loading...
همه چیز برای دانلود
احسان نعنایی بازدید : 131 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

سری بازی های Sonic یکی از دوست داشتنی ترین بازی های Sega هستند. سری بازی هایی که زمانی گل سر سبد عنوان های Sega به حساب می آمدند. اما در این چند سال Sega نتوانست عنوانی درخور هواداران و در حد نام Sonic راهی بازار کند. عرضه بازی های مختلف با سبک های عجیب، باعث شد تا این سری از بازی ها طرفدارانش را از دست بدهند. اما مدتی پیش Sega بازی جدیدی از Sonic را معرفی کرد که Sonic Generations نام دارد. بر خلاف انتظارها به نظر می رسد که اینبار با عنوان خوبی روبرو باشیم. این بازی دوباره به ریشه خود بازگشته و تمام Old-Schoolهای Sonic می توانند آن گیم پلی دوست داشتنی گذشته را در این بازی تجربه کنند. این بازی یک عنوان ۲D-3D (مانند سری بازی های Sonic The Hedgehog 4) است. یک گیم پلی ۳D با حالتی Side-Scrolling این بازی را به عنوان جالب توجهی تبدیل کرده است. Sega قصد دارد به مناسبت بیستمین سالگرد ساخت بازی های Sonic این عنوان را راهی بازار کند. به همین دلیل این کمپانی دو مرحله ابتدایی این بازی را به نمایش درآورد. در این مراحل چیزی از داستان بازی مشخص نشد. این بازی شامل ۲۰ سال از تاریخ سری بازی های Sonic می شود که در سه منطقه مختلف اتفاق خواهد افتاد. مکان های ۲D که در کنسول Sega Genesis شاهد آن بودیم، منطقه های ۳D که روی کنسول Dreamcast معرفی شدند. همچنین مراحل جدیدی هم برای این بازی طراحی شده که حالت HD شکل و شمایل زیبایی دارند.


sonic generations ps3 cover دانلود بازی Sonic Generations برای PS3

 

 

همچنین مراحل بازی این امکان را به بازیکن می دهند که او بتواند بازی را در حالت های دلخواه تجربه کند. این امکان وجود دارد که بازیکن محیط ها را به صورت Side-Scrolling 2D یا به صورت ۳D بازی کند. دو قسمتی که از این عنوان به نمایش درآمد، این امکان را در بر داشت و بازیکنان می توانستند بازی را به صورت کلاسیک و مدرن بازی کنند. گیم پلی بازی در حالت های مختلف نیز تفاوت داشت. اولین مرحله بازی همان مرحله دوست داشتنی Green Hill Zone است که می شد آن را به صورت کلاسیک و مدرن بازی کرد. اگر نسخه های قدیمی را بازی کرده باشید، حتماً به یاد دارید که مرحله Green Hill Zone دارای یک محیط سرسبز با درختان زیاد و آسمانی آبی بود. همچنین این مرحله با تله های مختلفی هم پوشیده شده بود. حال همین فضای قدیمی و خاطره انگیز در این بازی به صورت HD درآمده است. نکته جالب اینجاست که مرحله به شدت حال و هوای عنوان های کلاسیک را داشت. اما این قسمت به شدت رنگی تر و زنده تر به نظر می رسد. بدون شک اولین چیزی که در این بازی خودنمایی می کند، بازگشت سانیک (Sonic) به دوران گذشته و اضافه شدن قسمت کلاسیک به بازی است. حتی همان المان های گیم پلی گذشته هم در این بازی قرار گرفته اند. زمانی که همین مرحله را به صورت ۳D بازی کنید، این عنوان باز هم هیجان انگیز خواهد بود. دوربین به محیط بازی نزدیک می شود و پشت سر سانیک قرار می گیرد. در این زمان یک پرسپکتیو جدید از بازی به نمایش درمی آید.

 

در این حالت تکنیک Blur به شدت نمایان می شود و بیشتر رنگ های آبی، سفید و سبز به صورت مات مشاهده خواهند شد. در این مرحله یک قسمت جدید رونمایی شد که شامل Zip Lineهای مختلفی می شد. مسیرهایی که سانیک روی آن ها به سرعت سر می خورد و محیط ها را بسیار سریع پشت سر می گذارد. برخی از این مسیرها در زیر زمین هم قرار داشتند و بازیکنان از این طریق با این محیط های مختلف آشنا می شدند. در این قسمت سرعت بسیار بالا است، اما باز هم سانیک می تواند از Boost خودش استفاده کند. در این حالت بازی از هیجان بسیار بالایی برخوردار می شود. همانند سایر نسخه های گذشته، می توان هر مرحله را به روش های مختلف پشت سر گذاشت. این قسمت در حالت ۳D بیشتر هم خواهد بود، چرا که پیدا کردن برخی از مسیرها بسیار سخت خواهد بود. به نظر می رسد که این نسخه از سری بازی های Sonic که بیشتر یک حالت بازسازی دوباره از نسخه های کلاسیک را دارد، بتواند این سری از بازی ها را به دوران شکوهش بازگرداند.


احسان نعنایی بازدید : 100 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)



ادامه زندگی برای پرندگان عصبانی مشکل شده است. در این بازی از قدرت های ویرانگر و بی همتای پرندگان عصبانی برای از بین بردن مخفیگاه خوک های مزاحم در مراحل مختلف استفاده کنید و از خوک های سبزی که تخم های پرندگان را می دزدند انتقام بگیرید. با ضرباتی سنگین به سازه های فناپذیر خوک های سبز رنگ ضربه وارد کنید و به آزادی تخم مرغ ها و انتقام گیری از خوک ها بپردازید. بازی Angry Birds شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. هم اکنون این بازی برای کنسول PS3 عرضه شده است. شما می توانید برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی آن را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

angry birds ps3 cover دانلود بازی Angry Birds برای PS3

 

 


احسان نعنایی بازدید : 106 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)



زمانی که هنوز کنسول های PS2 ،Xbox و GameCube فعالیت می کردند، EA و استودیوی بازیسازی EA Big سبکی جدید از فوتبال را به نمایش درآوردند که قبلاً در بازی های کامپیوتری دیده نشده بود. تا قبل از عرضه FIFA Street کمپانی EA با عرضه NBA Street تجربه خوبی را بدست آورده بود و به همین دلیل تصمیم گرفت تا بازی فوتبال را با سبکی تازه به نمایش دربیاورد. نتیجه این شد که بازیکنان با سری بازی های FIFA Street روبرو شدند. اکنون بیش از ۳ سال است که از ساخت بازی FIFA Street جدید می گذرد. این سری از بازی ها در سال ۲۰۱۲ بازمی گردند و مسیر جدیدی را به نمایش درمی آورند.سازندگان FIFA Street جدید، تغییرات زیادی را در آن به وجود آورده اند و این موضوع باعث شده تا این بازی با تمام آن چیزی که تا کنون می شناختید، متفاوت باشد. زمانی که برای اولین بار این عنوان را تجربه می کنید، متوجه می شوید که بسیار تغییر کرده است. سبک کارتونی بازی به فراموشی سپرده شده و دیگر از انیمیشن های خنده دار خبری نیست. چیزی از نسخه های قبلی در این بازی دیده نمی شود. در این بازی واقعاً متوجه می شوید که فوتبال در کوچه ها و باشگاه های کوچک به چه صورت است. البته بچه های ایرانی به خوبی با اینگونه فوتبال بازی کردن آشنایی دارند! در این بازی دیگر خبری از زمین های چمن نیست و بازیکنان روی زمین های سفت و سخت بازی می کنند، اما همچنان دیوار یک دوست خوب برای شما است.


 

FIFA Street PS3 دانلود بازي FIFA Street براي PS3

 

 

شما می توانید از دیوار به عنوان یک یار اضافی استفاده کنید و حتی به این شکل گل بزنید. شاید این کار بسیار ساده به نظر برسد، اما در حقیقت انجام دادن آن بسیار سخت است. گل زدن به روش های معمولی و آن چیزی که در زمین های چمن مشاهده می کنید، به کار سختی در این بازی تبدیل شده است. بازیکنان همچنان در این بازی می توانند با توپ کارهای مختلف، خارق العاده و احمقانه ای انجام دهند. در حقیقت این حرکات به نوعی قدرت دریبل زدن بازیکنان در این بازی را نشان خواهند داد. از آنالوگ سمت راست می توانید برای انجام حرکات ساده استفاده کنید، اما زمانی که این دکمه را به همراه RT (در نسخه Xbox 360) استفاده می کنید، فوتبالیست ها حرکات دیگری را به نمایش درمی آورند. آن ها در این حالت می توانند به اشکال مختلف حرکات گوناگونی را با توپ انجام دهند.کار دیگر دکمه RT این است که سرعت زیادی به بازیکنان می دهد. زمانی که با آنالوگ سمت راست حرکات مختلفی را اجرا می کنید، می توانید از RT نیز استفاده کنید تا حریف را در یک لحظه سوسک کنید! البته چرخاندن الکی آنالوگ سمت راست و زدن دکمه RT کمکی به شما نخواهد کرد. حرکات باید در جهات درست اجرا شوند تا به وسیله آن ها بتوانید شاهد یک بازی جذاب باشید. یکی از تغییرات اساسی ای که در این بازی صورت گرفته، تعداد مدهای مختلفی است که برای این بازی طراحی شده اند.مسابقه ها در این بازی شامل یک حالت Classic به صورت ۳ به ۳ خواهند بود که در آن دروازه بان حضور ندارد و همچنین یک حالت ۵ به ۵ هم در بازی طراحی شده که با دروازه بان همراه است. همچنین مدی به نام Last Man Standing هم در بازی قرار گرفته است. در این مد زمانی که تیم حریف گل می زند، شما یک یار از دست می دهید. در این حالت بازی آنقدر ادامه پیدا می کند تا اینکه یک تیم تمام بازیکنانش را از دست بدهد. این عنوان برای کسانی که از فوتبال لذت می برند، بسیار جالب خواهد بود. این نسخه از سری بازی های FIFA Street جلوه ای جدید به آن بخشیده است. این بازی بسیار واقعی تر شده و به همین دلیل می تواند مخاطب های زیادی را جذب کند. در این بازی باید کنترلر را برداشت و نهایت لذت از یک بازی فوتبال را برد.

 


احسان نعنایی بازدید : 115 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (1)



در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است.

 

|قابل اجرای بر روی کنسول های دارای هک CFW 4.30|

 

Dead Space 3 PS3 Cover دانلود بازی Dead Space 3 برای PS3

 

 

اینبار هم بازیکن می تواند سلاح خود را کاملاً ارتقاء داده و اجزای جدیدی برای کارایی بهتر آن انتخاب کند. شاید این بهترین ایده برای یک IP بزرگ محسوب شود، زیرا اینبار بازیکن ها از آزادی عمل بالایی برخوردارند و می توانند به سلاح ایده آل خود برسند. در Dead Space 3 شما با دشمنان جدیدتری روبرو شده و گفتنی است که وقت کمتری نیز برای نابودی آن ها دارید. Bossها به مراتب زیادتر شده و از هوش مصنوعی بیشتری بهره خواهند برد. معماهای زیادی برای بازی در نظر گرفته شده که به دو بخش کوچک و بزرگ تقسیم می شوند.بازی از گرافیک بالا و قدرتمندی بهره می برد و مانند گذشته توسط Visceral Engine ساخته می شود. اینبار ما با محیطی برف آلود روبرو هستیم، پس نباید جزئیاتی کمتر از واقعیت را ببینیم. به همین منظور Visceral Games صحنه و نورپردازی را طوری بر پرده بازی نقاشی کرده که از زیبایی آن بازمی مانید. اگر به تریلری که در E3 پخش شد، توجه کرده باشید، بعد از صحنه نبرد و درگیری ها به محیطی باز رفته و شاهد کوه هایی پوشیده از برف بودید که نور از پشت به آن می تابید و چنان منعکس می شد که از زیبایی حیران می ماندید. بازی از داستان خوبی بهره می برد و امید بیشتری نیز به این قسمت است تا Dead Space بتواند با قرار دادن المان های مختلف از نسخه های قبلی و ترکیب سبک اکشن و ترس نمرات خوبی را از بهترین منابع دریافت کند.


احسان نعنایی بازدید : 123 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)



بازی Crysis 3 با گرافیکی دیدنی و فراتر از این نسل بازگشته است ، به گونه ای که خیلی از منتقدین گرافیک این بازی را سرآغاز نسل بعد بازی ها می دانند . نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. تبدیل شدن نیویورک به جنگل این امکان را به سازندگان بازی داده است تا با خلق صحنه های زیبا و گرافیکی ، محیط های دیدنی بسازند . داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد.در حقیقت بازی ۲۰ سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و شهر تغییرات زیادی داشته است. محله چینی ها پر از درخت هایی است که از تاکسی های زرد نیویورک بیرون زده اند. پروانه های زیبا دور و بر آهن های زنگ زده می چرخند و سبزه تمام خیابان ها را گرفته است. Crytek محیط بازی را زیباترین جنگل بارانی می داند که تا به حال دیده اید و این موضوع تأثیر بسیار زیادی هم بر گیم پلی بازی دارد.


|قابل اجرای بر روی کنسول های دارای هک CFW 4.30|

 

crysis3 ps3cover small دانلود بازی Crysis 3 برای PS3

 

 

پرهیز از حضور در صحنه های اکشن، از المان های مهم این قسمت به حساب می آید. در مود Hunter راه های مختلف نجات پیدا کردن را تجربه خواهید کرد. شاید بتوان معنای جدیدی از Survival را در این حالت تجربه کنید. در این مد دو بازیکن حضور دارند که دارای یک Nanosuit فوق العاده قدرتمند هستند. باید دو اصل را رعایت کنید: مخفی شدن و استفاده از تیر و کمان! در این مد ۱۲ یا ۱۶ نفر دیگر نیز حضور دارند. این تعداد روی کنسول ها و PC متفاوت است! این افراد Troopers نام دارند که از تجهیزات بسیار قوی ای برخوردار هستند و تنها کار آن ها، این است که شما را از پا دربیاورند.

در نمایش هایی که از این قسمت منتشر شد، ۲ دقیقه از این بازی را به بازیکنان نشان داده شد و ۵ راند مختلف از بازی منتشر شد. صحنه های جالب بازی شامل از بین بردن Trooperها توسط Hunterها بود. Trooperهایی که در این بازی از پا درمی آورید، خودشان به عنوان Hunter به بازی می آیند. روند بازی به این شکل است که آخرین فردی که زنده بماند، پیروز میدان خواهد شد. موضوع جالب این بخش، اینجاست که Trooperها دست به هر کاری می زنند تا شما را وادار به ورود به صحنه های اکشن کنند. Trooperها با مشاهده شما، فریاد می زنند و سایر افراد را خبر می کنند تا به سمت شما بیایند. به همین دلیل شما باید سریع حرکت کنید و یا هر گوشه از بازی را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید از دست Trooperها فرار کنید و راه تازه ای برای کشتن آن ها پیدا کنید. در این حالت به بهترین شکل احساس می کنید که در نقش یک Predator قرار دارید.

 


احسان نعنایی بازدید : 83 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

 
 

لارای جوان در کشتی “استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.

 

tomb raider ps3 cover دانلود بازی Tomb Raider برای PS3

 

 

گیم پلی درست همان چیزی است که از یک بازی با نام توم ریدر انتظار می رود. حل معما، سکوبازی و مبارزات پر هیجان در یک محیط تقریبا باز و آزاد. اما نسبت ترکیب این عناصر و همچنین نحوه بکارگیری آنها در قیاس با بازی های گذشته متفاوت خواهد بود. با توجه به سن و سال کم لارا (او در بازی ۲۱ ساله است) و اینکه این اولین ماجراجویی جدی در زندگی اش خواهد بود، مهارت های او به شکل ملموسی کمتر از قبل هستند. برای مثال مقایسه توانایی های بدنی او با چیزی که از شخصیت لارا کرافت سراغ داریم فقط موجبات خندیدن ما را فراهم می کند. با این حساب نباید منتظر شیرجه های معروف توم ریدری و تیراندازی به سبک مکس پین در این بازی باشید. راستی هفت تیرهای دوقلوی معروف لارا نیز در اختیارتان نخواهد بود! اما علی رغم این محدودیت ها، توانایی های جدیدی نیز در بازی معرفی می شود. برای مثال قابلیتی که سازندگان آن را “خزیدن روی دیوار” می نامند به شما در صعود از سطوح عمودی کمک می کند.توم ریدر دارای بخش چند نفره بزرگی خواهد بود. بازیبازها می توانند در نقش بازماندگان کشتی غرق شده و یا ساکنین وحشی جزیره به بازی بپردازند. سازندگان برای این بخش یک سیستم ارتقا نیز در نظر گرفته اند. بدین شکل که بازیبازها با کشتن دشمنان و پیروزی در مسابقات امتیاز تجربه کسب می کنند و می توانند شخصیت های جدیدتر و سلاح های بیشتری را آزاد نمایند. چهار حالت مختلف برای بخش چند نفره در نظر گرفته شده که در پنج نقشه متفاوت بازی می شوند. با توجه به حضور و قابل بازی بودن اکثر شخصیت های داستانی در بخش چند نفره و امکانات زیادی که برای این بخش در نظر گرفته شده است به نظر می رسد که تجربه لذت بخشی از گروهی بازی کردن توم ریدر در راه است.

 

احسان نعنایی بازدید : 113 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

 

     

    این سری از بازی همانند سری های پیش به سبک اکشن ماجراجویی و سوم شخص ماجراجویی تدوین شده است. یک بازی رایانه ای از سری بازی های خدای جنگ که توسط استودیو سانتا مونیکا ساخته شده و بخش سرگرمی سونی قرار است آن را در ۱۲ مارس۲۰۱۳، به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۳ منتشر سازد. این بازی هفتمین قسمت از این مجموعه می باشد که از نظر داستان یقبل از تمام قسمت های این سری قرار دارد. برای اولین بار در این سری، قابلیت بازی چندنفره تا هشت نفر به صورت آنلاین فراهم شده است. این بازی به طور بی ربطی بر اساس افسانه های یونانی بنا شده است و موضوع اصلی آن شروع به انتقام گرفتن از اسطوره کهن باستانی یونان (آرس) است. هنر پیشه این بازی که همان خدای جنگ است در تکاپو برای گرفتن کنترل و قدرت کراتوس است و کراتوس نیز سعی میکند تا وابستگی ها یا عهد وپیمان (three Furies) خودش رانسبت به خدای جنگ از بین ببرد. گیم پلی این نسخه ی جدید همانند نسخه های پیشین ساخته شده است اما در نسخه جدید تمرکز اصلی ، بر combo های داخل بازی بنا شده است به صورتی که شما با استفاده از حرکات تلفیقی زیادی شروع به کشتن دشمنانتان میکنید در حالی که این ویژگی درنسخه های پیشین یکی از نقطه های دلگرم کننده بازی نبود و شما بیشتر با حرکات ساده مشغول به کشتن دشمنانتان میشدید.


    |طبق توضیحات ریلیزر تنها از طریق هارد داخلی کنسول، بازی قابل اجرا می باشد|

     

    God of War Ascension cover small دانلود بازی God of War: Ascension برای PS3

     

     

    کریتوس روحش را به آرس(خدای جنگ) فروخته بود و آرس به او فرمان داد که به دهکده یی حمله کند که همسر و فرزندش در آنجا زندگی میکردند. کریتوس بدون آنکه متوجه شود فرزند و همسر خود را به قتل رساند ، پس از کشته شدن همسر و فرزندش متوجه شد که چیکار کرده و بسیار خشمگین شد و شب ها کابوس به قتل رساندن همسر و فرزندش به دست خودش را میدید او بسیار از این گناه بزرگی که مرتکب شده بود رنج میکشید. کریتوس سفری را میپیماید که بتواند از گناهان گذشته خود بخشوده شود و روحش را از چنگال آرس آزاد کند. بازی شش ماه پس از به قتل رسیدن همسر و فرزند کریتوس شروع میشود. کریتوس پس از اینکه روحش را به آرس میفروشد شمشیر هرجو مرج را بدست می آورد و به دنبال راه شکستن پیوند خود با آرس میگردد تا بتواند انتقامش را ازآرس بگیرد.

     

    قابلیت های جدید بازی:

    در این سری بازی قابلیت جدید انلاین یا چند نفره ی بازی که در نسخه های قبل وجود نداشت اضافه شده است . قابلیت انلاین بودن تا حداکثر هشت نفر میتوان بازی کرد . حالت بازی درانلاین یا به دو گروه چهار نفره تقسیم میشوید و بازی میکنید یا اینکه هر کی به صورت جداگانه میجنگد و با یکدیگر بازی میکنید . از نقشه های این قسمت فعلاً Desert of Lost Souls را می شناسیم که همانی است که از زمان معرفی این بازی آن رامشاهده کرده ایم. بازیکنان با از بین بردن حریف های تیم مقابل، باز کردن صندوق ها،کنترل قسمت های مختلف نقشه و از بین بردن Polyphemus یا Cyclops امتیاز بدست می آورند. نقشه بازی بسیار بزرگ طراحی شده و راه های جالبی برای رفتن به قسمت های مختلف آن وجود دارند .

     

     

    احسان نعنایی بازدید : 112 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)



     شما در بازی هدایت شخصیتی به نام بوکر را بر عهده خواهید گرفت که علاوه بر حفاظت از دختری به نام الیزابت باید با این ازادی خواه ها نیز بجنگد.الیزابت(که بعدا مشخص میشود که کل اتفاقات در کلمبیا ربطی به این دختر دارد)دارای نیرو های خاصی است که باعث میشود جانش در خطر بیفتد.علاوه بر این او یک نگهبان دارد یک پرنده اهنی نیرومند که به نظر می رسد به الیزابت علاقه خاصی نیز دارد. در بازی چنانچه الیزابت زخمی بشود و یا گیر بیفتد شما باید بلافاصله به کمک او بشتابید. تنوع دشمنان نیز در نوع خود بسیار مناسب است.از سربازان معمولی گرفته تا باس های غولپیکر و نیرومند که هرکدام از این باس ها نقطه ضعف هایی دارند که شما با پیدا کردن انها می توانید این باس ها را نابود کنید.تنوع سلاح ها هم در نمایش های بازی به خوبی جلوه می کند و شما میتوانید بنا به دلخواه خودتان یک اسلحه اتخاب کنید و به مبارزه با دشمنان بپردازید نزدیکی اسمان خراش ها ی کلمبیا میله هایی مانند ریل قطار وجود دارد که بوکر و یا دشمنان می توانند به کمک این میله ها یک مسیر بسیار طولانی را به راحتی طی کنند.همچنین در گوشه و کنار شهر بعضی از اشیا به رنگ زرد هستند که بوکر می تواند با قدرت خاص خودش این اشیا را حرکت دهد و بر علیه دشمنان از ان استفاده کند.


     

    bioshock infinite cover ps3 small دانلود بازی BioShock Infinite برای PS3

     

     

    همکاری الیزابت و بوکر نیز در تریلر ها به روشنی قابل دیدن است.مثلا شما میتوانید با زدن نیروی برق در نیروی باد الیزابت برقی با ولتاژ بالا به سوی دشمنان بفرستید و یا اشیایی مانند میله و نیزه را بدون انکه به انها دست بزنید به سمت دشمنان پرتاب کنید. طبق گفته ی سازندگان با اظافه شدن فاکتورهای مختلف به گیم پلی هیچگاه از تجربه ب این بازی خسته نخواهید شد به طوری که میتوانید بازی را حتی در یک یا دو روز به پایان برسانید. این بازی نیز مانند بسیاری از گیم های امسال با موتور گرافیک unreal Engine3 ساخته خواهد شد.اما سازندگان کد های این متور گرافیک را بنا به دلخاه خودشان تقیر دادند و نه تنها شکست نخرده اند بلکه بسیار موفق هم شده اند.با مشاهده نمایش های بازی رنگبندی های کاملا شاد نظر شما را به خود جلب می کند.در شهر کلمبیا هر رنگی که فکرش را بکنید پیدا میشود و دل شما را بسیار شاد می کند. بافت های گرافیکی در سطح قابل قبولی قرار دارند و ایرادی نمیتوان به انها گرفت.همچنین نور پردازی ها ی بازی هم نظر شما را به خودش جلب میکند.همچنین بازتاب نور بر روی اشیا و تفنگ و بر روی زمین نیز بسیار زیبا طراحی شده اند. طراحی محیط ها در بازی نیز با دقت بسیار زیادی انجام شده که میتوان ریز ترین جزییات را در انها مشاهده کرد.بازی فضای کاملا open-word دارد و شما میتوانیید مانند سایر بازی ها علاوه بر انجام دادن ماموریت های اصلی ماموریت های فرعی نیز انجام دهید.طراحی کاراکتر ها زیاد چنگی به دل نمی زند و حالتی کارتونی مانند دارند که اگر کمی طبیعی تر طراحی میشدند بسیار بهتر بود. در کل گرافیک بازی بسیار خوب و عالی طراحی شده است و می تواند یکی از زیبا ترین گرافیک ها را در بین سایر بازی ها داشته باشد.

     


    احسان نعنایی بازدید : 92 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

    بی شک یکی از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۳ در سبک مبارزه به بازار عرضه می شود Injustice : Gods Among Us ساخته استودیو Netherrealm است، در این بازی دیگر بازیکنان مورتال کمبات به چشم نمی خورند بلکه ؛ قهرمانان خیالی داستان ها و فیلم ها نقش آفرینمی می کنند. دیگر در این بازی، بازیکنان مورتال کمبات امثال ؛ Raiden , Liu Kang , Scorpion و دیگر بازیکنان در این بازی حضور ندارند. بازیکنانی که در این قسمت حضور دارند، بتمن و سوپرمن و قهرمان های خیالی داستان ها و فیلم ها هستند. شخصیت ها و محیط بازی کاملا سه بعدی است ولی مبارزه و نبردها در راستا دو بعدی است، اما این دلیل بر آن نیست که گرافیک بازی پایین است بلکه ؛ گرافیک بازی بسیار زیبا و طبیعی رونمایی شده است. ادبون خالق و مالک سری های مورتال کمبات و این سری سعی کرده است که تکنیک ها و تکنولوژی های مورتال کمبات را در بی عدالت خدایان ما جای بدهد و محبوبیت زیادی را به کاربران ببخشید. هکتور سانچز، تهیه کننده بازی های مورتال کمبات و این بازی نیز حرف ها و صحبت های ادبون را تایید کرد و این را اضافه کرد ” که این بازی نیز همانند ؛ دو بازی قبلی استودیو ما یعنی مورتال کمبات ۲۰۱۱ و DC Universe دارای داستان ها و خط داستانی جالب و زیبا و خاطره انگیز است “


     

    injustice gods among us ps3 cover small دانلود بازی Injustice: Gods Among Us برای PS3

     

     

    سیستم مبارزات کاملا شبیه به "مورتال کامبت" طراحی شده است و تغییرات قابل توجهی در آن دیده نمی شود ولی نمی توانید انتظار داشته باشید که بتمن دستهای سوپر من را از تنش جدا کرده و با آن به سرش ضربه بزند. اد- بون اشاره ای داشت به تغییرات ظاهری کاراکتر ها در حین مبارزات، مثل پارگی لباس و خراش های جزئی بر روی صورت و … ولی نباید انتظار خونریزی به اندازه "مورتال کامبت" را از این بازی داشته باشیم. همچنین سیستمی مانندX-ray وجود دارد که از "Super Meter" استفاده می کند. در این سیستم بارهایی دور نشان ابر قهرمان پر می شوند و با پر شدن و فعال کردن آن، می توانید شاهد صحنه های سینماتیک زیبایی همانند آنچیزی که در MK دیدیم، باشید. برای مثال فلش یک بار به دور زمین میدود و مشتی نثار فک سوپر من می کند که بسیار هیجان انگیز و زیبا کار شده است و قطعا به عنوان یکی از بزرگترین بخشهای بازی به حساب خواهد آمد. همینطور سیستم جدیدی به نام Wager اضافه شده است که می توانید قدرت خود را به رخ حریف بکشید که محیط جالبی برای یک مبارزه ایجاد می کند.

    اولین نگاه ما به این بازی تعجب ما را بر انگیخت. این عنوان با توجه به جزئیات فراوان کاراکترها و محیط اطراف و همچنین دارا بودن فاکتور سرگرمی ابر قهرمانان، می تواند رقابت نزدیکی با سری بازی های Marvel Vs. Capcom داشته باشد. همانطور که از DC انتظار میرود محیط بسیار تاریک تر نسبت به رقیب های خود خواهد بود. باید اعتراف کنم با اینکه همیشه طرفدار سیستم بازیهای مبارزه ای از قبیل Street Fighter بوده ام ، این بازی بسیار جذاب بنظر می رسد و اطمینان دارم به محض اینکه بتوانم بازی را کاملا امتحان کرده و حرکات شخصیت ها را بشناسم، سیستم مبارزه این بازی برایم حتی جذاب تر خواهد شد. قطعا شما هم از کتک کاری در مخفیگاه شوالیه سیاه برای ساعات طولانی لذت خواهید برد.


     


    احسان نعنایی بازدید : 105 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)


    Dead Island یک عنوان مهیج و جذاب بود که با حمایت و توسعه استودیو بازی سازی Techalnd همراه شد و در سپتامبر سال میلادی توسط کمپانی Deep Silver منتشر گردید. به یک کلام می توانم بگم که Dead Island یک عنوان در سبک اکشن می باشد که طعم مرگ و ترس را برای گیمر ها در نسخه اولبه خوبی هرچه تمام تر تزریق کرد. به گفته سازندگان، نسخه جدید این بازی ۲ Dead Island نخواهد بود بلکه نام نسخه جدید این بازی Dead Island: Riptide یا به عبارتی جزیره مردگان: خروش آب خواهد بود که دارای بعدی کاملا متفاوت است. در راستای این حرف می توان گفت که نسخه جدید عنوان ترسناک Deep Silver از اکشن زیادی برخوردار است. برای مشاهده ی نقد کامل بازی و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


     

    Dead Island Riptide PS3 Cover دانلود بازی Dead Island: Riptide برای PS3

     

     

    داستان
    اگر یادتان باشد در نسخه قبل قهرمانان به وسیله یک هلیکوپتر از جزیره می گریزند و به یک کشتی نظامی امن و دور از زامبی های عذاب آور ملحق می شوند. آن ها به خیال خود دیگر از دست موجوداتی همچون زامبی رها شده اند و به سمت خوشبخت یهدایت می شوند اما باید گفت که تازه اوایل کار است و جهنمی خوف انگیز در راه است.
    حال سرنوشتی تلخ برای قهرمانان رقم می خورد و امید خود را نسبت به رسیدن به خوشبختی از دست می دهند، در امواج خروشان سانحه ای ترسناک رخ می دهد و گله ای پر از زامبی دوباره پای در راه می نهند و قصد جان قهرمانان بازی را دارند.
    در حقیقت داستان Riptide در امتداد داستان نسخه اول قرار دارد و هر چهار شخصیت اصلی بازی می بایست دوباره به جزیره ای پر از زامبی بازگردند و برای حفظ جان خود در برابر گله ای پر از زامبی قرار بگیرند. به نظر شما کدام شخصیت در دام زامبی ها جان می دهد و کدام شخصیت سر از ادامه زندگی در میاورد ؟

     

    گیم پلی
    در محیط بازی می توانید جست و جو و گردش زیادی را تجربه کنید یا حتی می توانید، برخی از قسمت ها را با قایق طی کنید. زامبی ها در تمام اماکن موجود در بازی دیده می شوند، پس همیشه به فکر چاره ای برای جلوگیری از سبز شدن آنها در راه خود باشید. همیشه و هر کجا که پای می گذارید سلاح یادتان نرود زیرا بدون سلاح دربرابر زامبی ها شما همانند یک  فرد از قبل به دام افتاده می باشید.
    محیط های آبی نقش مهمی در حمل و نقل و انجام ماموریت های اصلی و کوچک را ایفا می کنند. همانطور که نام بازی جریان خروشان آب است امکان دارد که سیل در یکی از جزایر مجمع الجزایر جاری شود و به شخصیت های بازی زیان های جبران نا پذیری را هدیه کند.
    با ازتفاع موتور Chrome Engine 5 ما شاهد بهبود گرافیک و گیم پلی در بازی هستیم. همچنین در بازی سلاح ها ، بازیکنان ، قدرت های فردی و … افزوده شده است که جذابیت بازی را دوچندان و متحول تر می کند که به نوبه خود نکته مثبتی به حساب میاید.

     

    گرافیک
    موتور Chrome Engine 5 به خوبی کار خودش را انجام داده است و ویژگی های فوق العاده را به بازی افزوده است. طراحی کاراکتر ها خیلی زیبا و طبیعی به کار رفته است که حس خوبی را به گیمرها منتقل می کند. هریک از شخصیت ها از مزیت ها و ویژگی های فردی برخوردار هستند و کم پیش میاید که قدرت های یک فرد با فرد دیگر تشابه داشته باشد.
    محیط های بازی از جمله محیط های مخروبه به خوبی طراحی گردیده است. حالت نابودی زامبی ها به خوبی هرچه تمام تر بیرون اندازی شده است برای مثال اگر شما با کاراکتر انتخاب شده یک فرد زامبی را هدشات کنید، خواهید دید که خونهای موجود در اعضای بدن زامبی خیلی زیبا و جذاب به محیط های اطراف منتقل می شود.
    تنها ایرادی که در نسخه قبلی طرفداران از آن نا امید شدند بخش گرافیک بود که امیدواریم با پیشرفت موتور Chrome Engine 5 دیگر ما شاهد گرافیکی بد و ناپسند در بازی نباشیم.

     

    صداگذاری
    اطلاعات زیادی در این باره به بیرون درز نشده است اما در نسخه قبل ما شاهد صداگذاری فوق العاده زیبا در بازی بودیم که امیدواریم که Dead Island: Riptide در این بخش امکانات جذابی را سهیم باشد.
    در نسخه قبلی به محض ورود به جزیره صدای پرندگان و آب دریا به گوش می رسید که به نطر می رسد در این نسخه روی این مسئله بسیار کار شده است. همچنین در نسخه پیشین تن صدای شخصیت های بازی و دیالوگ های موجود در بازی به خوبی طراحی شده بود که بخش صدا را پر از جذابیت خاص کرده بود.

    نتیجه
    در نهایت می توان گفت Dead Island: Riptide عنوانی دلهره آوری است که همه را به آغوش ترسناک خود دعوت کرده است حتی کار به جایی کشید که هنوز این بازی عرضه نشده است در  کشور آلمان ممنوع گردیده است تا از به وجود آمدن برخی از خشونت های عصبی در بین افراد ممانعت شود.
    بازی هایی همچون Dead Space 3 , Dead Island: Riptide , Alliance: Colonial Marines , Metro: Last Light  و دیگر بازی های هولناک در دست ساخت به ما این اجازه را می دهند که سال ۲۰۱۳ را سال ترسناک برای بازی های رایانه ای نام بگذاریم.


     

    احسان نعنایی بازدید : 76 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

     



    برخی سودجویان در صدد بدست آوردن ماده اولیه ای بسیار کشنده و خطرناک به نام Fuse هستند که توسط ایالات متحده در سال ۱۹۴۰ کشف و ضبط شده است. انگیزه برای تحقیق و مطالعه روی این ماده، ساخت چند سلاح مرگبار توسط آمریکا برای حکمرانی در سراسر دنیا و از بین بردن رقبا بوده است. گفته می شود که اسلحه های تولید شده توسط Fuse می توانند فجایع بسیار بزرگی همچون انفجارهای اتمی حتی در اندازه های وسیع تر را به دنبال داشته باشند. طبیعی است که گروه ها و افراد بسیاری به دنبال کسب چنین ماده ارزشمندی باشند و اتفاقاً بدبختی از آنجایی آغاز می شود که Fuse توسط عده ای منفعت طلب دزدیده و به کشور هندوستان انتقال داده می شود. هر لحظه احتمال می رود که نتایج استفاده از آن نه تنها بشریت، بلکه تمام کره خاکی را در بر گیرد. اینگونه می شود که جوخه Overstrike متشکل از ۴ مأمور کارکشته به سرکردگی دالتون بروکس (Dalton Brooks) وارد ماجرا می شود تا به دنبال ردی از سارقان بگردد و در صورت امکان Fuse را تحویل دولت آمریکا بدهد. آن ها در این راه به نقاط مختلف دنیا، از جمله هندوستان سفر کرده و با موانع بسیاری همچون جهش یافتگان و سارقان مقابله می کنند که این درگیری ها در جریان بازی روایت می شوند. گفتنی است که برای خلق داستان بازی از آقای فیکسمن (Fixman) نویسنده عناوینی همچون Ratchet & Clank استفاده شده است.

    FUSE PS3-DUPLEX

     

    fuse ps3 cover دانلود بازی FUSE برای PS3

     

     

    شاید در اولین نگاه Fuse را در دسته بازی های تقلیدی قرار دهید و آن را تکرار مکررات بنامید، اما باید متذکر شد که سازندگان از ذهن خلاق خود برای رقم زدن تجربه ای متفاوت استفاده کرده اند و از نمایش های بازی تا کنون، می توان برداشت کرد که ادعاهای Insomniac Games مبنی بر تجربه ای متفاوت در این سبک چندان هم بی پایه و اساس نبوده است. Fuse همچون بسیاری از عناوین امروزی، بار دیگر قصد دارد تا با بهره گیری از پیشرفت تکنولوژی، احساس قدرت را به بازیکن القاء کند. برخی ادوات جنگی که در این بازی وجود دارند، در هیچ عنوان دیگری مشاهده نشده و قطعاً تجربه ای جدید برای هر مخاطب اتفاق خواهد افتاد. نکته دیگر، کاربردهای متفاوت اسلحه هایی است که تا به حال بسیار از آن ها استفاده کرده ایم.

     

    بازی یک عنوان Co-op تیراندازی اول-شخص است و در نگاه کلی دارای المان های آشنای سایر بازی های FPS است، اما با کمی دقت، متوجه می شوید که Fuse نکات جالبی در خودش دارد. بازی توسط گروهی ساخته می شود که سری بازی های Ratchet & Clack و Resistance را راهی بازار کرده اند. تا کنون تصاویر مختلفی از این بازی منتشر شده که زیبا و جالب به نظر می رسند، اما Insomniac به این موضوع اشاره می کند که این تصاویر جهت آشنایی بازیکنان با Fuse منتشر شده و حداقل تا ماه مارچ سال آینده چیزی از کیفیت نهایی بازی مشخص نخواهد شد. آن ها می گویند که در قسمت گرافیک، کارهای زیادی را انجام داده اند، چون آن ها Insomniac هستند و آثار خوبی را تا کنون عرضه کرده اند.

    در CGای که قبلاً از این بازی منتشر شده، به نظر می رسد که شخصیت های بازی حالتی شوخ طبع خواهند داشت، اما دیگر از این موضوع خبری نیست. آقای پرایس به این موضوع اشاره می کند که Fuse روند جدی ای دارد و رازهای بسیار زیادی در آن نهفته هستند. به همین دلیل، تیم سازنده حالت گرافیکی کارتونی و فانتزی را از بازی حذف کرده تا چالش های جدیدی به وجود بیاورد. در بازی Fuse با این موضوع روبرو می شوید که گروهی از بیگانگان بسیار پیشرفته به زمین حمله ور می شوند و رفته رفته برای خود در زمین تشکیلاتی را درست می کنند و به سرتاسر دنیا غلبه می کنند. به همین دلیل گروه های مقاومتی تشکیل می شوند که بتوانند با آن ها مبارزه کنند.

    یکی از قسمت های جدید این بازی، استفاده از سلاح های بسیار پیشرفته و جالبی خواهد بود که با آن ها سر و کار دارید. هر کدام از سلاح های بازی توانایی این را دارند که با سایر عناصر موجود در محیط ارتباط برقرار کنند و کاری کنند که گروه Overstrike که اعضای تیم شما را تشکیل می دهند، کارهای بسیار جالبی را در همکاری با هم انجام دهند. رهبر گروه شما دالتون (Dalton) نام دارد که از یک Mag Shield استفاده می کند. سلاح او می تواند یک سپر مدافع به وجود بیاورد تا دشمنان نتوانند به شما آسیبی برسانند. سلاح او نیازی به خشاب گذاری مجدد و کارهای مختلف ندارد. تنها کافی است از آن یکبار استفاده کنید!

     

    یکی دیگر از شخصیت های بازی جیکوب (Jacob) نام دارد که از یک تیر و کمان ماشه دار استفاده می کند و به نوعی نقش تک-تیرانداز تیم را دارد. او توانایی زیادی در کشتن دشمنان با یک تیر دارد و در مواقع حساس کارهای فوق العاده ای انجام می دهد. شخصیت دیگر بازی نایا (Naya) است که با سلاح Warp Rifle خود عملیات های مخفی-کاری را انجام می دهد. یکی از قدرت های او ایجاد یک سیاه چاله است تا به وسیله آن بتواند دشمنان را در آن گرفتار کند و آن ها را به تکه های مختلف تبدیل کند. او قدرت نامرئی شدن هم دارد. یکی دیگر از شخصیت های بازی که از سلاحی به نام Shattergun استفاده می کند، ایزی (Izzy) نام دارد و زمانی که دشمنان به او نزدیک می شوند، می تواند با سلاحی که در دست دارد، آن ها را به بخار تبدیل کند!

    او می تواند از جسد افراد مرده برای خودش محافظ به وجود بیاورد و یا از آن ها برای محافظت از سایر هم تیمی هایش استفاده کند. تا اینجا، روند بازی مانند بخش چندنفره بسیاری از بازی های دیگر است، اما یک قابلیت بسیار جالب در Fuse وجود دارد. در این عنوان می توانید در هر زمان که خواستید، بین شخصیت ها تعویض کنید. استودیوی Insomniac این قابلیت را Leap نامگذاری کرده است. آن ها در نمایش ها، نشان دادند که بین ۲ شخصیت دالتون و جیکوب به چه شکل می توان قابلیت Leap را اجرا کرد و چگونه می شود از قدرت های آن ها به صورتی استفاده کرد که در یک راستا با هم کار کنند.
    زمانی که بازی را به صورت چهار نفره انجام می دهید، قابلیت Leap به بخش بسیار مهمی از بازی تبدیل می شود. البته شخصیت نایا می تواند به عملیات های مخفی-کارانه اش ادامه بدهد و در کار Leap شرکت نکند. تمام سلاح های موجود در بازی از قابلیتی به نام Lethal Teamwork بهره می برند که باعث می شوند بازی به شما XP بیشتری بدهد. این قابلیت باعث می شود که در کارهای Co-op بیشتری شرکت کنید. آقای پرایس در صحبت هایی اشاره کرد که دور شدن تیم سازنده از Overstrike به آن ها آزادی عمل بیشتری داد و کاری کرد که آن ها بازی بهتری را در دست ساخت داشته باشند.
    او می گوید که آن ها در این بازی به دنبال رده بندی سنی T نیستند و Fuse می خواهد یک بازی بسیار عالی باشد. او می گوید که مکانیزم بازی Ratchet & Clank: All 4 One باعث شده که آن ها بتوانند بازی ای به این شکل را خلق کنند. استفاده از سلاح ها و قدرت های مختلفی که هر کدام از آن ها باعث زیبایی بازی خواهند شد. پرایس می گوید: "درست است که نام بازی تغییر کرده، اما همان چیزی است که در نظر داشتیم و حتی در بسیاری مواقع بهتر از نسخه های قبلی است."

     

    احسان نعنایی بازدید : 65 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)



    فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

    GRID 2 PS3-STRiKE

     

    GRID 2 ps3 cover small دانلود بازی GRID 2 برای PS3

     

     

    یک ایده ی خوب
    تحت هیچ شرایطی ممکن نیست که بتوانید بطور یکنواخت رانندگی کرده و تعادتان را از دست ندهید! حتما در بسیاری از مسابقات ماشین سواری ملاحظه کرده اید که حتی بهترین راننده ها هم در بعضی مواقع دچار اشتباه می شوند و تعادلشان را از دست می دهند. پس اگر شما هم از بهتری گیمرهای سبک ریسینگ باشید ممکن است در مسیر هدفتان با خطاهای متعددی روبرو شوید. این ایده ای از واقعیت است که شما را ناخواسته مجذوب خود می کند و به معنای واقعی کلمه درگیر کننده است چون بازی تمام پتانسیل خود را به منظور القای حس طبیعی رانندگی جذب کرده است و دوست دارد بازیباز را با استرس و هیجاناتی که یک راننده در مسابقات خود پشت سر میگذارد را آشنا کند که در این مورد باید به Codemasters تبریک گفت چون آن ها کاملا موفق به پیاده سازی طرح خود در بازی شده اند. مسلما فرد کنترل کننده ی خودروها در تریلر یک گیمر حرفه ای و با با تجربه است اما همه ی این ها را کنار بگذارید و فقط به نوع رانندگی او متمرکز شوید. او اصلا دوست ندارد به جایی برخورد کرده یا به خودرو آسیبی برساند اما نمی تواند و چند باری در مسابقه هایش تعادل خود را از دست می دهد اگر به لاستیک های جلویی ماشین دقت کنید متوجه می شوید که گیمر برای کنترل ماشین تا چه حد با کلید های جهتی چپ و راست بازی می کند تا به بهترین شکل ممکن بر روی رقابت تسلط داشته باشد. تکان ها و لرزش های دوربین نیز بسیار خلاقانه صورت گرفته و فقط قصد دارد به بازیکن حس ناب رانندگی را القا کند.
    نحوه ی رانندگی شما بر روی سایر رانندگان تاثیر می گذارد و اگر دوست دارید در مسیر رانندگی اذیت نشوید سعی کنید با سایر اتومبیل ها زد و خوردی نداشته باشید در غیر این صورت باید منتظر واکنش های متعددی از رانندگان باشید!
    ماشین ها تنها عامل موفقیت شما در مسابقات نیستند بلکه راننده ها نیز در پیروزی شما نقش خواهند داشت. در بازی ۶۰ قابلیت مختلف برای راننده ها در نظر گرفته شده است که باعث تمایز رانندگان نسبت به هم می شود. هر کدام از این راننده ها مهارت ها و قابلیت های خاص خود را خواهند داشت و به نوعی می توان گفت که با انتخاب هر یک آن ها سرعت و نحوه ی کنترل متفاوت تری را تجربه خواهید کرد. علاوه بر راننده ها برای این که حس بهتری در زمان رانندگی داشته باشید می توانید با تغییرات مکانیکی اتومبیلتان را تقویت کرده و سیستم کنترل یا Handling بهتری برای خود داشته باشید.
    Grid نیز همانند Dirt در گیم پلی از سیستم Flashback استفاده می کند که می تواند کمکی در راستای رفع اشتباهات بازیباز در مسیر مسابقه باشد. Flashback زمانی در دسترس شما خواهد بود که دچار اشتباهاتی نظیر انحراف از جاده یا تصادفات سنگین  شوید که در این حالت قادر خواهید بود بازی را به چندین ثانیه قبل بازگردانیده و دوباره تلاش کنید البته زیاد به این سیستم امیدوار نباشید چون این سیستم برای همیشه در دسترس شما نخواهد بود و فقط در سطح آسان مسابقات قادر به استفاده خواهید بود البته قرار گرفتن این حالت در درجه های آسان بیشتر به منظور آموزش درست رانندگی کردن است تا رفع اشتباهات.

     

    سازگار با سلیقه ها و ذائقه های مختلف
    کمپانی Codemasters این بار سراغ سوژه های مختلفی رفته است تا محصولش را غنی تر از گذشته به بار بنشاند. فکر نمیکنم هیچ یک از شما با ماشین های قدیمی و قدرتمند چهار دهه پیش مشکلی داشته باشید یا از جاده های خاکی گرفته تا خیابان های شیکاگو بدتان بیاید (? OK ) – تیم سازنده هدفی در راستای آزادی برای گیمر در پیش گرفته است تا هیچ وقت از تنوع مسابقات، ماشین ها و جاده ها خسته نشود. اتومبیل های استفاده شده در Grid 2 علاوه بر تنوع دوره ای و کثرت، دارای طراحی های بسیار دقیقی هستند تا بازیکن را در مقابله با هیولاهایی مثل Mustang غافل گیر کنند و شما زمانی شگفت زده می شوید که می فهمید تمام عناصر مکانیکی خودرو از قدرت موتور گرفته تا نور چراغ ها همه و همه با دقت کار شده و بسیار نزدیک به واقعیت هستند. از بحث ماشین ها که بگذریم حقیقتا مبحث مکان های مسابقه مطرح می شود که بر طبق گزارشات رسمی بازی در سه قاره ی آسیا، اروپا و آمریکا به وقوع خواهد پیوست و شما در شهرهایی مثل ابوظبی، بارسلونا، شیکاگو، پاریس و … به رقابت خواهید پرداخت و با جاده ها و پیست های متنوعی همراه خواهید بود در ضمن بازی برای علاقه مندان به فرمول ۱ نیز سورپرایزهایی خواهد داشت.
    بخش single-player تنوع و لذت های خاص خود را خواهد داشت و هر قسمت مانند نسخه شماره ۱ بازی، به شکل یک مسابقه انتخابی به صورت های فرعی، مسابقات تبلیغاتی و چلنج ها خواهد بود که سر جمع گیمر را ۳۰ ساعت سرگرم خود خواهد کرد و تیم سازنده برای خلق ۳۰ ساعت گیم پلی بنا بر گفته ی تهیه کننده ارشد بازی برنامه ریزی بزرگی برای به وقوع پیوستن این اتفاق داشتند. بخش چند نفره ی بازی نیز دارای جزئیات جدیدی است که در اختیار شما یک لیست ارزیابی با تمام مشخصات و رویدادهای اتفاق افتاده در بازی قرار خواهد داد و بازیکنان در بسیاری از مناطق قادر به رقابت خواهند بود . بخش چند نفره ی بازی در این نسخه به یکی از نقاط قوت بازی تبدیل شده است که برای طرفداران می تواند جالب باشد.

     

    عوامل بصری
    Grid 2 از نظر کیفیت گرافیکی خیره کننده و جذاب به نظر می رسد و تیم هنری عناصر جانبی بسیاری جهت ارتقای تکنیک بصری، روی بازی سوار کرده است. تمام محیط های مسابقه از شهرها و جاده های خاکی گرفته تا پیست ها از جزئیات خوبی برخوردار هستند. در تک تک جاده ها سازندگان بهانه ای برای سورپرایز کردن مخاطبان از طریق عناصر معلق در هوا خواهند داشت که می توان به عنوان نمونه از جاده های جنگلی نام برد که گاهی مواقع نیز ممکن است شما با دیدن گرد و خاک ها و برگ های معلق در هوا حواستان را از دست بدهید.
    هواپیما، پرنده ها، بالن ها و … را در هنگام مسابقات به خوبی خواهید دید و به گفته ی سازندگان حتی می توانید تکان خوردن تک تک برگ ها را نیز روی درختان ببینید (!) از دیگر نکته های اعجاب انگیز دیگر می توان به ماندن طرح لاستیک ماشین ها روی زمین نام برد که بخوبی آن ها را در زمین های خاکی و آسفالت خواهید دید. در این بحث اشکالی وارد نیست چون طرح لاستیک ها در کمتر از یک صدم ثانیه بر روی زمین نقش خواهد بست ! تغیراتی نیز در بازتاب نور روی انواع خودروها خواهید دید.
    در مسیرها ممکن است درست رانندگی کرده و حتی در رتبه ی اول نیز باشید اما باید تمام حواستان به جاده باشد چون شئی در Grid 2 ناپدید نمی شود و ممکن است تصادف ماشین ها در دور قبل تکه ای از در یا بدنه ی خودرو کنده شده و بر روی زمین باقی بماند و این باقی ماندن برای شما می تواند مشکل آفرین باشد. تمامی این عناصر در به وجود آوردن عنوانی با نام بی نظیر کافی هستند و تا به اکنون می توان به جرات گفت که ریسینگی با این کیفیت محیطی به مرحله ی اجرا نرسیده بود.
    این همه زیبایی با موتو اختصاصی Codemasters یعنی Engine EGO به تصویر کشیده شده است. استدیوی Codemasters تا به حال در ساخت بازی های بسیاری از این موتو کمک گرفته و برای اولین بار عنوان Colin McRae: Dirt را با آن ساخته است. این موتور در به وجود آوردن تخریب در فیزیک و نمایش جزئیات بیشتر، فوق العاده بود برای همین برای دومین بار در Dirt 2 مورد استفاده قرار گرفت و هر بار نسبت به نسخه های قبلی آپگریدهایی می شد.
    چیزی که در ساخت شماره ی دوم Grid مورد استفاده قرار گرفته است Engine EGO 2.0 نام دارد و نسبت به آپگرید های قبلی پیشرفت چشمگیری داشته است و از قابلیت های توسعه یافته Engine EGO 2.0 می توان به نورپردازی واقعی تر و جزئیات بالاتر نام برد.


     

    احسان نعنایی بازدید : 392 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

     


    داستان بازی از انجا شروع می شود که کل شهر را ویروسی قارچی به نام cordyceps فراگرفته و مردم شهر را الوده نموده است.این ویروس طوری است که اگر انسانی به آن الوده گردد این انسان تبدیل به زامبی میشود.در این شهر که این ویروس انرا فرا گرفته است تنها یک منطقه وجود دارد که در ان انسانهای بازمانده از این ویروس در انجا جمع شدند.این منطقه حفاظتی توسط سربازانی مراقبت میشود تا انسانهای الوده به این ویروس وارد منطقه حفاظتی نشوند.در این منطقه حفاظتی دو نفر به نامهای joelوellie هم هستند که شخصیتهای اصلی داستان بشمار میروند.joel یک مرد ۴۰ ساله است که قبلا قاچاقچی بوده و ellie یک دختر ۱۴ساله میباشد که پدرو مادری ندارد.یک روز دوست joel از او درخواست میکند که از ellie که پدرو مادری ندارد مراقبت کند.یک روز این دو نفر به دلیلی از منطقه حفاظتی فرار میکنند.این فرار موجب میشود که سربازان منطقه حفاظتی به دنبال انها بروند اما موفق نمیشوند که انها را پیدا کنند.حال این دو نفر باید جان خودشان را بخاطر موقعیتی که قرار گرفته اند یعنی از یک طرف سربازان منطقه حفاظتی و از یک طرف زامبی ها و از طرف دیگر انسانهای خلافکاری که شهر را در دست گرفته اند نجات دهند.

    The Last of Us PS3-DUPLEX | 27.9 GB

    Note: Repack_English Only

     

    The Last of Us ps3 cover small دانلود بازی The Last of Us برای PS3

     

     

     

    گیم پلی بازی
    بازی بازی جذابی می باشد.شما در این بازی در نقش joel میباشد و ellie هم به طور کامپیوتری کنترل میشود وشمادر کنترل ان نقشی ندارید.اما جالب اینجاست این دخترک در حین بازی به شما کمکهایی هم میکند. دلیل این کمک هم که واضح است و ان این است که این دخترک joel را تنها حامی خود میداند به همین دلیل به او کمک میکند.گیم پلی بازی بسیار متنوع و جذاب میباشد. شما میتوانید حتی خودتان برای خود سلاحی بسازید مثلا میتوانید یک بطری را گرفته و با قرار دادن پارچه ای در ان  و اتش زدن ان تبدیل کنید انرا به یک سلاح مرگبار. جالب اینجاست شما از وسایل محیط هم برای کشتن دشمنانتان میتوانید بهره ببرید برای مثال شما میتوانید سر دشمنانتان را به دیوار یا میز بزنید وانها را از پای در بیاورید که به نظر خیلی لذت بخش میباشد.شما  در قسمتهایی میتوانید حتی خودرو هم برانید که این برای یک گیمر خیلی جذاب میباشد. با توجه به گیم پلی بازی میتوان گفت که سازندگان این بازی سعی کردند که بازی را به واقعیت نزدیک کنند تا موجب رضایت طرفداران خود گردند.

    گرافیک بازی
    این بازی با موتور گرافیکی ناتی داگ انجین ساخته شده که موجب کیفیت گرافیک بازی میشود.در این بازی گرافیک بسیار خوب کار شده از محیط اطراف گرفته تا خود انسانها که بسیار کیفیت دارد و جذابیتزیبایی را برای گیمر فراهم میکند.سازندگان این بازی در زمینه گرافیکی زحمات بسیاری کشیده اند که به نظر نتیجه بخش بوده است .گرافیک بازی بسیار عالی میباشد و مشکلی در ان با توجه به کیفیت ان دیده نمیشود.

    صداگذاری
    صدا پیشه گان این بازی کسی نیستند جز ashley jonson و troy bater که کار خود را به نحو احسن انجام داده اند. سازنده موسیقی بازی فردی است به نام gustavo که یک اهنگ ساز مجرب و حرفه ای ایست که تاکنون جایزه هایی درbafta و gramy برده است. در کل صداگذاری بازی هم مثل گرافیک بازی عیبی ندارد و باید عالی باشد.

     سخن آخر
    با توجه به نقد باید بگویم که این بازی با انتشارش یکی از بازیهای محبوب خواهد بود و هم اینکه سازنده ان سود خوبی از فروشش از ان خود میکند و قطعا یکی از بازیهای برتر و بیادماندنی سال ۲۰۱۳ خواهد شد.امیدواریم که این بازی بتواند به خواسته هایمان جامه عمل بپوشاند و موجب لذت گیمرها گردد.

    ا

     


     

    احسان نعنایی بازدید : 71 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

    بر خلاف اکثر بازی هایی که امروزه ساخته می شوند و در آن ها شما شخصیت یا به قولی آدم خوبه بازی هستید،در بازی Deadpool داستان فرق میکند.در این بازی شما کنترل یک ضد قهرمان صد البته شوخ طبع را بر عهده میگیرید بنابراین احتمال وجدان درد گرفتن در حین بازی زیاد است.در رابطه با Deadpool باید گفت که او یکی از محبوب ترنی شخصیت های کمیک در سراسر جهان است.همچنین این اولین بار نیست که با این شخصیت در بازی های رایانه ای روبرو می شویم؛بلکه او پیش از این در بازی هایی مانند X-Men Legends II: Rise of Apocalypse و یا Marvel: Ultimate Alliance نیز حصور داشته است. داستان بازی به زمانی بر می گردد که Deadpool ماموریتی مبنی بر کبه قتل رساندن یک گزارشگر اخبار به نام Chance White بر عهده می گیرد.دلیلش هم آن است که شبکه ای که این گزارشگر در آن کار میکند برنامه به نام Jump the Shark می سازد که در آن شخصیت های معروف باید از روی استخری مملو از کوسه های درنده بپرند.علاوه بر این،داستان حول شخصیت هایی مانند Mister Sinister و کارهای او برای به وجود آوردن دسته ای موجودات جهش یافته نیز می گردد.با توجه به اعلام شرکت سازنده در بازی با شخصیت هایی مانند Domino, Wolverine،Cable, Rogue, Red Hulk نیز در بازی حضور خواهند داشت.

    Deadpool PS3-DUPLEX

     

    Deadpool ps3 cover دانلود بازی Deadpool برای PS3

     

     

    سیستم گیم پلی بازی هم با توجه به تریلر ها و توضیحات سازندگان جذاب هب نظر می رسد.در این بازی که در سبک Hack & Slash  ساخته می شود، می توانید به ذرادخانه ای از تفنگ های مختلف،پتک ها و انواع شمشیر و اسلحه های لیزری و بسیاری دیگر دسترسی داشته باشید.جالبی سیستم بازی اینجاست که خود شخصیت Deadpool با توجه به نحوه بازی کردن بازیکن با او حرف هایی می زند و ممکن است حتی به او کنایه هایی هم بزند.علاوه بر این خود Deadpool در صورتی که در جایی گیر کنید و ندانید که چه کار کنید،شما را را هنمایی می کند و به شما می گوید که کجا بروید و چه دکمه ای را بزنید.زیربنای سیستم مبارزاتی بازی بر پایه استفاده از هم از شمشیر و هم از اسلحه است.به صورت استاندارد،Deadpool با اسلحه و شمشیر مجهز شده اما می تواند در طی بازی پتک و دیگر سلاح را نیز به کار بگیرد.اکشن بازی با توجه به سبک بازی بسیار سریع است و شما را خسته نخواهد کرد.فنون و کامبو هایی که در بازی جاگذاری شده اند به چالش برانگیزی بازی کمک بسزایی کرده اند.

    شخصیت پردازی در این بازی نیاز به خوب کار شدن دارد و با توجه به تریلر ها می توان گفت که این کار به خوبی انجام گرفته است.صداگذاری شخصیت Deadpool توسط Nolan North‌انجام می شود.کسی که صدایش را در بازی هایی مانند سری Assassin’s Creed در نقش دزموند و در سری Uncharted‌در نقش Nathan Drake شنیده ایم.پس نگران دیالوگ ها و برقرای ارتباط با صخیت بازی نباشید،چرا که صداگذاری ماهر در حال انجام این کار است.با توجه به تریلر های بازی می توان گفت که آقای نورت به خوبی از پس صداگذاری این شخصیت شوخ طبع کامیک های مارول بر آمده است.

     

    گرافیک بازی به لطف موتور Unreal Engine 3 بسیار چشم نواز و زیباست.افکت خون ها و قطع شدن دست ها و پاها و غیره به خوبی از کار در آمده اند که باعث شده است تاثیر گذاری محیط و برقراری ارتباط با بازی و محیط آن بهتر باشد.البته قضاوت اصلی در رابطه با گرافیک بازی را تنها هنگام بازی کردن ان می توان کرد اما با توجه به تجربیاتی که با ساخته های High Moon Studios در سری Transformers داشتیم،میتوان گفت که گرافیک بازی هم به خوبی از کار در خواهد آمد.

    Deadpool مخصوصا به خاطر شخصیت اصلی اش یکی از بازی های مورد انظار همگان مخصوصا در این دوره بی بازی ای خواهد بود.طبق روال هر ساله،با به پایان رسیدن امتحانات نوبت دوم،عرضه بازی ها نیز کم و کمتر می شود و با شروع مجدد سال تحصیلی مجددا شدت می گیرد و در امتحانات نوبت اول به اوج می رسد. بگذریم. به هر حال به توجه به اطلاعاتی که از این بازی در دست هست،میتوان انتظار یک بازی هیجان انگیز و خنده دار و صد البته جذاب را داشت.


     

    احسان نعنایی بازدید : 74 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

     


    بازی یک شوتر اول شخص است. اما نه یک شوتر نظامی. این بازی گیم پلی خود را بر کشتار مطلق و تیر اندازی محض مبتنی ساخته است. این سبک که در گذشته طرفداران بسیاری داشته، این روز ها دچار تحولات زیادی شده. این تحولات هم مدیون ورود نیرو های فرابشری به بازی های ویدئویی است. اسطوره های این سبک که در سال های اخیر عرضه شده اند مانند Serious Sam BFG و Duke Nukem 3D به دلیل عدم وجود یک ویژگی و نوآوری خاص در اکشن بازی، آن طور که در سال های گذشته تحسین می شدند، مورد تمجید واقع نشدند. متاسفانه Painkiller: H & D نیز در همین زمره جای گرفته است. تنها باید یک اسلحه گرم را بدست بگیرید و دریایی از موجودات شیطانی را خشک کنید. تنوع اسلحه با تکیه بر اطلاعات منتشر شده از سطح بالایی برخوردار نیست. البته مدت زمان کم گیم پلی بازی را می توان توجیه این قضیه دانست. از اسلحه های بازی می توان به Stakethrower، Shotgun و یک اسلحه الکتریکی اشاره کرد که به خواست سازندگان، این سه تفنگ، اسلحه های محوری و اصلی بازی هستند.


     

    painkiller hell and damnation ps3 cover دانلود بازی Painkiller: Hell and Damnation برای PS3

     

     

    روند مراحل بازی به مانند عناوین hack & slash است. یعنی به محض ورود به محیط هایی محدود، چندی از دشمنان شیطانی بر سرتان هجوم می آورند و باید با استفاده از اسلحه تان عرض قدرت کنید. سپس ادامه مسیر برشما روشن می شود و می توانید به مسیرتان ادامه دهید. از مشکلات این سیستم می توان به کاهش آزادی عمل اشاره داشت؛ البته تاثیر این مورد بر هوش مصنوعی بازی و درجه سختی آن به وضوح مشخص است.
    از اصالت شوتر های این چنینی، می توان به باس فایت های جنجالی و سریع اشاره داشت. این بار باید همان روند سریعی را که برای از بین بردن نیرو های معمولی استفاده می کردید، با کمی تمرکز و تفکر ترکیب کنید و به مبارزه ی غول پیکر های دنیای  Painkiller بروید. پس اگر علاقه مند به از بین بردن غول آخر ها با استفاده از سلاح گرم هستید، تجربه ی این بازی را از دست ندهید.
    بخش چند نفره ی بازی هم از عوامل مثبت این عنوان است. به خصوص بخش Co-op که این روزها طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است. در این بخش دو نفره، شخصی به نام Eve در کنار دنیل به سوی مبارزه می رود. شما در این بخش همان کمپین اصلی بازی را به صورت split screen پیگیری خواهید کرد.
    در بخش Multiplayer هم بدین صورت است که می توانید به کمک هفت نفر از دوستان خود (در مجموع ۸ نفر خواهید شد) در نقشه هایی معهود برای بقا مبارزه کنید.

     

    اگر به شمایل دشمنانتان در این بازی نگاهی بیندازید، سازندگان سعی داشته اند تا نوعی حس دلهره را به لطف چهره کریه این موجودات و سرعت آن ها، به شما القا کنند. اما تنها این نیست و جهت به مرحله اجرا رسیدن این المان؛ نیاز به صدا های گنگ و دلهر آور است. چیزی که در Painkiller نیز رعایت می شود اما تعیین سطح و تحلیل آن از الآن غیر ممکن است.
    نقش موسیقی بازی نیز در این مهم قابل ذکر است اما سازندگان بر ضرب همان نسخه ۲۰۰۴ تاکید دارند. امیدواریم آسیب جدی به این شاخص وارد نشود!
    نقد و تحلیل های حاصل از نسخه PC این بازی این بیش از همه، حاکی از آن است که هوش مصنوعی بسیار ضعیف دشمنان عامل جلوگیری از لذت بردن از کشتار نیرو های شیاطین شده است. تا حدی که منتقد سایت IGN در این مورد این چنین اذعان داشت:
    “به موجب هوش مصنوعی، به ظاهر دشمنانتان بی هوش و گلیچی هستند!”
    نمرات این بازی از کف ۵/۱۰ تا سقف ۸/۱۰ پیش رفته و سازندگان وعده داده اند که بسیاری از مشکلات این بازی را در نسخه های کنسولی رفع کنند. به خصوص هوش مصنوعی!
    به هر حال، سطح این بازی در حدی به نظر می رسد که شایسته ی انتظار باشد و بتوانیم آن را یک Old School واقعی بدانیم!


     

     

    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 453
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 793
  • بازدید ماه : 1,623
  • بازدید سال : 14,460
  • بازدید کلی : 162,413
  • کدهای اختصاصی
    درباره ی وبلاگ

    وبلاگ gamestationدر بهار سال 1392-2013شروع به کار کرده 

    این ویلاگ در جهت  دانلود آسان شما در زمینه های 

    فیلم.انیمیشن. بازی. آهنگ.مستند.برنامه اندروید و کامپیوتر سعی در تا رضایت شما را در این زمینه ها جلب کند شما نیز میتوانید با نظرات شایسته خود مارا در این راه همراهی کنید

    راه اندازی وبلاگ:احسان نعنایی