loading...
همه چیز برای دانلود
احسان نعنایی بازدید : 82 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

Hybrid L نام یک ویرایشگر حرفه ای طراحی شده برای اچ تی ام ال می باشد که به شما کمک می کند به سادگی صفحاتی را که می خواهید طراحی نموده و با استفاده از پیش نمایشگر داخلی برنامه آن را قبل از ذخیره سازی مشاهده نمایید . نمایش دادن کد ها و تگ هادر رنگ های متفاوت در درک صحیح تر از آنچه ساخته اید شما را یاری می نماید . علاوه بر این نمایش دادن شماره هر خط در سمت چپ ویرایشگر این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به سادگی در سرعت بالا لاین مورد نظر خود را پیدا کنید . همچنین ویرایشگر Hybrid L به صورت WYSIWYG می باشد و بدین معنی است که همان چیزی که می بینید دقیقا همان چیزی است که خروجی اش را دریافت خواهید نمود .

 

Hybrid L ویرایشگر فایل های HTML به نام Hybrid L 1.36.0.0

 

احسان نعنایی بازدید : 80 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

EmEditor Professional محصول شرکت Emurasoft  یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است. اگر سیستم استفاده کننده از این نرم افزار دارای ۱ گیگابایت حافظه اصلی باشد ، این نرم افزار قادر است تا یک فایل ۴ گیگابایتی را اجرا نماید. در نسخه ۶٫۰۰ این نرم افزار زمان بارگذاری یک فایل حجیم حداکثر ۳ دقیقه و ۵۴ ثانیه بود که در نسخه ۷٫۰۰ این برنامه ، این زمان به ۱۳ ثانیه کاهش داده شده است. همچنین زمان جایگزینی و ذخیره سازی متن از ۹ دقیقه و ۵ ثانیه به ۱ ثانیه در نسخه جدید کاهش یافته است. جدید ترین نسخه ی این نرم افزار امکان باز کردن فایل های حجیم در کوتاه ترین زمان ممکن که انقلابی در ادیتور های موجود می باشد را به شما می دهد. (باز کردن فایل ها تا سقف ۲۴۸ گیگابایت یا ۲,۱ میلیون خط)

 

EmEditor Professional ادیت حرفه ای متون خود با Emurasoft EmEditor Professional v13.0.0

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Emurasoft EmEditor Professional :

- نوار ابزار حرفه ای
- قابلیت ویرایش فایل های متنی
- توانایی کدنویسی زبان HTML با قابلیت شناسایی خطاها در کدنویسی
- قابلیت استفاده از ویژگی Macro در نرم افزار برای ضبط رویدادهای مختلف (شما با این قسمت می توانید تغییراتی که توسط ماوس و یا کیبرد بر روی متون خود ایجاد می کنید را ضبط کرده و به منظور اعمال
تکراری، آموزش و … استفاده کنید)
- دارای دایره لغتی کامل برای استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف
- پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی زیر
Bat, C#, C++, CSS, HTML, Ini, Java, javascript, JSP, Pascal (Delphi), Perl, PerlScript, PHP, Python, Ruby, SQL, TeX (LaTeX), VBScript, WindowsScript, x86 Assembler, XML
- پشتیبانی از یونیکد های
UTF-7, Baltic, Central European, Chinese Simplified, Chinese Traditional, Cyrillic, Greek, Japanese (Shift-JIS), Japanese (JIS), Japanese (EUC), Korean, Thai, Turkish, Vietnamese, Western European
- قابلیت Find و Replace پیشرفته
- قابلیت پذیرش Plugin برای ویرایش فورمت های بیشتری از فایل مثل DLL و …
- خاصیت Drag & Drop برای انتقال متن انتخاب شده
- Save و ایجاد Backup به صورت خودکار
- سازگاری کامل با ویندوز ۷
- و …

 

احسان نعنایی بازدید : 81 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

Zend Studio نرم افزار قدرتمندی است که قابلیتهای فراوان جدید و ابزارهای ارزشمند را فراهم آورده است تا به وسیله آنها به شما کمک نماید تا وبسایتهای خود را سریعتر توسعه داده، کاستی های آن را با سرعت بیشتر جبران نموده واز جدیدترین فناوریهای در زمینه PHP به صورت مستقیم و از داخل محیط توسعه خود بهره مند شوید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل و عالی از PHP 5.3 ، ویرایش کد ارتقا یافته عالی، اشکال زدایی آسان توسط یکپارچگی با Zend Server، تولید کد از طریق یکپارچگی با  Zend Framework، و بهبود در کارایی و عملکرد، جایگاه  خود را به عنوان بهترین راهکار برای توسعه دهندگان پی اچ پی همچنان حفظ نموده است. Zend Studio تنها “محیط توسعه یکپارچه ” (IDE) موجود برای برنامه نویسان پی اچ پی حرفه ای می باشد که تمامی نیازهایی را که برای ساخت برنامه های کاربردی تجاری مورد نیاز هستند را فراهم نموده است. قابلیتهایی همچون قابلیت ساخت دوباره، تولید کد، همکار کدنویسی و آنالیز معنایی که همگی بایکدیگر مجموعه ای می سازند که قابلیت ساخت سریع برنامه های کاربردی را برای شما بهتر از هر برنامه دیگری فراهم می آورد.

 

1324710657720303938 اسکریپت نویسی حرفه ای با Zend Studio Professional Edition 9.0.1

 

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Zend Studio Professional Edition 9.0.1 :
پشتیبانی از قابلیت چند زبانه بودن
سازگاری ویکپارچگی با Zend Framework
قابلیت ساخت سریع فایل جدید
فرمت بندی کد
ویرایشگر فایل WSDL
پشتیبانی کامل از PHP 4  و  PHP 5.X
رنگ نمودن قواعد دستوری و همیار کد
انواع کلاس ها  و متدها بصورت سلسله مراتبی
قالبهای کد برای PHP, PHPDoc, New Fil
ترکیب نمودن کد برای توابع کلاسها و PHPDoc
شناسایی خطای بصورت بلافاصله
پشتیبانی از بوک مارک نمودن
مرورگر داخلی
پرانتزهای همخوانی پررنگ شده
کد پی اچ پی برای  Comment / Uncomment
نمای PHP Explorer
جستجوی متن بر حسب الگو
جستجوی عنصر پی اچ پی
ارائه خلاصه و طرح کلی از  File / Project
قابلیت یافتن و جایگزینی در فایلها
فهرست وظایف
مسیر برای Project Include / Build
مشاهده مشکل
همیار کد برای Include Statement
یکپارچی با مکانیزم TODO
پشتیبانی از HTML & CSS
اشکال زدایی کدهای PHP
ارائه نوار ابزار برای Firefox / IE
یکپارچگی با Zend Server
قابلیت اتصال به دیتابیس
قابلیت ارتقا از Zend Studio 5.X

 

احسان نعنایی بازدید : 75 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

The Enigma Protector یکی از قویترین و حرفه ای ترین نرم افزار های امنیتی برای فایل های اجرایی شما برنامه نویسان حرفه ای است. شما با کمک این برنامه می توانید از تمامی فایلهای EXE , .SCR , .DLL , .OCX و فایلهای .NET محافطت کند. گاهی اوقات برنامه نویسان حرفه ای برای نرم افزارها یا فایل های خود زحمات بسیاری کشیده و زمان زیادی صرف کرده تا برنامه ای کاربردی را برای کاربران تدارک ببینند اما بسیاری از کاربران سعی در کرک کردن این نرمه افزار ها داشته و قصد دسترسی به سورس های برنامه را دارند تا آنها را ریسورس کنند و به نفع خود به نتیجه برسانند. وظیفه نرم افزار The Enigma Protector این است که به لحاظ امنیتی برنامه یا فایل شما را پک کرده و امنیت آن را بسیار افزایش داده تا زحمات شما برنامه نویسان بی نتیجه نماند. یکی از برترین ویژگی های این نرم افزار جلو گیری از مانیتور شدن فایل های شما میباشد و در صورتی که یک برنامه مانیتورینگ باز باشد فایل شما اجرا نخواهد شد.

 

The Enigma Protector حفاظت از پروژه های نرم افزاری با The Enigma Protector 3.50 Retail

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 179 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

محیط برنامه نویسی JCreator Pro از معروف ترین محیط های برنامه نویسی جاوا است و علاوه بر زبان جاوا می توان به زبان های مختلف از جمله  PHP، Ruby، Groovy و ++C  برنامه نوشت. این نرم افزار دارای محیطی مناسب برای کد نویسی بوده و از حجم کمی نیز برخوردار می باشد.

 

JCreator Pro محیط برنامه نویسی قدرتمند JCreator Pro 5.00.016 Retail

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 81 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

QSetup Installation Suite نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف می باشد. در این نرم افزار برای برنامه نویسان امکانات مختلفی فراهم شده تا بتوانند مجموعه فایل های برنامه های نوشته شده توسط خود را به همراه فایل های همراه و اطلاعات اضافی ، برای کاربران در غالب یک فایل Setup فراهم آورند.

 

QSetup Installation Suite ساخت فایل Setup نرم افزاری با QSetup Installation Suite Pro 11.0

 

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 78 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

DeepSea Obfuscator ابزاری بسیار قدرتمند و ارزشمند برای برنامه نویسان می باشد که توسط این نرم فزار قادرید از کدهای استفاده شما درون پروژه های دات نت محافظت نمایید. این نرم افزار با شیوه های مدرن خود باعث می شود تا کدهای نرم افزار شما قابل بازخوانی و ویرایش نباشد. این نرم افزار با قابلیت های بسیار زیاد دیگر می تواند ابزاری مناسب برای محافظت از نرم افزار ساخته شده شما باشد.

 

DeepSea Obfuscator محافظت از کدهای پروژه های نرم افزاری با DeepSea Obfuscator v4.0.3.31

 

احسان نعنایی بازدید : 75 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

Database Browser نرم افزاری عالی برای اتصال به انواع دیتابیس های محبوب این روزها مانند Oracle, MS Sql Server, ODBC, MySql, PostgreSQL, Interbase و Firebird می باشد. این اتصال یعنی مرور ، ویرایش ، اجرای sql scripts و export (برون ریزی) داده ها که تمامی این فرایندها بسیار مفید خواهد بود. این نرم افزار مسلما برای وبمستران و برنامه نویس ها بسیار مفید خواهد بود و در زمینه فعالیت های آنان کارآمد و کاربردی بنظر می رسد. قابلیت اصلی نرم افزار که مرور دادهای درون دیتابیس ها و همچنین ویرایش و اجرای آنها می باشد و ابزار دیگری نیز جهت export و به معنای دیگر استخراج داده وجود دارد که کاربر میتواند داده های درون دیتابیس را به صورت CSV, Excel, Html برون ریزی یا استخراج نماید. جستجو درون جدول های دیتابیس ها و همچنین نمایش داده ها به صورت کاملا مشخص و مجزا از ابزارهای جالب نرم افزار به شمار می رود. همچنین با این نرم افزار میتوان دیتابیس قابل اجرا برروی انواع بانک های اطلاعاتی را ایجاد نمود.

 

database browser مرور و ویرایش دیتابیس ها Database Browser 4.1.0.14

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 94 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

ویژوال استدیو نام مجموعهٔ (Suite) برنامه‌نویسی شرکت مایکروسافت است که دارای چند زبان برنامه‌نویسی است. این مجموعه ویژوال سی و ویژوال بیسیک و ویژوال فاکس‌پرو و چند ابزار دیگر را درون خود جای داده‌است. البته در نسخه های جدید دیگر اثری از ویژوال فکس پرو دیده نمی شود.نرم‌افزار Visual Studio، نرم‌افزاری توسعه یافته برای برنامه نویسان کامپیوتر است که توسط شرکت نرم‌افزاری MicroSoft تولید شده است . تمرکز اصلی این نرم‌افزار از اولین نسخه‌های آن تا کنون بر روی خصوصیت IDE بودن آن است که به برنامه نویس اجازه می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی مستقل، وب‌گاه، برنامه‌های کاربردی وب و یا سرویس‌های وب را که بر روی تعدادی از PlatForm‌های پشتیبانی شده توسط Microsoft .NET Framework ( البته برای تمام نسخه‌های بعد از ویژوال استودیو ۶ ) همچنین Platform هایی مانند Microsoft Windows servers and workstations, PocketPC Smartphones و World Wide Web browsers اجرا می‌شوند را براحتی ایجاد نماید . از جمله قابلیت های اضافه شده که در آخرین ویرایش ارائه شده است می توان به Silverlight اشاره کرد که یک Web Application framework بسیار پیشرفته جهت توسعه نرم افزارهای کاربردی تحت وب می باشد.

 

Microsoft Visual Studio برنامه نويسي حرفه اي با Microsoft Visual Studio Ultimate 2012

 

 

Visual Studio یک مجموعه از برنامه‌هایی است که ارتباط بسیار نزدیک با هم دارند که مایکروسافت آن را به توسعه دهندگان و برنامه نویسان برنامه‌های کاربردی اهدا نمود تا آنها را وادار نماید در محیطی توسعه یافته بر روی پلت فرم‌های ویندوز و دات نت به ساخت برنامه‌های خود بپردازند . Visual Studio می‌تواند برای نوشتن برنامه‌های کنسولی، ویندوزی، سرویس‌های ویندوز، برنامه‌های کاربردی موبایل، برنامه‌های کاربردی ASP.NET و سرویسهای وب ASP.NET بنا به انتخاب شما همراه با زبانهایی مانند C++, C#, VB.NET, J# استفاده شود . با Visual Studio واقعا چه کارهایی می‌توان انجام داد ؟ در زیر تعدادی از کاربردهایی را که برای تولید آنها می‌توان از Visual Studio استفاده نمود معرفی گردیده اند : Console applications : این کاربرد برای اجرای خطوط دستور البته بدون محیط گرافیکی استفاده می‌شود که از این کاربرد برای برخی از ابزارهای کوچک یا برای اجرا شدن کدها توسط دیگر کاربردها استفاده می‌شود .

Windows forms applications : برای برنامه‌های کاربردی ویندوزی که با استفاده از .NET frameworkنوشته می‌شوند .

Windows services : سرویس‌ها برنامه‌های کاربردی هستند که در پس زمینه ویندوز اجرا می‌شوند .

ASP.NET applications : ASP.NET یک تکنولوژی قدرتمند که برای طراحی و ساخت صفحات وب پویا استفاده می‌شود .

ASP.NET web services : ASP.NET مدل سرویسهای وب را بطور کامل فراهم نموده تا شما براحتی و با سرعت سرویسهای وب را تولید نمایید .

Windows Mobile applications : که می‌تواند بر روی ابزارهایی که شامل framework هستند مانند Pocket PC‌ها و همچنین cell phones هایی که پلت فرم Microsoft Smartphone بر روی آنها اجرا می‌شود، اجرا گردد .

MFC/ATL/Win32 applications : شما همچنان می‌توانید برنامه‌های سنتی MFC ، ATL یا برنامه‌های Win32را با استفاده از C++ ایجاد نمایید . این برنامه‌های برای اجرا به .NET Framework نیاز ندارند اما نمی‌توانند از مزایای .Net framework نیز بهره‌ای ببرند .

Visual Studio add-ins : شما می‌توانید از خود ویژوال استودیو برای ساخت توابعی جدید و قابل اضافه شدن به خود ویژوال استودیو استفاده نمایید .

کاربردهای دیگر : ویژوال لستودیو همچنین شامل پروژه‌هایی برای توسعه برنامه‌های کاربردی شما، کار با databases، ساخت گزارشها و … می‌باشد .

 

احسان نعنایی بازدید : 89 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

phpDesigner که از واسط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد قادر است تا با خطایابی املای لغات و دستور ها کار کدنویسی را فوق العاده آسان سازد. اجرای مستقیم کدها و اسکریپت ها هم نقش مهمی را در مشاهده لحظه به لحظه تغییرات ایجاد شده در اسکریپت ها ایفا می کند. تکمیلگر کدها سرعت کاربران را بالا خواهد برد ، این قابلیت که امروزه در بسیاری از نرم افزارهای کدنویسی به چشم می خورد به این صورت است که وقتی کاربر ابتدای یک دستور را تایپ می کند نرم افزار به صورت هوشمند دستور را شناسایی کرده و در صورت خواست کاربر آن را به کدها اضافه می کند. phpDesigner این قابلیت مهم را در خوی جای داده تا کاربران به سادگی به کدنویسی بپردازند. سازگاری با جدیدترین فریم ورک ها برای PHP و Java- یکی دیگر از قابلیت های جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را تشکیل می دهد.

 

 

phpDesigner ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8.1.1

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 453
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 735
  • بازدید ماه : 1,565
  • بازدید سال : 14,402
  • بازدید کلی : 162,355
  • کدهای اختصاصی
    درباره ی وبلاگ

    وبلاگ gamestationدر بهار سال 1392-2013شروع به کار کرده 

    این ویلاگ در جهت  دانلود آسان شما در زمینه های 

    فیلم.انیمیشن. بازی. آهنگ.مستند.برنامه اندروید و کامپیوتر سعی در تا رضایت شما را در این زمینه ها جلب کند شما نیز میتوانید با نظرات شایسته خود مارا در این راه همراهی کنید

    راه اندازی وبلاگ:احسان نعنایی