسخه قبل بهره می برد با این وجود که سیستم هوش مصنوعی بازی پیشرفت های زیادی داشته است.

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و قابل رایت با فرمت ISO می باشد|

 

fi1 2011 cover small دانلود بازی F1 2011 برای XBOX360

 

 

اطلاعاتی در مورد بازی F1 2011:

نام بازی : Formula 1 2011
سازنده :CodeMasters
ناشر بازی: Codemasters
از سری :Formula One
موتور بازی: EGO Engine 2.0
پلتفرم ها: PC & PS3 &X360 &3DS & Vita
تاریخ عرضه :۲۰,۲۲,۲۳ سپتامبر ۲۰۱۱
سبک بازی: شبیه سازی اتوموبیل رانی
مد های بازی: Single _Player , Multi player
درجه بندی بازی: مناسب برای ۳ سال به بالا

 



احسان نعنایی بازدید : 179 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

EA  اینبار موتور گرافیکی فیزیک بازیکنان را دوباره از نو طراحی کرده و این بازی را تا حد زیادی از لحاظ شبیه سازی به واقعیت نزدیک نموده . حرکات و برخوردها بسیار نزدیکتر به فوتبال واقعی طراحی شده اند و بهبود وسیعی را از نظر گرافیکی شاهد خواهیم بود. FIFA 12دارای قابلیت حرکت ۳۶۰ درجه ی کامل بازیکنان است که با ادغام آن با تعریف دوباره ی کنترل بازی و هوش مصنوعی بالا در هنگام دفاع کردن یک بازی پر هیجان تر از گذشته را شاهد هستیم . موتور فیزیکی جدید EAمخصوص ساخت حرکاتی خاص مانند کنار زدن بازیکنان و تنه های شدید و سایر حرکات فیزیکی ساخته شده که در کنار آن جزییات زیادی هم به اینگونه برخوردها افزوده شده . EA هوش مصنوعی جدیدFIFA 12 راPro Player Intelligence می نامد.در چنین حالتی بازیکنان در این بازی می فهمند که چه کسی به آن ها نزدیک می شود و بر اساس خصوصیت های او از خود واکنش نشان می دهند.درنسخه ی آینده ی این بازی همچنین شاهد شکل های مختلف و تاکتیک های متفاوت تری برای دفاع خواهید بود که این نیز به فیزیکی تر شدن بازی کمک کرده است . شما از هم اکنون می توانید نسخه XBOX360 این بازی را که مخصوص کنسول های NTSC می باشد را برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.


fifa 12 xbox cover small دانلود بازی FIFA 12 برای XBOX360

Link

 

احسان نعنایی بازدید : 118 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

بازی NCAA Football 12 ماجرای سفر یک ورزشکار دانشگاهی به مقطع جدیدی از ورزش و حرفه ای بودن می باشد. شتاب و استرس یک بازی روز شنبه را با تمامی امکانات جدیدی که در این نسخه از بازی افزوده شده است را برای یک بازی فوتبال امریکایی تجربه کنید. تماشاگر ها و مشوق های شما از افراد مدرسه و دانشگاه بوده و بازی در محیطی کاملا طبیعی با گرافیکی بی نظیر برای شما آماده شده است. جنبشی سریع در زمین بازی انجام دهید و تیم خود را در راه رسیدن به جام جهانی همراهی کنید. در نسخه جدید این بازی ، هر تیم بر اساس تشویق ها و هوادارن مخصوص به خود ساخته شده است و سعی شده حتی جملاتی که در واقعیت گفته می شود ، در بازی هم دقیقا از همان عبارات استفاده شود تا در هرچه طبیعی تر شدن بازی کمک کند. ویژگی جدید دیگری که اضافه شده ، نوع جدید از تکل های بازی می باشد که به آن "تکل دوبل" می گویند. شما از هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.


 

ncaa12 cover small دانلود بازی NCAA Football 12 برای XBOX360

 

احسان نعنایی بازدید : 76 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 


 دانلود بازی London 2012 Olympics XBOX360 المپیک لندن 2012


نام بازی: London 2012 Olympics XBOX360
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Sports
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: SEGA
Region: FREE
مد بازی : ---
حمایت توسط : SEGA
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد
London 2012 یک بازی فوق العاده زیبا از سری بازی های المپیک است که این بار سال 2012 میلادی را در لندن روایت می کند. هیجان ای نبازی فوق العاده بالا است . بازی دارای مکد اینیویدال و گروهی می باشد . کنترل حرکت برای برخی از فعالیت ها و کنترل های بازی های سنتی برای برخی دیگر رعایت شده است . این بازی از سگا همچنین دارای موسیقی متن فیلم قوی از جمله آدل، Gorillaz، جاستین و Buckcherry هست .

 
 این بازی دارای بیش از 40 رویدادهای رسمی المپیک - که برخی از آنها در زمینه های تکراری در سری های قبل دیده شده است . در ادامه اطلاعات جامعی از المپیک و تاریخچه ی آن در اختیار شما قار گرفته است . بازی های المپیک به جشنوارهٔ ورزشی ای گفته می شود که به عقیده باستان شناسان و تاریخ نویسان در یونان باستان به انجام می رسید، و در اواخر قرن ۱۹ میلادی مجدداً احیا شد. در دوره باستان جشنها در ابتدا جنبه مذهبی داشته و برای ادای احترام به زئوس (پادشاه خدایان یونان) در صحن مربوط به او در المپیا برگزار می شد. در یونان باستان شرکت کنندگان متشکل از مردانی که ثروت و وقت کافی داشتند که به تمرین ورزشی بپردازند بودند. پس از احیا مسابقات در دوران مدرن، تا دهه هفتاد قرن بیستم میلادی شرکت کنندگان حتماً می بایست ورزشکاران غیر حرفه ای می بودند. ولی در طی دهه هشتاد قرن بیستم، درها به روی ورزشکاران حرفه ای هم باز شد. بازیهای المپیک در ابتدا یک جشن مذهبی بود که برای ادای احترام به زئوس (پادشاه خدایان یونان) در صحن مربوط به او برگزار می شد. این مسابقات هر چهار سال یک بار و از سال ۷۷۶ قبل از میلاد در المپیا که محل صحن زئوس بود برگزار می شد. افسانه های زیادی پیرامون پیدایش مسابقات المپیک به وجود آمده است: بر اساس یک داستان، هرکول (که در اساطیر یونانی نیم خدا بود) آن را جهت تجلیل از فتوحات بی نظیرش بوجود آورد. بر اساس افسانه های دیگر زئوس و کرونوس، دو خدای یونان باستان، با یکدیگر بر سر فرمانروایی المپیا به جدال برخاستند که نهایتاً زئوس به پیروزی نائل آمد. بر اساس این داستان مسابقات المپیک یادبود این پیروزی می باشد. در دوران باستان تنها مردان یونانی که آزاد (و نه برده) متولد شده بودند می توانستند در مسابقات در جشن مذهبی زئوس شرکت کنند. زنانی که مجرد بودند در تاریخ دیگری به احترام هرا همسر زئوس و مادر هرکول، به مسابقه می پرداختند. زنهای ازدواج کرده حق شرکت در مسابقات را نداشته و در صورت مخالفت باید بهای آن را با جانشان می پرداختند. مسابقات المپیک در بین یونانی‌ها از اهمیت زیادی برخوردار بود چنانکه مورخین یونانی در دوران باستان، از آن به عنوان یک واحد برای اندازه گیری زمان استفاده می‌کردند. یک «المپیاد» بیانگر چهار سال می‌بود. مسابقات در ابتدا تنها شامل «مسابقه دو» بود، ولی بعدها کشتی، بوکس و پرش به آن اضافه شد. نهضت المپیک نمادهای بسیاری دارد که بیشتر آنها نشاندهنده ایده‌ها و ایده آل‌های کوبرتین هستند. معروفترین نما در این میان حلقه‌های المپیک است. این پنج حلقه در هم بافته شده نمادی از اتحاد میان پنچ قاره‌است.(آمریکا یک قاره محسوب شده‌است).این پنج حلقه در پنج رنگ روی زمینه سفید در پرچم المپیک کشیده شده‌اند. رنگ‌های سفید(رنگ زمینه)، قرمز، آبی، سبز، زرد و سیاه بگونه‌ای انتخاب شده‌است که هر کشوری حداقل یکی از این رنگ‌ها را در پرچم ملی خود دارد. پرچم المپیک در سال ۱۹۱۴ انتخاب شد، اما اولین بار در آنتورپ، ۱۹۲۰ برافراشته شد. این پرچم برای هر یک از جشنهای بازیها برافراشته می‌شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 453
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 344
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 653
  • بازدید ماه : 1,483
  • بازدید سال : 14,320
  • بازدید کلی : 162,273
  • کدهای اختصاصی
    درباره ی وبلاگ

    وبلاگ gamestationدر بهار سال 1392-2013شروع به کار کرده 

    این ویلاگ در جهت  دانلود آسان شما در زمینه های 

    فیلم.انیمیشن. بازی. آهنگ.مستند.برنامه اندروید و کامپیوتر سعی در تا رضایت شما را در این زمینه ها جلب کند شما نیز میتوانید با نظرات شایسته خود مارا در این راه همراهی کنید

    راه اندازی وبلاگ:احسان نعنایی