loading...
همه چیز برای دانلود
احسان نعنایی بازدید : 180 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)



MX vs. ATV Reflex عنوان نسخه جدید پرفروش ترین سری مسابقات رانندگی خارج از جاده (off-road) این بازی ها می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Rainbow Studios طراحی شده و نسخه PC آن پس از مدتها انتظار توسط کمپانی نام آشنای THQ در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۱۰ برای علاقمندان این سری بازی ها منتشر گردید. سرعت در تصمیم گیری دراین بازی مهیج و زیبا حرف اول را می زند، برای پیروزی در مسابقات این بازی بایستی خیلی سریع فکر کنید، تصمیم بگیرید و بهترین عکس العمل را انجام دهید! عبور از میان رودخانه ای پرتلاطم، زمین های باتلاقی صعب العبور و حرکت در میان تپه های شنی بیابانی هنگامی که ناهمواری های پیش روی شما با گذر از هر پیچی تغییر می یابند بسیار مهیج و سرگرم کننده خواهد بود.


mx cover دانلود بازی بسیار زیبای MX vs. ATV Reflex

 

 

این نسخه از بازی با استفاده از موتور گرافیکی کاملا جدید Rhythm Racing 2.0 گرافیک و فیزیک کاملا جدید در کنار سیستم کنترل Rider Reflex و تغییر شکل ناهمواری ها بصورت Real –Time را به نمایش می گذارد. سیستم کنترل Rider Reflex این امکان را به بازی کننده می دهد تا فرصت های تصمیم گیری متفاوت و بی نظیری را داشته باشد و نیز به وی امکان می دهد تا با جداشدن از صندلی وسیله خود در هوا شناور شده و با انجام حرکات بدلکارانه بسیار خطرناک و مرگبار نهایت هیجان را به بازی کننده منتقل نموده و نیز از برخوردهای نابودکننده جان سالم به در ببرد! ویژگی بی نظیر ” تغییر شکل ناهمواری ها ” نیز هنگامی که مسابقه دهندگان مسیر را طی می نمایند و با شور و هیجان سعی در کسب مقام نخست دارند با تغییرات آنی ناهمواری های در سرتاسر مسیر مسابقه هیجان آن را دوچندان می نماید.

 


احسان نعنایی بازدید : 193 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)


بی تردید بازی Road Rash هنوز پس از ۱۴ سال میتواند برای بسیاری از دوستان جذاب و خاطره انگیز باشد در این بازی شما به عنوان موتور سوار در مسابقه ای شرکت میکنید که از شهری آغاز و به شهری دیگر خاتمه میابد . در این مسابقه که بخشهایی از آن در شهر و بقیه در جاده صورت میگیرد موانع بسیاری بر سر راه شما قرار میگیرد که باید ضمن عبور از آنها بتوانید از سایر شرکت کنندگان پیشی گرفته و  سرانجام در صورت مهارت کافی در موتور سواری مسابقه را برنده گردید. هدایت موتور با دگمه های فلش بر روی کیبرد صورت گرفته و برای بقیه دگمه ها راهنمایی کافی در بازی موجود میباشد . گرافیک ، صدا و …. متناسب با حجم نرم افزار بسیار عالی طراحی گردیده و بازی حتی بر روی سیستمها بسیار قدیمی نیز قابل اجرا میباشد
زمانی که نسخه کامل این بازی در سال ۱۹۹۶ منتشر گردید انقلابی در بازیهای کامپیوتری به شمار میرفت و امروز تنها یادآور خاطرات قدیم دوستانی میباشد از مدتها پیش به این گونه بازیها علاقه نشان میداده اند. این بازی دارای حجم بسیار کم ۵ مگابایت می باشد و تیم دانلودها امیدوار است از این بازی لذت ببرید.

 

roadrosh دانلود بازی خاطره انگیز و مهیج Road Rash   قابل حمل

 

 

احسان نعنایی بازدید : 148 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)


این بازی زیبا توسط شرکت Deep Silver ساخته شده است و سازندگان بازی قول داده اند تا یک بازی کاملا عالی به گیمر ها تقدیم کنند و از این بازی لذت ببرند. به گفته های شرکت Deep Silver این بازی در وجود و روح بازیکن یک حس قوی جوگیر شدن و… دست میدهد. گرافیک کاملا خیره کننده که همگی ما ان را در  نمایشگاه E3 2010 دیدیم نشان دهنده ی یک بازی کاملا حرفه ای در زمینه ی رالی صخره نوردی هست. این بازی در پارک ملی به صحنه گذاشته میشود و انجوری که در تریلر ها مشخص بود ، گویا سازنده ها به خوبی به این پارک دقت داشته اند که توانسته اند اینجور دقیق طراحی کنند. همانطوری که گفته شد این بازی دارای گرافیک خیره کننده ای است و انقدر گرافیک عالی می باشد که حتی بدن کسانی که بر روی موتور ها نشسته اند کاملا کش می آید.


naild cover دانلود بازی بسیار زیبای Nail’d

 

 

عنوان ویدیو گیم : Nail'd
ژانر : Racing
پلتفورم ها : PC , XBOX360 , PS3
خالق : Techland
ناشر : Deep Silver
قابلیت آنلاین : دارد
درجه بندی سنی : E

 



احسان نعنایی بازدید : 309 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)



بازی جدید و جذاب John Daly's ProStroke Golf نام بازی می باشد که به ورزش جذاب و مهیج گلف می پردازد. در این بازی شما به کمک جان دلی در گلف ProStroke که مربوط به همین شخص می باشد ، به بازی می پردازید و ساعت ها سرگرم خواهید شد. از ویژگی هایی که این بازی را از سایر نسخه های گلف عرضه شده متمایز می کند ، ارائه کنترل ProStroke می باشد که به بازیکنان اجازه می دهد تا دقت و مهارت بیش از حدی بر روی ضربات خود داشته و بازی را به طوری که تا به حال تجربه نکرده اند انجام دهند. دو گزارشگر معروف عرصه گلف با نام های Sam Torrance و Peter Kessler وظیفه گزارشگری این بازی را بر عهده گرفته اند که باعث می شود تا حال و هوای بازی واقعی برای شما بیشتر مهیا شود. به دور از تورنمت ها و مسابقاتی که از یک بازی گلف انتظار می رود ، حالتی در این بازی تعبیه شده با نام "حالت رقابتی" که آموزش هایی بوسیله خود John Daly را در بردارد که شما را با قوانین و اصول بازی گلف آشنا می سازد و سپس شما را برای بازی با معروف ترین گلف بازی جهان با نام Long John آماده می سازد.


 

prostroke cover دانلود بازی زیبای John Daly’s ProStroke Golf

 

احسان نعنایی بازدید : 17593 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)



 Shaun White: Skateboarding عنوان بازی زیبایی است که نگرش نوینی به ژانر بازی های اکشن ورزشی می بخشد، که جدیدترین عنوان از نوع خود در این سبک بازی های ورزشی می باشد که با همکاری ورزشکار معروف و شناخته شده این رشته، یعنی “Shaun White” طراحی و ساخته شده است. این بازی به عنوان جدیدترین نسخه خود تاکنون ، تمامی حس و هیجان انجام حرکات نمایشی با اسکیت برد را برای طیف وسیعی از طرفداران این رشته ورزشی با محقق نمودن تمامی رویاهای آنان و اجازه دادن به آنها برای تبدیل یک شهر ساکت و بی روح به آرمان شهری فوق العاده برای انجام حرکات نمایشی بوسیله اسکیت برد به ارمغان می آورد.
همچنین آنها می توانند مسیر خود را به هر روشی که دوست دارند اسکیت کنند، تا دنیای اسکیت بازی دلخواه خود را که همچنین می تواند با دیگر دوستان به اشتراک گذاشته شود، ایجاد نمایند! Shaun White: Skateboarding به اسکیت بازان این قدرت را می دهد تا پای خود را فراتر از تمامی محدودیتها بگذارند!


Shaun White cover small دانلود بازی Shaun White Skateboarding برای PC

 

احسان نعنایی بازدید : 153 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)



بازی بولینگ Ten Pin Championship Bowling Pro بسیار زیبا را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این بازی مخصوص PC می باشد. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.

 

Ten Pin Championship Bowling Pro بازی زیبای بولینگ Ten Pin Championship Bowling Pro برای PC

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 107 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)



بازی بولینگ Ten Pin Championship Bowling Pro بسیار زیبا را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این بازی مخصوص PC می باشد. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.

 

Ten Pin Championship Bowling Pro بازی زیبای بولینگ Ten Pin Championship Bowling Pro برای PC

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 97 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)



Racers Island Crazy Racers یک بازی فوق العاده برای علاقه مندان به سری بازی های اتومبیل رانی می باشد در این بازی فانتزی زیبا شما مسابقات را در شش جزیره مختلف و با محیط های منحصر به فردی تجربه خواهید کرد. در بازی علاوه بر مهارت در رانندگی، باید دقت و تمرکز خود را به بالاترین نقطه برسانید. در طی مسیر مسابقه تجهیزات و سلاح هایی قرار داده شده است که با دریافت و به کارگیری آن ها می توانید برای رقیبان خود مشکلاتی ایجاد کنید تا قادر به کنار زدن آن ها باشید. در واقع می توانید رقبای خود را هدف قرار داده و با یک دکمه آن ها را از روند مسابقه خارج کرده و شاهد پیشرفت خود باشید.امید است با دریافت این بازی از سایت بزرگ دانلودها لذت کافی را برده باشید.

 

 

Racer بازی مسابقات ماشین سواری دیوانه وار در جزیره   Racers Island Crazy Racers

 

 


احسان نعنایی بازدید : 90 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)



بازی F1 2011 عنوانی از سری بازی های F1 است که مربوط به اتفاقات سال ۲۰۱۱ می شود. بازی توسط شرکت CodeMasters ساخته می شود و توسط همین شرکت نیز منتشر خواهد شد. موتور بازی EGO Engine نام دارد . در بازی به طور کل ۱۲ تیم و ۲۴ راننده وجود دارد این بازی مربوط به فصل اول مسابقات فورمول یک است. در E3 2011 شرکت CodeMasters تایید کرد که بازی در قسمت مولتی پلیر تا ۱۶ گیمر را ساپورت و پشتیبانی می کند. علاوه بر ان ۸ راننده نیز حضور دارند که توسط هوش مصنوعی کنترل خواهند شد. شرکت CodeMasters قول داده است مشکلات جزئی بازی F1 2010 در این نسخه وجود نخواهد داشت. سیستم گیمپلی بازی تغییراتی خواهد داشت که می تواند تاثیر گذاری بالایی در جذب مخاطب داشته باشد ، همچنین قسمت های Cinematics بازی نیز بهبود یافته است . در ضمن سیستم Co oP در قسمت مولتی پلیر بازی وجود خواهد داشت. زمان اشنایی با بازی کمتر از نسخه قبلی خواهد بود این به معنی ساده تر شدن گیمپلی بازی است. طراحی محیط بازی به خوبی نسخه ۲۰۱۰ انجام شده است و هر پیست مسابقه ویژگی ها و قابلیت های مخصوص خود را دارد که می تواند باعث مشکل و یا سادگی مراحل مسابقه شود. به علت استفاده از موتور EGO احتمال اینکه بازی در بیشتر موارر عملکرد خوبی از خود نشان دهد بسیار زیاد است. مهمترین نکته در مورد بازی های شبیه سازی اتوموبیل رانی طراحی اتوموبیل ها است. در این بازی به لطف استفاده از موتور ذکر شده طراحی اتوموبیل ها به نمونه های واقعی شبیه تر شده است. و در اخر هوش مصنوعی بازی از همان فناوری و قابلین نسخه قبل بهره می برد با این وجود که سیستم هوش مصنوعی بازی پیشرفت های زیادی داشته است.


 

f1 2011 pc cover small دانلود بازی F1 2011 برای PC

 

 

اطلاعاتی در مورد بازی F1 2011:

نام بازی : Formula 1 2011
سازنده :CodeMasters
ناشر بازی: Codemasters
از سری :Formula One
موتور بازی: EGO Engine 2.0
پلتفرم ها: PC & PS3 &X360 &3DS & Vita
تاریخ عرضه :۲۰,۲۲,۲۳ سپتامبر ۲۰۱۱
سبک بازی: شبیه سازی اتوموبیل رانی
مد های بازی: Single _Player , Multi player
درجه بندی بازی: مناسب برای ۳ سال به بالا

 

منبع توضیحات: انجمن گیم دونی

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating System: Windows XP SP3 /Vista SP2 /Windows 7
DirectX Version: DirectX 9.0c
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz or AMD Athlon X2 5400+
Memory: 2GB Ram
Graphics Card: GeForce 7800/Radeon X1800 or higher
Hard Drive Space: 12.5 GB Hard Drive Space

 

سیستم پیشنهادی:

Operating System: Windows 7 SP1
DirectX Version: DirectX 11
Processor: Intel Core i5 or AMD Phenom II x4
Memory: 4GB Ram
Graphics Card: GeForce GTX460 or ATI Radeon HD 5850
Hard Drive Space: 12.5 GB Hard Drive Space

 


احسان نعنایی بازدید : 84 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)



نسخه جدیدی از بازی DiRT 3 امروز برای PC عرضه شد. در این نسخه که با نام نسخه Complete Edition عرضه شده است ، ۱۲ جاده جدید ، ۲ محیط بازی جدید و ۱۳ ماشین جدید به بازی اضافه شده است. هر چیزی که از آن ها خواسته اید، گوش داده اند! DiRT بازی رالی Codemasters تا به حال در دو نسخه خود خیلی خوب عمل کرده است. این بازی مخاطبان بیشتری جذب کرده، ولی بعضی از طرفداران قدیم زیاد از نسخه دوم راضی نبودند و مسابقات سنتی رالی را می خواستند. برای DiRT 3 این بار Codemasters به تمام صحبت های طرفداران قدیمی بازی گوش کرده تا جوابی برای آن ها پیدا کند. تهیه کننده بازی آقای مت هورسمن (Matt Horsman) می گوید: "این بزرگترین بازی مسابقه ای (Racing) است که تا به حال در این استودیو ساخته شده است". DiRT 3 خیلی وسیع است و لیست ماشین های آن بسیار زیاد است و از Mini Cooper S که توسط پت موس (Pat Moss) و پدی هاپکرک (Paddy Hopkirk) در دهه ۶۰ ساخته شده، وجود دارد تا Peugeot 207 S2000 که کریس میکه (Kris Meeke) آن را طراحی کرده است. تفاوت های زیادی بین دو نسخه قبل وجود خواهد داشت و لیست ماشین های DiRT 3 واقعا خواندنی است. ماشین های دهه ۷۰ مثل Lancia Stratos و اتوموبیل های معروف کلاس B میانه دهه ۸۰ مثل Quattro S1, RS2000 و Peugeot 205 در این میان هستند. اما در مورد دهه ۹۰ ما با ماشین هایی مثل Celica روبرو هستیم که کارلوس سانیز (Carlos Sainz) واقعا در طراحی این ماشین جادو کرد.


Dirt3 cover small دانلود بازی Dirt 3 Complete Edition برای PC

 

 

نام بازی: Dirt 3
سبک: ماشین رانی رالی
درجه سنی: RP
پلتفرم: PC,360,PS3
امتیاز بازی توسط نگارنده: ۱۰/۹
درجه اهمیت بازی: ۵ ستاره/۵ ستاره
یکی از ۵ بازی برتر سال ۲۰۱۱

احسان نعنایی بازدید : 87 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)



بازی Tony Hawks Pro Skater HD که با نام مختصر THPS شناخته شده است یکی از بازی های محبوب Arcade می باشد که دارای سبک بازی ورزشی اسکیت بورد است و می تواند ساعت ها شما را مشغول نماید . در این بازی شما می بایست تمام تلاش خود را برای گرفتن امتیاز انجام دهید و با اسکیت حرکات نمایشی انجام دهید تا امتیاز بیشتری کسب کنید . بازی دارای ۷ مرحله و استایل متنوع از بازی های THPS 1 ، ۲ و ۳ می باشد . این نسخه توسط شرکت Robomodo از نو طراحی شده است تا تمام انیمیشن ها و حرکات بازی و پلیر واقعی تر به نظر برسند . در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی زیبا را به همراه لینک دانلود نسخه ی معتبر SKIDRWO مشاهده نمایید .

 

Tony Hawks Pro Skater HD دانلود بازی Tony Hawks Pro Skater HD برای PC

 

 

اسکیت بُرد یا تخته اسکیت وسیلهٔ ورزشی کوتاهی‌است که از یک دک (تخته) و چهار چرخ تشکیل می‌شود؛ اطلاعات دقیقی از چگونگی اختراع تخته اسکیت در دست نیست؛ هر چند شواهد کافی وجود دارد که نشان دهد نخستین تخته اسکیت در سال‌های بین ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۸ ساخته شده‌است. در گذشته تخته‌های اسکیت به شیوهٔ تخته‌های موج‌سواری و از چوب و فلز ساخته می‌شد؛ و در شکل آن هیچ‌گونه فرورفتگی وجود نداشت. چرخ‌ها در گذشته از فولاد و با ترکیب خاک رس ساخته می‌شدند؛ وچرخ‌ها ا از استحکام کمتری برخوردار بودند. هر تخته اسکیت از چندین قسمت تشکیل شده‌است.

کفه اسکیت بورد چنین ساخته می‌شود که چوب افرا را می‌آورد و به شیوه‌ای متورقانه روی‌هم قرار می‌دهند تا ورقه ورقه و طبقه طبقه دیده شود و حالتی مدوّر و هفت‌لا بگیرد.البته در ساخت کفه از پشم‌شیشه، خیزران، انگرتیانه، کِولار و حتی پشم الماس بی‌فروغ نیز استفاده شده است؛ علت استفاده از چنین موادی در ساخت کفه البته افزایش قوت و سخت‌پایی یا همان استحکام و سختی تخته اسکیت است. پهنای کفه‌ها در تخته‌های اسکیت امروزینه، ۷ تا ۹ اینچ انگلیسی است که معادل با ۱۷٫۷۸ تا ۲۲٫۸۶ سانتی‌متر است. درازای کفه‌های تخته اسکیت بر اساس نمونه‌های پذیرفته شده فدراسیون اسکیت، بین ۲۸ تا ۳۳ اینچ معادل ۷۱٫۱۲ تا ۸۳٫۸۲ سانتی‌متر است.

 


احسان نعنایی بازدید : 97 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)



NBA 2K13 عنوان یک بازی ورزشی شبیه ساز بسکتبال می باشد که شما را به دنیای حرفه ای های National Basketball Association یا همان ان بی ای می برد . در این نسخه شاهد افزوده شدن بازیکنان جدید و حرفه ای مانند Kevin Durant ، Blake Griffin ، Derrick Rose از تیم های بزرگ غرب هستیم . یکی دیگر از بخش های جذاب این بازی پشتیبانی از کینکت برای پلتفرم XBOX360 می باشد . قابلیت های کنترلی این بازی این امکان را به شما می دهد تا تمام حرکات نظیر دریبل ، پرتاب و پاس دادن را به آسانی انجام دهید و مشکلی در کنترل بازی نداشته باشید . در ادامه می توانید نسخه ی PC  این بازی زیبا را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

NBA 2K13-RELOADED

 

NBA 2K13 PC دانلود بازی NBA 2K13 برای PC

احسان نعنایی بازدید : 75 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)



قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

 

FIFA 13 PC دانلود بازی FIFA 13 برای PC

 

 

 

 

این احتمال وجود دارد که شما را از تیم اخراج کنند. باید سعی کنید ارتباط خوبی با سایر بازیکنان برقرار کنید. هوش مصنوعی در این قسمت از بازی به شکلی طراحی شده که روی کار گروهی و مربی تأثیرگذار باشد. انتخاب بازیکن ها برای دعوت به تیم ملی یکی از کارهای مهم شما خواهد بود. از کشورهای مختلف هم می توانید بازیکن به تیم ملی خود دعوت کنید و ملیت آن ها را تغییر دهید. علاوه بر اینکه وظایفی به عنوان مربی تیم ملی خواهید داشت، تغییرات بخش Career Mode شامل پیشرفت هایی در زمینه هوش مصنوعی بازیکنان در زمان انتقال آن ها از باشگاه می شود.

بازیکنان هایی که در شرایط خوبی قرار داشته باشند، پول بیشتری بدست می آورند و این موضوع باعث می شود که بتوانید راه های مختلفی برای درآمدزایی داشته باشید. برخی تیم ها می توانند تنها با استفاده از قابلیت ها فردی بازیکنان بزرگشان به پیروزی برسند و بازیکنان بزرگ میدان می توانند نقش رهبری تیم را ایفا کنند. در قسمت کنترل بازی شاهد تغییرات پیشرفته ای خواهید بود. همه می توانند که در بازی باید شوت بزنند، پاس بدهند و یا تکل کنند، اما در FIFA 13 تغییراتی در این قسمت ها به وجود آمده که می تواند شما را سلطان این قسمت کند. شاید خیلی از شما چه در FIFA 12 و چه در نسخه های قبل تر از آن نمی توانستید، ضربه های ایستگاهی را به گل تبدیل کنید. شاید هنری زدن ضربه های ایستگاهی یک استعداد خاص می خواهد!  


احسان نعنایی بازدید : 70 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)



بازی Trials Evolution که در سال ۲۰۰۹ روی شبکه XBLA عرضه شد، به چنان موفقیتی دست پیدا کرد که کسی فکرش را هم نمی کرد. یک موتورسوای بسیار هیجان انگیز و زیبا که استودیوی RedLynx به شکل فوق العاده ای آن را خلق کرد. نسخه دوم این بازی نیز با نام Trials Evolution روی شبکه XBLA عرضه شد تا در همان ۲۴ ساعت اول، رکورد پرفروش ترین بازی های این شبکه را بشکند و از آن خود کند. بازی ای که تنها در مدت ۲۴ ساعت میزبان بیش از ۱۰۰ هزار نفر در بخش آنلاینش بود.اکنون سازندگان این بازی یک بار دیگر به ساخت نسخه کامپیوتری بازی روی آورده اند. استودیوی Red Lynx که چندی پیش توسط Ubisoft خریداری شده است نخستین نسخه از بازی های Trials را در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد و با استقبال بی نظیر علاقه مندان به این سبک از بازی رو به رو شد.اما از آن زمان تاکنون همگان در انتظار نسخه های جدید تر این بازی بوده اند.بازی Trials Evolution از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و همین موضوع محیط بازی را بسیار جذاب کرده است. سازندگان بازی سعی کرده اند که محیط ها بسیار پرجزئیات و جذاب به نظر برسند و به همین دلیل آن ها را بسیار شلوغ و متنوع طراحی کرده اند.مسیرهای بسیار زیادی برای TE طراحی شده که هر کدام با دیگری تفاوت دارند و از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار هستند. محیط های جنگلی، برفی، بیانانی که در آن ها گرد و خاک زیادی را مشاهده می کنید.

 

Trials Cover دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای PC

 

 

Trials Evolution یکی از بهترین گیم پلی های ممکن برای یک بازی موتورسوای Arcade را دارد. این بازی می تواند اوقات بسیار هیجان انگیز و لذت بخشی را برای شما رقم بزند. تنوع مراحل بازی واقعاً بی نظیر است و بازیکنان در هر قسمت با مسیرهای جدید و بسیار چالش برانگیزی روبرو می شوند. روند بازی به این صورت است که بازیکنان باید برای رفتن به مراحل بالاتر لایسنس های مخصوص را دریافت کنند. برای دریافت این لایسنس ها باید مسابقات را در بهترین حالت ممکن به پایان برسانید. پس از اینکه هر مسیر را به پایان رساندید، مدالی به شما داده می شود.سه نوع مدال برنز، نقره و طلا برای هر مسیر در نظر گرفته شده که به نسبت رکوردی که بدست آورده اید، یکی از این مدال ها به شما داده می شود. حال برای رفتن به قسمت های بعدی و دریافت لایسنس های جدیدتر، باید تعداد مشخصی از این مدال ها را جمع آوری کنید. هر مسیر دارای سه مدال است که باید آن ها را دریافت کنید. البته در ابتدای بازی به دلیل اینکه موتور چندان قوی ای ندارید، شاید نتوانید همه مدال ها را بدست بیاورید. برای این کار باید موتورهای جدیدی در اختیار داشته باشید که خود بازی با رفتن به مراحل بالاتر به شما خواهد داد. با موتورهای جدیدتر می توانید به مسیرهای قبلی بازگردید و بار دیگر آن ها را با قابلیت های بیشتری بازی کنید تا مدال ها را بدست بیاورید.

 


احسان نعنایی بازدید : 124 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

بازی فوتبال منجر ۲۰۱۳ هم منتشر شد این بازی از بازی های پرفروش کمپانی SEGA است نسخه قبلی از این بازی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های این شرکت بود که امروز آخرین نسخه آن به بازار آمد این بازی به شدت اعتیاد آور است و گیمرهای بسیار زیادی به دنبال آن هستند .شما در بازی فوتبال منجر فوتبال بازی نمی کنید بلکه مدیریت و هدایت بازیکنان برای پیروزی در بازی ها را دارید و برای بدست آوردن جام ها شما باید مدیریت کامل و هوش بالایی برای هدایت بازیکنانتان داشته باشید .

 

Football Manager 2013-SKIDROW | 2.4 GB

 

footballmanager2013 دانلود بازی Football Manager 2013 برای PC

احسان نعنایی بازدید : 85 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)



بازی ورزشی "پادشاهان فوتبال" یک شبیه ساز کاملا جدید از زندگی ورزشی فوتبالیست ها می باشد. زندگی هر روزه ی فوتبالیست ها، شبیه سازی تمرینات روزمره ی آن ها برای بهبود مهارت هایشان و تمام داستان ها و تضادهای زندگی واقعی آن ها که در یک فصل فوتبال برای بازیکنان پیش می آید در این بازی گنجانده شده است. بوسیله ی انتخاب بازیکنان و تصمیم گیری های حرفه ای خود در مورد شخصیت بازیکنان، شما باید آینده ی هر فوتبالیست خود را پیش بینی کنید و منابع خود را نیز طوری تطبیق دهید تا بتوانید تیم خود را به رقابت های جهانی برسانید. بازی در یک محیط ۳ بعدی خارق العاده اتفاق می افتد. همچنین شما می توانید تیم خود را به دلخواه خود سامان دهی کنید و با آپگریدهایی که در باشگاه شما و پاداش هایی که می گیرید می توانید لذت خود را از این شبیه ساز بی نظیر فوتبال چندین برابر کنید.

Lords of Football PC-RELOADED

 

lords of football cover دانلود بازی Lords of Football برای PC

 

 


احسان نعنایی بازدید : 110 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 




فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایی

GRID 2 pc cover small دانلود بازی GRID 2 برای PC

 

 

یک ایده ی خوب
تحت هیچ شرایطی ممکن نیست که بتوانید بطور یکنواخت رانندگی کرده و تعادتان را از دست ندهید! حتما در بسیاری از مسابقات ماشین سواری ملاحظه کرده اید که حتی بهترین راننده ها هم در بعضی مواقع دچار اشتباه می شوند و تعادلشان را از دست می دهند. پس اگر شما هم از بهتری گیمرهای سبک ریسینگ باشید ممکن است در مسیر هدفتان با خطاهای متعددی روبرو شوید. این ایده ای از واقعیت است که شما را ناخواسته مجذوب خود می کند و به معنای واقعی کلمه درگیر کننده است چون بازی تمام پتانسیل خود را به منظور القای حس طبیعی رانندگی جذب کرده است و دوست دارد بازیباز را با استرس و هیجاناتی که یک راننده در مسابقات خود پشت سر میگذارد را آشنا کند که در این مورد باید به Codemasters تبریک گفت چون آن ها کاملا موفق به پیاده سازی طرح خود در بازی شده اند. مسلما فرد کنترل کننده ی خودروها در تریلر یک گیمر حرفه ای و با با تجربه است اما همه ی این ها را کنار بگذارید و فقط به نوع رانندگی او متمرکز شوید. او اصلا دوست ندارد به جایی برخورد کرده یا به خودرو آسیبی برساند اما نمی تواند و چند باری در مسابقه هایش تعادل خود را از دست می دهد اگر به لاستیک های جلویی ماشین دقت کنید متوجه می شوید که گیمر برای کنترل ماشین تا چه حد با کلید های جهتی چپ و راست بازی می کند تا به بهترین شکل ممکن بر روی رقابت تسلط داشته باشد. تکان ها و لرزش های دوربین نیز بسیار خلاقانه صورت گرفته و فقط قصد دارد به بازیکن حس ناب رانندگی را القا کند.
نحوه ی رانندگی شما بر روی سایر رانندگان تاثیر می گذارد و اگر دوست دارید در مسیر رانندگی اذیت نشوید سعی کنید با سایر اتومبیل ها زد و خوردی نداشته باشید در غیر این صورت باید منتظر واکنش های متعددی از رانندگان باشید!
ماشین ها تنها عامل موفقیت شما در مسابقات نیستند بلکه راننده ها نیز در پیروزی شما نقش خواهند داشت. در بازی ۶۰ قابلیت مختلف برای راننده ها در نظر گرفته شده است که باعث تمایز رانندگان نسبت به هم می شود. هر کدام از این راننده ها مهارت ها و قابلیت های خاص خود را خواهند داشت و به نوعی می توان گفت که با انتخاب هر یک آن ها سرعت و نحوه ی کنترل متفاوت تری را تجربه خواهید کرد. علاوه بر راننده ها برای این که حس بهتری در زمان رانندگی داشته باشید می توانید با تغییرات مکانیکی اتومبیلتان را تقویت کرده و سیستم کنترل یا Handling بهتری برای خود داشته باشید.
Grid نیز همانند Dirt در گیم پلی از سیستم Flashback استفاده می کند که می تواند کمکی در راستای رفع اشتباهات بازیباز در مسیر مسابقه باشد. Flashback زمانی در دسترس شما خواهد بود که دچار اشتباهاتی نظیر انحراف از جاده یا تصادفات سنگین  شوید که در این حالت قادر خواهید بود بازی را به چندین ثانیه قبل بازگردانیده و دوباره تلاش کنید البته زیاد به این سیستم امیدوار نباشید چون این سیستم برای همیشه در دسترس شما نخواهد بود و فقط در سطح آسان مسابقات قادر به استفاده خواهید بود البته قرار گرفتن این حالت در درجه های آسان بیشتر به منظور آموزش درست رانندگی کردن است تا رفع اشتباهات.

 

سازگار با سلیقه ها و ذائقه های مختلف
کمپانی Codemasters این بار سراغ سوژه های مختلفی رفته است تا محصولش را غنی تر از گذشته به بار بنشاند. فکر نمیکنم هیچ یک از شما با ماشین های قدیمی و قدرتمند چهار دهه پیش مشکلی داشته باشید یا از جاده های خاکی گرفته تا خیابان های شیکاگو بدتان بیاید (? OK ) – تیم سازنده هدفی در راستای آزادی برای گیمر در پیش گرفته است تا هیچ وقت از تنوع مسابقات، ماشین ها و جاده ها خسته نشود. اتومبیل های استفاده شده در Grid 2 علاوه بر تنوع دوره ای و کثرت، دارای طراحی های بسیار دقیقی هستند تا بازیکن را در مقابله با هیولاهایی مثل Mustang غافل گیر کنند و شما زمانی شگفت زده می شوید که می فهمید تمام عناصر مکانیکی خودرو از قدرت موتور گرفته تا نور چراغ ها همه و همه با دقت کار شده و بسیار نزدیک به واقعیت هستند. از بحث ماشین ها که بگذریم حقیقتا مبحث مکان های مسابقه مطرح می شود که بر طبق گزارشات رسمی بازی در سه قاره ی آسیا، اروپا و آمریکا به وقوع خواهد پیوست و شما در شهرهایی مثل ابوظبی، بارسلونا، شیکاگو، پاریس و … به رقابت خواهید پرداخت و با جاده ها و پیست های متنوعی همراه خواهید بود در ضمن بازی برای علاقه مندان به فرمول ۱ نیز سورپرایزهایی خواهد داشت.
بخش single-player تنوع و لذت های خاص خود را خواهد داشت و هر قسمت مانند نسخه شماره ۱ بازی، به شکل یک مسابقه انتخابی به صورت های فرعی، مسابقات تبلیغاتی و چلنج ها خواهد بود که سر جمع گیمر را ۳۰ ساعت سرگرم خود خواهد کرد و تیم سازنده برای خلق ۳۰ ساعت گیم پلی بنا بر گفته ی تهیه کننده ارشد بازی برنامه ریزی بزرگی برای به وقوع پیوستن این اتفاق داشتند. بخش چند نفره ی بازی نیز دارای جزئیات جدیدی است که در اختیار شما یک لیست ارزیابی با تمام مشخصات و رویدادهای اتفاق افتاده در بازی قرار خواهد داد و بازیکنان در بسیاری از مناطق قادر به رقابت خواهند بود . بخش چند نفره ی بازی در این نسخه به یکی از نقاط قوت بازی تبدیل شده است که برای طرفداران می تواند جالب باشد.

 

عوامل بصری
Grid 2 از نظر کیفیت گرافیکی خیره کننده و جذاب به نظر می رسد و تیم هنری عناصر جانبی بسیاری جهت ارتقای تکنیک بصری، روی بازی سوار کرده است. تمام محیط های مسابقه از شهرها و جاده های خاکی گرفته تا پیست ها از جزئیات خوبی برخوردار هستند. در تک تک جاده ها سازندگان بهانه ای برای سورپرایز کردن مخاطبان از طریق عناصر معلق در هوا خواهند داشت که می توان به عنوان نمونه از جاده های جنگلی نام برد که گاهی مواقع نیز ممکن است شما با دیدن گرد و خاک ها و برگ های معلق در هوا حواستان را از دست بدهید.
هواپیما، پرنده ها، بالن ها و … را در هنگام مسابقات به خوبی خواهید دید و به گفته ی سازندگان حتی می توانید تکان خوردن تک تک برگ ها را نیز روی درختان ببینید (!) از دیگر نکته های اعجاب انگیز دیگر می توان به ماندن طرح لاستیک ماشین ها روی زمین نام برد که بخوبی آن ها را در زمین های خاکی و آسفالت خواهید دید. در این بحث اشکالی وارد نیست چون طرح لاستیک ها در کمتر از یک صدم ثانیه بر روی زمین نقش خواهد بست ! تغیراتی نیز در بازتاب نور روی انواع خودروها خواهید دید.
در مسیرها ممکن است درست رانندگی کرده و حتی در رتبه ی اول نیز باشید اما باید تمام حواستان به جاده باشد چون شئی در Grid 2 ناپدید نمی شود و ممکن است تصادف ماشین ها در دور قبل تکه ای از در یا بدنه ی خودرو کنده شده و بر روی زمین باقی بماند و این باقی ماندن برای شما می تواند مشکل آفرین باشد. تمامی این عناصر در به وجود آوردن عنوانی با نام بی نظیر کافی هستند و تا به اکنون می توان به جرات گفت که ریسینگی با این کیفیت محیطی به مرحله ی اجرا نرسیده بود.
این همه زیبایی با موتو اختصاصی Codemasters یعنی Engine EGO به تصویر کشیده شده است. استدیوی Codemasters تا به حال در ساخت بازی های بسیاری از این موتو کمک گرفته و برای اولین بار عنوان Colin McRae: Dirt را با آن ساخته است. این موتور در به وجود آوردن تخریب در فیزیک و نمایش جزئیات بیشتر، فوق العاده بود برای همین برای دومین بار در Dirt 2 مورد استفاده قرار گرفت و هر بار نسبت به نسخه های قبلی آپگریدهایی می شد.
چیزی که در ساخت شماره ی دوم Grid مورد استفاده قرار گرفته است Engine EGO 2.0 نام دارد و نسبت به آپگرید های قبلی پیشرفت چشمگیری داشته است و از قابلیت های توسعه یافته Engine EGO 2.0 می توان به نورپردازی واقعی تر و جزئیات بالاتر نام برد.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz or AMD Athlon X2 5400+
Memory: 2 GB RAM
Hard Disk Space: 15 GB HD space
Video Card: Intel HD Graphics 3000 / AMD HD2600 / NVIDIA Geforce 8600
DirectX®: 11
Sound: Direct X compatible soundcard
Additional Supported Graphics Cards: Intel HD Graphics 3000, Intel HD Graphics 4000, Intel Graphics 5200. AMD Radeon HD2600 or higher, HD3650 or higher, HD4550 or higher, HD5000 Series, HD6000 Series, HD7000 Series. NVIDIA GeForce 8600 or higher, 9500 or higher, GTX220 or higher, GTX400 Series, GTX500 Series, GTX600 Series: AMD Fusion A8 or higher.

 


 

احسان نعنایی بازدید : 87 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

پچ فارسی برای PES 2013 با نام PESBaz Persian Gulf Patch v1.0



همواره پس از عرضه ی هرساله ی نسخه های بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer (به اختصار PES) برای آن پچ هایی عرضه می شود که تکمیل کننده ی بازی و آپدیت نمودن نقل و انتقالات و رفع باگ های بازی و … را دارا می باشد. تا به حال در وبسایت دانلودها پچ های انگلیسی مربوط به این بازی قرار می گرفت. اما در این پست قصد معرفی پچ فوق العاده ای برای این بازی که کاملا فارسی و توسط هموطنان ایرانیمان می باشد را داریم. این پچ توسط وبسایت Pesbaz حاضر شده است. برای دانلود این پچ بی نظیر و برای مشاهده ی ویژگی ها و تصاویری از محیط بازی هنگامی که این پچ را نصب نمایید می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.


 

pesbaz cover پچ فارسی برای PES 2013 با نام PESBaz Persian Gulf Patch v1.0

 

 

توضیحات ویژگی های این پچ:

حاوی ۴ DLC
حاوی Konami Patch v1.03
18 تیم لیگ برتر با مشخصات کامل
۱۰ تیم لیگ آزادگان با مشخصات کامل
تیم های جدید (کلاسیک ایران، کلاسیک اسپانیا، تیم ملی بانوان امریکا، تیم ملی بانوان برزیل)
فیس های جدید و کاملا شبیه سازی شده برای بازیکنان
کیت لباس های کامل و جدید تمامی تیم های ایرانی
لوگوهای HD برای تمام تیم ها
بنرهای تبلیغاتی و تبلیغات کاملا واقعی ایرانی ورزشگاه ها
تشویق های واقعی برای تمام تیم های لیگ برتر و تیم ملی ایران
توپ رسمی لیگ برتر
سویچر اختصاصی برای انتخاب استادیوم، لیگ دسته دوم و اسکوربورد
لیگ های جدید ( سری ب ایتالیا، دسته دوم آلمان)
ترکیب جدید تیم ملی ایران به همراه سرود ملی
اسپانسرهای واقعی برای مسترلیگ
ادیت های گرافیکی مختلف (منو – نحوه ی نمایش قدرت ها – تایتل – نمایش پست های بازیکنان – برد ها و تابلو های تبلیغاتی فارسی – تونل ورودی فارسی – پرچم های فارسی هواردارن در ورزشگاه ها – ورودی فارسی ورزشگاه ها – آسمان های HD

 


 

احسان نعنایی بازدید : 95 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)


دانلود بازی Dynasty Warriors 6 رزمندگان سلسله

در پست امروز قصد داریم بازی Dynasty Warriors 6 را برای کاربران گرامی معرفی نمائیم. این نسخه نیز از سری معروف بازی های اکشن سامورایی Dynasty Warriors می باشد. این بازی بر اساس رمان معروف سه امپراطوری می باشد که یک اکشن حماسی و جنگجویانه در ژانر بازی های ساموریایی که عمده مبارزات آن با شمشیر است را به تصویر می کشاند . منتظر مبارزه ما هزاران سرباز و فرمانده باشید. هم اکنون می توانید نسخه فشرده این بازی را به طور رایگان از میهن دانلود دریافت کنید.
جهت دانلود و مشاهده تعدادی پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

 

احسان نعنایی بازدید : 106 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 


دانلود Fruit Ninja HD v1.6.1 - بازی نینجای میوه

Fruit Ninja یک بازی کلاسیک، شگفت انگیز، پرهیجان و اکشن است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید. در بازی نینجای میوه شما به عنوان یک نینجا به جنگ میوه ها می روید، باید سرعت عمل خود را در حرکت ماوس روی صفحه بازی و نشانه گیری میوه های آبدار افزایش داده و با ضربه زدن به موقع، آن ها را به چند قسمت تبدیل کنید. اما در این میان باید حواس خود را همچون یک نینجای ماهر به بمب هایی که در میان میوه ها به بالا پرتاب می شوند جمع کنید زیرا با ضربه زدن به آن ها فرصت آب میوه گیری شما به اتمام می رسد.

ویژگی های بازی Fruit Ninja HD:
- خرد کردن میوه های آبدار
- 3 حالت بازی منحصر به فرد
- بازی سرگرم کننده و اعتیادآور
- حاوی مراحلی که با کسب امتیاز مشخصی باز می شوند
- و ... 

*توجه: شما می توانید نسخه تلفن همراه این بازی را از اینجا و نسخه جدیدتر آن (Fruit Ninja: Puss in Boots) برای تلفن های همراه را از اینجا دریافت کنید. 

Swipe your finger across the screen to deliciously slash and splatter fruit like a true ninja warrior. Be careful of bombs – they are explosive to touch and will put a swift end to your juicy adventure! Fruit Ninja features Classic, Zen and the amazing new Arcade mode, along with online multiplayer for Game Center-enabled devices! It also has awesome global leaderboards and achievements to unlock. Your success will also please the wise ninja Sensei, who will accompany your journey with wise words and fun fruit facts. Fruit Ninja is the messiest and most satisfying fruit game ever!

More info (open/close)

 

احسان نعنایی بازدید : 420 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود Need for Speed: Shift 2 Unleashed - بازی جنون سرعت: گریز 2


دانلود Need for Speed: Shift 2 Unleashed - بازی جنون سرعت: گریز 2

Need For Speed: Shift 2 Unleashed عنوانی از سری NFS است که به عنوان هفدهمین نسخه از این فرانچیز عظیم شناخته می شود. این بازی به وسیله Slightly Mad Studios ساخته شده است و توسط Electronic Arts انتشار یافته است. گفتنی است که این بازی شبیه ساز رانندگی بوده، و به دنبال نسخه اول (که در سال ۲۰۰۹ انتشار یافت) مراحل ساخت را طی می کند. همچنین ، این نسخه از سیستم Autolog نیز بهره می برد که پیش از این در NFS: Hot Pursuit آن را مشاهده کردیم. راندن یک اتومبیل ، آن هم در سرعت بالا میتواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد ، همان هدفی که بسیاری از بازیهای این سبک از جمله Gran Turismo 5 و Forza Motorsport 3 موفق به تحقق آن شدند، اما در این بین چیز دیگری فراموش شده و یا کمتر به آن اهمیت داده می شود، رانندگی در سرعت بالا علاوه بر جذابیت، می تواند وحشتناک باشد.
در این نسخه به سبب فیلمبرداری از داخل کابین اتومبیل ها و این که هرچه سرعت ماشین افزایش پیدا می کند تصاویر رو به رویی کمی مات می شود هیجان بازی بیشتر و بیشتر خواهد شد. پیست ها به جای خیابان های شهری پذیرای کاربرانی هستند که قصد دارند تا نیاز به سرعت 17 را در قالب Shift 2 تجربه کنند. 4 قالب مدل اتومبیل که هریک را کاربر بسته به نیاز در طول بازی انتخاب می کند هم از نکات جالب توجه در انجام این بازی به شمار می رود. گروه ماشین های قدیمی یا Retro ، گروه ماشین های با بدنه ی محکم یا Muscle و دو گروه با نام های Legend و Super car ، 4گروهی هستند که کاربر ده ها خودروی موجود را بسته به نیاز از میان این 4 گروه انتخاب می کند. البته مراحل شخصی سازی یا همان Customize خودروها هم در این بازی گنجانده شده تا کاربران بیشتر احساس مالکیت خودروها را داشته باشند. نکته پایانی هم اضافه شدن Autolog در این نسخه از بازی ست که پیش از این در مدل قبلی نیاز به سرعت یعنی Hot Pursuit با آن سروکار داشته ایم.

 

احسان نعنایی بازدید : 96 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود Street Fighter X Tekken - بازی مبارزه بزرگان


دانلود Street Fighter X Tekken - بازی مبارزه بزرگان

یکی دیگر از بازی های جدید Capcom عنوان Street Fighter X Tekken است که مبارزان Tekken و Street Fighter را رو در روی یکدیگر قرار می دهد. سیستم مبارزه های این عنوان بسیار خوب از کار درآمده و در کنار این موضوع، المان های جدیدی در این بازی به سبک مبارزه ای معرفی شده اند. تغییراتی که در این بازی مشاهده می کنید، آنقدر خوب هستند که طرفداران سبک بازی های مبارزه ای به شدت از آن استقبال کنند. این بازی برای شخصیت هایی که در آن مشاهده می کنید، قابلیت های متعددی را در نظر گرفته که باعث شده بازی حس رقابتی بیشتری داشته باشد.هر یک از شخصیت های بازی دارای 3 جایگاه مختلف هستند که باعث می شوند در هنگام اجرای فنون مختلف از قدرت بیشتری استفاده کنید و حرکات سریعتری را اجرا کنید. ضربه ها با استفاده از این قابلیت ها بسیار تأثیرگذارتر هستند و یک گیم پلی هیجان انگیزتر را به وجود آورده اند. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که این قابلیت ها در 2 بخش دفاعی و حمله ای قابل اجرا هستند. البته این قدرت ها در زمانی قابل استفاده هستند که بازیکنان به اندازه کافی به حریف ضربه زده باشند. این قدرت ها را می توان یکی از المان های استراتژیک بازی دانست که باید از آن ها در جاهای مناسب و لحظه درست استفاده کرد. شاید بتوان این موضوع را با بخش چندنفره بازی هایی مانند Call of Duty و Battlefield مقایسه کرد.

منبع:پردیس گیم 
احسان نعنایی بازدید : 691 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود NBA 2K13 - بازی بسکتبال 2013


دانلود NBA 2K13 - بازی بسکتبال 2013

بازی NBA 2K13 یک شبیه ساز بسکتبال می باشد که اگر جذب آن شوید، مانند بازی های شبیه ساز فوتبال می توانید هیجان فوق العاده ای را در آن ببینید و از این نظر یکی از ورزش های با توپ بسیار عالی به حساب می آید. این بازی با پشتیبانی از Kinect از جذابیت بیشتری بر خوردار شده است.در این سال های اخیر که خبری از EA و بازی NBA Live نیست، ۲K با عنوان NBA 2K طوفانی در این سبک به پا کرده که حتی بازیکنان معمولی هم با دیدن این عنوان انگشت به دهان می مانند.

احسان نعنایی بازدید : 82 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 


دانلود Need For Speed: Most Wanted 2012 - بازی جنون سرعت: تحت تعقیب

استودیوی بازی سازی Criterion را با ساخت سری Burnout می شناسیم که از سال 2008 که بازی بسیار زیبای Burnout Paradise را راهی بازار کرد، نسخه دیگری عرضه نشده، اما در این مدت این استودیوی بازیسازی یک نسخه از سری بازی های Need for Speed را راهی بازار کرد که نمایش بسیار خوبی از خودش داشت و به همین دلیل EA تصمیم گرفت که ساخت یک نسخه دیگر از این سری را به این استودیو بدهد. Need for Speed: Most Wanted  جدید دوباره می خواهد یادآور نمایش های خوب نسخه قبلی اش باشد که به نظر خیلی ها هنوز یکی از بهترین نسخه های NFS تا کنون است. این بازی دنباله ای بر نسخه 2005 نیست و تنها نام آن را به دنبال دارد.


همچنین صحنه های سینمایی کمتری دارد که در این چند سال در سری بازی های NFS به دیدن آن ها عادت کرده بودیم. بازی در یک شهر خیالی به نام Fairhaven رخ می دهد و مسابقات رانندگی زیرزمینی آنجا را به نمایش درمی آورد. بازیکنان با شرکت در مسابقات مختلف درجه خود را در بازی بالا می برند تا بتوانند در مسابقات سطح بالاتری شرکت کنند، اما پلیس نیز آن ها را راحت نمی گذارد و همیشه به دنبال دستگیری آن ها است. بازی دارای صحنه های Takedown زیاد و برخوردهای هیجان انگیز است. همچنین راه های مختلفی در یک مسیر قرار دارند که می توانید از آن ها برای میانبر زدن استفاده کنید.

منبع: پردیس گیم

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 72 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود FIFA 13 - بازی فیفا 13



دانلود FIFA 13 - بازی فیفا 13

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید.

در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود. اما راهی که در آن پا می گذارید، آسان نخواهد بود. در ابتدا باید در یک باشگاه فعالیت کنید و با آن به موفقیت برسید، تا اینکه شما را به عنوان مربی تیم ملی انتخاب کنند. هر چه امتیاز شما در زمینه مربیگری در باشگاه ها بالاتر باشد، می توانید به تیم های ملی قدرتمند بروید. ماندگاری شما در یک تیم ملی به شکل ارتباط شما با تیم بستگی دارد.
توضیحات پچ 1.7:
در این پچ باگ های بازی بر طرف شده است و آخرین نقل انتقالات اضافه شده است.
احسان نعنایی بازدید : 114 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (1)

 

دانلود Pro Evolution Soccer 2013 - بازی فوتبال حرفه ای 2013


دانلود Pro Evolution Soccer 2013 - بازی فوتبال حرفه ای 2013
(92/4/11) تغییرات:

پچ PESEdit 2013 Patch 4.1 اضافه شد.

سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفت کافی انجام شده است.

ویژگی های پچ رسمی 1.01 Konami:
1-یک افزونه که مثل یک میانبر عمل می کنه و می تونید وقتی که منتظر حریف آنلاین خودتون هستید در بخش های دیگه ی PES 2013 به بازی بپردازید و برعکس هنگامی که در یکی از بخش های بازی (مثلا مسترلیگ) هستید، به سرعت می تونید وارد بخش آنلاین بشید.
2-قابلیت بازی به صورته آنلاین حداکثر 4 نفر در هر تیم
3-قرار دادن مجدد نرم افزار myPES2013″"
4-حالتی به نام بازی ویژه "Special Match" و بدست آوردن امتیاز با بردن هر بازی در بخش مسترلیگ آنلاین
5-افزوده شدن دکمه ای به نام "give up" برای لغو بازی های دوستانه ی آنلاین بین دو نیمه.



 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 453
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 710
  • بازدید ماه : 1,540
  • بازدید سال : 14,377
  • بازدید کلی : 162,330
  • کدهای اختصاصی
    درباره ی وبلاگ

    وبلاگ gamestationدر بهار سال 1392-2013شروع به کار کرده 

    این ویلاگ در جهت  دانلود آسان شما در زمینه های 

    فیلم.انیمیشن. بازی. آهنگ.مستند.برنامه اندروید و کامپیوتر سعی در تا رضایت شما را در این زمینه ها جلب کند شما نیز میتوانید با نظرات شایسته خود مارا در این راه همراهی کنید

    راه اندازی وبلاگ:احسان نعنایی