loading...
همه چیز برای دانلود
احسان نعنایی بازدید : 61 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

Weather Watcher Live نرم افزاری عالی جهت بررسی هواشناسی است که با متصل شدن به نزدیک سرور هواشناسی منطقه جغرافیای کاربر ، اطلاعات کاملی از آب و هوا و اقلیم آن منطقه ارائه خواهد داد.  دسترسی سریع به شرایط آب و هوایی محلی خود، پیش بینی ساعات روز، پیش بینی روزانه، هشدار شدید، و نقشه ها بر روی هر کامپیوتری امکان پذیر خواهد بود. دیگر نیازی نخواهید داشت که منتظر اخبار هواشناسی بمانید و روزنامه ها را مطالعه کنید ، بسیار ساده نرم افزار را اجرا خواهید کرد و اطلاعات روزانه و روزهای آینده را بررسی خواهید کرد. با متصل شدن به سرورهای هواشناسی بالاترین و پایین ترین دمای آن روز را خواهید داشت و این دما ذخیره شده تا بتوانید در هفته های آینده آب و هوا را آنالیز کنید. اگر به جزئیات بیشتری احتیاج دارید ، مثلا دمای ساعات مختلف یک روز ، بازهم این امکان فراهم شده است و میتوانید ساعات یک روز را نیز هواشناسی کنید! با وجود نقشه های Radar Map نیز میتوانید باران و برف و طوفان ها را نیز قبل از نزدیک شدن به محل زندگیتان مشاهده کنید. همچنین با این نرم افزار میتواند باد ها را نیز بررسی کنید و جهت آنها را مشاهده کرده و اطلاعات بدست آورید. 

 

Weather Watcher Live نرم افزار قدرتمند هواشناسی Weather Watcher Live 7.1.70

 

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 80 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

Connectify Pro نرم افزاری بسیار عالی و کارآمد برای به اشتراک گذاری اینترنت و اطلاعات از طریق مودم وای-فای (wi-fi) داخلی لپ تاپ است. یعنی به وسیله این نرم افزار میتوانید از طریق مودم داخلی لپ تاپ اینترنت را برای دیگران به اشتراک بگذارید و در واقع لپ تاپ خودتان را به مودم وایرلس تبدیل کنید تا دیگران برای وصل شدن به اینترنت از لپ تاپ شما به عنوان مودم بی سیم وایرلس استفاده کنند. استفاده اصلی این نرم افزار در محیط کار و دانشگاه ها و خوابگاه ها است که دارای مودم وایرلس نبوده و بدون کابل دسترسی به اینترنت ناممکن است. به این ترتیب کافی است یک لپ تاپ به اینترنت وصل شود و با استفاده از این نرم افزار آن لپ تاپ اینترنت را با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین این نرم افزار میتواند به عنوان اتصال دهنده شبکه کننده نیز مورد استفاده قرار گیرد ، به طوری که در حالت آفلاین و بدون اینترنت میتوانید اطلاعات را از طریق شبکه ایجاد شده منتقل کنید و در واقع به ترانسفر دیتا مشغول شوید. برای دسترسی افراد به اینترنت میتوانید یوزرنیم و پسورد تعریف نمایید و به آنها ارائه دهید. بنابراین با این نرم افزار لپ تاپ شما به یک مودم وای-فای بدون هیچ سخت افزار اضافی تبدیل خواهد شد و سپس افراد دیگر میتوانند با یوزرنیم و پسورد اهدایی شما با لپ تاپ شما به اینترنت متصل شوند و شما نیز افراد متصل شده را مشاهده کنید. 

 

Connectify Pro تبدیل لپ تاپ به مودم وایرلس Connectify Pro 3.7.0.25374

 

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 70 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

CAD Viewer نرم افزاری بسیار عالی برای مهندسین ، دانشجویان و کسانی است به هر نحوی با نقشه های طراحی شده توسط نرم افزار معروف AutoCAD سر و کار دارند ، می باشد. همانطور که میدانید نرم افزار اتوکد حجم بسیار زیادی دارد و جهت اجرا و مشاهده نیازمند دانش فنی و صرف زمان می باشد و برای کسانی که همیشه به آن نیازمند نیستند و یا فقط جهت مشاهده نقشه ها به آن نیاز دارند ، نصب و استفاده از آن مناسب نیست. به همین جهت نرم افزار CAD Viewer میتواند به راحتی فایل های DWG و DXF مربوط به تمامی نسخه های نرم افزار AutoCAD تا ورژن سال ۲۰۱۳ را نمایش دهد و همچنین آنها را به فرمت هایی نظیر BMP, JPG, TIF, CAL, GIF, PNG, PDF تبدیل نماید و لازم به ذکر است میتواند نقشه ها را با رعایت مقایس آنها چاپ نماید. بنابراین در کنار نمایش فایل های اتوکد بدون نیاز به نصب آن میتوان اعمال پرینت و تبدیل فرمت آنها را نیز انجام دهد.

 

cad viewer نمایش و پرینت نقشه های ساختمانی CAD Viewer 10.A.22

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 80 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (1)

 

 

AceMoney نرم افزاری عالی برای مدیریت امور مالی شخصی و خانگی است به سادگی و آسانی هرچه تمام تر می باشد. این نرم افزار حتی میتواند برای کسب و کارهای کوچک به عنوان نرم افزار حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار دارای چند نوع حساب کاربری (account) از پیش تنظیم شده است مانند حساب های مربوط به پس انداز ، وام ، بدهی ، چک ها و کارت های الکترونیکی که کاربر برای استفاده از آنها نیز به تنظیمات نخواهد داشت و فقط بایستی به ورود اطلاعات اقدام کند. البته این نرم افزار میتواند حساب کاربری مخصوص برای کاربر را نیز ایجاد کند تا اگر کاربری نیاز به حساب کاربری ویژه ای داشت ، خود به تنظیم آن اقدام کند. این نرم افزار برای مصرف و مدیریت بودجه و حقوق (Home budget management) نیز امکانات ویژه ای دارد. دارای ۱۰۰ دسته بندی مختلف برای مصرف بودجه و هزینه است و میتوانید با اختصاص هرمقدار بودجه برای هرکاری ، هزینه ها را کنترل کنید. قابلیت جالب دیگر این نرم افزار مشاهده و دریافت اطلاعات نرخ ارز بیش از ۱۵۰ کشور جهان به صورت زنده و از طریق اینترنت می باشد. باتوجه به دسته بندی های نرم افزار ، شما میتوانید هزینه هایی که بابت هر کاری انجام داده اید را در نرم افزار وارد کنید تا در هر زمان بتوانید هزینه هایی که برای مثال صرف غذا کرده اید را بررسی کنید و فاکتورهای مختلف را ایجاد کنید. یا میتوانید ببینید از چه زمینه ای درآمد کسب کرده اید و راه های مختلف کسب درآمد و میزان درامدتان را مشاهده نمایید. این نرم افزار همانطور که ذکر شد میتواند به عنوان یک نرم افزار حسابداری کوچک نیز مورد استفاده قرار گیرد. در این نرم افزار میتوانید صورت حساب هایی که باید پرداخت کنید یا دریافت کنید را تنظیم و زمانبندی کنید تا زمان آنها را از دست ندهید و نرم افزار به شما اطلاع خواهد داد. این نرم افزار توانایی ایجاد نسخه پشتیبان از اطلاعاتی که در آن وارد کرده اید را نیز دارد. همچنین نرم افزار میتوانید از خود در برابر کاربران غیرقانونی با پسورد محافظت نماید. این نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نیز می باشد که البته در ایران قابل استفاده نیستند.

 

acemoney مدیریت امور مالی و حسابداری AceMoney 4.33.1

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 85 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

  • بازدید: 14,588
  • دسته بندی: نرم افزار, نرم افزار مهندسی, نرم افزار کاربردی

دنیای اطراف خود را با نرم افزار قوی ، انعطاف پذیر و امکانات فراوانی که در آن گذاشته شده است را به تصویر بکشانید. این نرم افزار یکی از برترین نرم افزارهای طراحی ۲بعدی و ۳بعدی دنیاست که نامش Autodesk AutoCAD است. سرعت دهی به اطلاعات ، به اشتراک گذاری ایده ها بدون محدودیت ، کاوشگری خلاقیت ها با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است. با استفاده از هزاران اد-آن که در این نرم افزار موجود می باشد ، این نرم افزار به منعطف ترین نرم افزار طراحی دنیا تبدیل شده است. حال وقت آن است که تولیدی خود را افزایش دهید. ، اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از امکانات جدید این نرم افزار بهره مند شوید. این نرم افزار فوق پیشرفته در تمامی دنیا در طول سالیان گذشته برای تمامی رشته های مهندسی و طراحی پروژه های مختلف اعم از طراحی های صنایع خودرو، هواپیمایی، کشتی و ناو های مسافربری و جنگی، صنایع نظامی و بناهای عظیم مهماری و ساختمانی به کار می رود. هم اکنون جدیدترین نسخه این نرم افزار که با نام AUTODESK AUTOCAD V2014 برای دو نسخه ویندوز ۳۲ بیت و ۶۴ بیت عرضه شده است. شما می توانید آخرین نسخه این نرم افزار را با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

autodesk autocad 2014 cover دانلود برترین نرم افزار طراحی نقشه AUTODESK AUTOCAD V2014

 

 

source دانلود برترین نرم افزار طراحی نقشه AUTODESK AUTOCAD V2014 توضیحات نصب: ۱) یکی از سریال نامبرهای زیر را به عنوای سریال نصب انتخاب نمایید (دقت داشته باشید که از کپی کردن سریال های نوشته شده زیر خود داری نمایید ! سریال ها را به طور دستی در نرم افزار وارد نمایید و از کپی کردن خودداری نمایید.):

۶۶۶-۶۹۶۹۶۹۶۹

۶۶۷-۹۸۹۸۹۸۹۸

۴۰۰-۴۵۴۵۴۵۴۵

۰۶۶-۶۶۶۶۶۶۶۶

۲) در قسمتی که از شما تقاضای Product Key می شود ، کد زیر را وارد نمایید (دقت داشته باشید که از کپی کردن سریال نوشته شده زیر خود داری نمایید ! سریال را به طور دستی در نرم افزار وارد نمایید و از کپی کردن خودداری نمایید.):

۰۰۱F1

3) حال به اتمام نصب بپردازید و نرم افزار را ریستارت نمایید. حال نرم افزار را دوباره که اجرا نمودید ، بر روی گزینه Activate کلیک کنید ، به شما گفته می شود که سریال شما اشتباه است. گزینه Close را انتخاب نمایید و دوباره گزینه Activate را انتخاب نمایید.

۴) حال گزینه "I have an activation code from Autodesk" را انتخاب نمایید.

۵) در همان لحظه ای که در منوی فعال سازی نرم افزار می باشید ، به فولدر Crack مراجعه نموده و با توجه به نسخه نرم افزار خود ، یکی از دو نسخه ۳۲ بیتی و یا ۶۴ بیتی کیجن را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید.

۶) بر روی گزینه "Patch" کلیک کنید تا پیغام "successfully patched" برای شما ظاهر شود.

۷) در پنجره فعال سازی نرم افزار ، به شما یک "Request Code" داده می شود ، آن را دقیقا در کیجن در قسمت "Request" کپی نموده و بر روی گزینه Generate کلیک کنید.

۸ ) حال کد دریافتی از کیجن را در پنجره فعال سازی نرم افزار کپی نمایید و به اجرای نرم افزار بپردازید.

روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این نرم افزار بی نظیر نهایت استفاده را ببرید.

 

احسان نعنایی بازدید : 72 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

VariCAD 2013 v2.01 نام نرم افزاری برای مهندسین مکانیک می باشد. این نرم افزار دارای ابزارهایی برای طراحی های ۲بعدی و ۳بعدی قطعات ، طراحی صفحات فلزی ، قفسه ها ، لوله ها ، آزمایش برخورد قطعات ، سر هم کردن قطعات ، منابع استانداردهای جهانی قطعات بر اساس استاندارد های ANSI و DIN و … را دارا می باشد. این نرم افزار از فرمت های STEP , STL , IGES , DWG و DXF پشتیبانی می کند.ظاهر کاربری این نرم افزار به گونه ای است که می توانید به سرعت به طراحی قطعات به صورت ۲بعدی و یا ۳بعدی بپردازید.شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار فوق العاده کاربردی را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

VariCAD 2012 طراحی قطعات به طور حرفه ای با VariCAD 2013 v2.01

 

احسان نعنایی بازدید : 91 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

میپل نرم افزار بسیار قدرتمندی برای انواع مختلف محاسبات ریاضی از مقدماتی تا پیشرفته است. میپل قادر است کلیه محاسبات ریاضی را از اعمال چهارگانه، توان و ریشه گرفتن، محاسبه فاکتوریل اعداد، محاسبات ساده و پیشرفته مثلثاتی و لگاریتمی و غیره گرفته تا محاسبه حد، مشتق و انتگرال توابع، رسم توابع دو بعدی و سه بعدی، انواع محاسبات ماتریسی و حل معادلات معمولی و دیفرانسیلی انجام دهد. بنابراین دانش آموزان و دانشجویان برای درک مفاهیم علمی و ریاضیدانان حرفه ای و مهندسین برای کارهای تحقیقی و کاربردی می توانند از آن استفاده کنند.
لازم به ذکر است که این نرم افزار به وسیله گروه تحقیقاتی دانشگاههای "واترلو" و "درکسل" و نیز موسسه تکنولوژی فدرال سوئیس در زوریخ در دهه ۱۹۸۰ میلادی توسعه یافت.
Maple یک مفسر، برای زبان برنامه نویسی پویا است، به طور معمول،عبارات جبری و عبارات منطق در حافظه کامپیوتر، ذخیره می شوند و پس از آن بوسیله این نرم افزار پردازش شده و حل میگردند. از این نرم افزار در حل مسایل مختلف ریاضی از قبیل هندسه، حساب و … استفاده می شود.
کاربران می‌توانند ریاضیات را با علائم تجاری در آن وارد کنند. واسط کاربری نیز می‌تواند توسط کاربر درست شود. میپل یک زبان برنامه نویسی مرکب از زبان های دستوری و زبان های پویا است. همچنین واسطهایی برای کار با دیگر زبان ها مثل C ,Fortran,Java,Matlab,Visual Basic وجود دارند.

 

maplesoft maple 17 حرفه ای ترین محاسبه گر ریاضیات با نام Maplesoft Maple 17.0

 

احسان نعنایی بازدید : 74 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

Autodesk Inventor Professional نرم افزاری قوی با امکان فراگیری ساده برای طراحی و مستند سازی ۲ و ۳ بعدی دارای واسطه کاربری مناسب، خصوصیات و امکانات مفید برای طراحی قطعات صنعتی و حتی کل خط تولید می باشد. اگر شما تولید کننده هستید و یا در کارخانه تولیدی صنعتی کار می کنید و به فکر اصلاح سیستم کاریتان هستید و یا به دنبال ارائه ایده های جدید و درآمد زا برای کارتان هستید با این نرم افزار می توانید به آن برسید. این نرم افزار قابلیت طراحی پروتوتایپ و هر گونه قالبی را دارد و نیز این قابلیت را دارد که تحلیل های مختلفی از طرحتان در محیط نرم افزار انجام دهید. شرکت  Autodesk در سال ۲۰۰۹ نگارش ۱۳ این نرم افزار را عرضه کرد. توانایی این نرم افزار باعث شد که در سال ۲۰۰۶-۲۰۰۷ پرفروشترین نرم افزار مدلینگ در جهان نام بگیرد و از نرم افزارهای معروف دیگر در این زمینه پیشی گیرد. از ورود این نرم افزار در ایران چند سالی میگذرد و علیرغم تاکید کمپانی سازنده این نرم افزار برای استفاده از آن ، متاسفانه بطور بایسته مورد استقبال قرار نگرفت و تقریبا ناشناخته مانده بود تا اینکه در سال ۲۰۰۶ ؛ این نرم افزار همراه با دیگر محصول معروف کمپانی Autodesk یعنی AutoCAD و Mechanical desktop به بازار عرضه شد و از آن تاریخ به بعد Inventor , کم کم جای خود را در میان کاربران این رشته باز کرد. خصوصاً سازگاری کامل این نرم افزار با CAD یکی از علل موفقیت آن بود. چرا که برای شرکت هایی که نقشه های قدیمی خود را با AutoCAD کار کرده بودند عامل سازگاری کامل نرم افزارهای مدلینگ جدید بسیار مهم بود. همچنین پشتیبانی این نرم افزار از نقشه های مدل شده توسط Mechanical Desktop یکی دیگر از عوامل موفقیت آن است.

 

autodesk inventor pro v2014 cover قوی ترین نرم افزار مدلسازی در صنعت AUTODESK INVENTOR PRO V2014

 

 

source قوی ترین نرم افزار مدلسازی در صنعت AUTODESK INVENTOR PRO V2014 توضیحات نصب: ۱) یکی از سریال نامبرهای زیر را به عنوای سریال نصب انتخاب نمایید (دقت داشته باشید که از کپی کردن سریال های نوشته شده زیر خود داری نمایید ! سریال ها را به طور دستی در نرم افزار وارد نمایید و از کپی کردن خودداری نمایید.):

۶۶۶-۶۹۶۹۶۹۶۹

۶۶۷-۹۸۹۸۹۸۹۸

۴۰۰-۴۵۴۵۴۵۴۵

۰۶۶-۶۶۶۶۶۶۶۶

۲) در قسمتی که از شما تقاضای Product Key می شود ، کد زیر را وارد نمایید (دقت داشته باشید که از کپی کردن سریال نوشته شده زیر خود داری نمایید ! سریال را به طور دستی در نرم افزار وارد نمایید و از کپی کردن خودداری نمایید.):

۰۰۱E1

3) حال به اتمام نصب بپردازید و نرم افزار را ریستارت نمایید. حال نرم افزار را دوباره که اجرا نمودید ، بر روی گزینه Activate کلیک کنید ، به شما گفته می شود که سریال شما اشتباه است. گزینه Close را انتخاب نمایید و دوباره گزینه Activate را انتخاب نمایید.

۴) حال گزینه "I have an activation code from Autodesk" را انتخاب نمایید.

۵) در همان لحظه ای که در منوی فعال سازی نرم افزار می باشید ، به فولدر Crack مراجعه نموده و با توجه به نسخه نرم افزار خود ، یکی از دو نسخه ۳۲ بیتی و یا ۶۴ بیتی کیجن را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید.

۶) بر روی گزینه "Patch" کلیک کنید تا پیغام "successfully patched" برای شما ظاهر شود.

۷) در پنجره فعال سازی نرم افزار ، به شما یک "Request Code" داده می شود ، آن را دقیقا در کیجن در قسمت "Request" کپی نموده و بر روی گزینه Generate کلیک کنید.

۸ ) حال کد دریافتی از کیجن را در پنجره فعال سازی نرم افزار کپی نمایید و به اجرای نرم افزار بپردازید.

روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این نرم افزار بی نظیر نهایت استفاده را ببرید.

 

احسان نعنایی بازدید : 81 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

MATLAB یک نرم افزار قوی جهت دانشجویان و محققین رشته های ریاضی و مهندسی است که اولین نگارش آن در دانشگاه نیومکزیکو و استانفورد در سال ١٩٧٠ در جهت حل مسائل تئوری ماتریسها، جبر خطی و آنالیز عددی بوجود آمد و امروزه صدها هزار کاربر دانشگاهی، آکادمیک، صنعتی و … در زمینه های بسیار متنوع مهندسی نظیر ریاضیات پیشرفته، جبر خطی، مخابرات، مهندسی سیستم و … با MATLAB بعنوان یکی از اولین محیط های محاسباتی و تکنیکی که قادر به حل مسائل آنهاست، آشنا می شوند. ریاضیات، زبان مشترک بسیاری از علوم مهندسی است. ماتریس ها، معادلات دیفرانسیل، رشته های عددی اطلاعات، ترسیمات و گراف ها از لوازم اصلی بکار گرفته در ریاضیات و نیز در MATLAB هستند. MATLAB اکنون یک سیستم مؤثر و زبان برنامه نویسی بسیاری از محاسبات علمی و مهندسی است. این نرم‌افزار تقریباً در تمامی رشته‌های مهندسی به کار می‌رود. در هر رشته‌ای که نیاز به محاسبات ریاضی، ترسیم منحنی، شبیه‌سازی مدل، آنالیز عددی و … باشد، استفاده از MATLAB می‌تواند مفید باشد. مسایلی که در رشته‌های مهندسی معمولاً با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی C و Fortran حل می‌شوند، با استفاده از MATLAB بسیار راحت‌تر و سریع‌تر حل می‌شوند. هم اکنون نسخه R2013a این نرم افزار برای دانلود به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم در وبسایت دانلودها آماده شده است که با رفتن به ادامه مطلب می توانید از توضیحات بیشتر این نرم افزار و لینک های دانلود مطلع شوید.

Mathworks Matlab R2013a-CYGiSO

 

matlab برترین نرم افزار ریاضیات با نام Mathworks Matlab R2013a

 

 

این نرم‌افزار دارای جعبه‌ ابزارهای مختلفی است که دانشجویان و مهندسان هر رشته می‌توانند از جعبه ابزار رشته خود استفاده کنند. هر جعبه ابزار، صدها امکان خاص برای رشته موردنظر به MATLAB اضافه می‌کند. شما می توانید به سادگی، توابع و برنامه های خاص خودتان را با استفاده از کدها و توابع MATLAB بنویسید و در صورتی که تعداد آنها زیاد باشد با اختصاص یک زیر شاخه برای آنها از مجموعه آنها یک جعبه ابزار درست کنید.
در حقیقت MATLAB یک زبان برنامه نویسی آسان با مشخصات بسیار پیشرفته و ساده تر از زبان های کامپیوتری نظیر Fortran و یا C است. به همراه MATLAB نرم‌افزاری به نام Simulink عرضه می‌شود که امکان شبیه‌سازی سیستم‌های کنترلی را فراهم می‌کند. این نرم افزار یک محیط پرقدرت برای تصویر کردن اطلاعات را از طریق قابلیت های گرافیکی فراهم می کند.

 

استفاده از توابع Matlab برای نمایش داده‏ها بسیار راحت و لذت بخش است. ساخت رابط‌های گرافیکی یا Graphical User Interfaces مانند دیالوگ‌هایی که در محیط‌های ویژوال مانند بیسیک و C وجود دارند، در Matlab امکان‌پذیر است. این قابلیت، ارتباط بهتری را میان برنامه‏های کاربردی نوشته‏شده با Matlab و کاربران برقرار می‌کند.
متلب که از محصولات شرکت مت‌ورکس (The MathWorks) است، برای گروه‌های مختلف مهندسان رشته‌های مختلف از جمله مهندسی برق، مکانیک، رایانه و… کاربرد بسیاری دارد.
هسته متلب برای سرعت و کارایی بالا به زبان سی نوشته شده‌است ولی رابط گرافیکی آن به زبان جاوا پیاده سازی گشته‌است.
برنامه‌های متلب اکثراً متن‌باز هستند و در واقع متلب (مانند بیسیک) مفسر است نه کامپایلر. قدرت متلب از انعطاف‌پذیری آن و راحت بودن کار با آن ناشی می‌شود، همچنین شرکت سازنده و گروه‌های مختلف، از جمله دانشگاه‌های سرتاسر جهان و برخی شرکت‌های مهندسی هر ساله جعبه‌ابزارهای خاص-کاربردی به آن می‌افزایند که باعث افزایش کارآیی و محبوبیت آن شده‌است.

 

قابلیت های کلیدی نرم‌افزار Mathworks Matlab:
- مدل‌سازی فیزیکی
- تحلیل‌های آماری
- منطق فازی
- واقعیت مجازی
- پردازش تصویر
- طراحی فیلتر
- تحلیل‌های اقتصادی
- شبکه‌های عصبی
- طراحی سیستم‌های مخابراتی
- و …

 

 

احسان نعنایی بازدید : 88 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

Trimble Sketchup Pro خلاقانه ترین راه برای طراحی، مستند سازی و ارتباط با ایده های شما به صورت ۳بعدی می باشد. صدها هزار نفر از حرفه ای ها در زمینه های معماری، شهرسازی، مهندسی، طراحی داخلی، نورپردازی، معماری طبیعت، طراحی آشپزخانه و حمام، طراحی بازی های رایانه ای، فیلم و صحنه، چوب کاری، و بسیاری از زمینه های دیگر از نرم افزار Sketchup Pro همیشه استفاده کرده اند. این نرم افزار در مقابل نرم افزار گران و پیچیده CAD به مقابله برخواسته است. شما با این نرم افزار می توانید به طراحی، ویرایش، اندازه گیری، چرخش و مقیاس بندی فضای طراحی خود بپردازید، تکسچرهای از قبل آماده شده را به مدل های خود اضافه کنید و یا تکسچرهای جدیدی طراحی نمایید، مکان های دوربین های فیلم برداری خود را شبیه سازی کنید، تصاویر ۲بعدی خود را وارد نرم افزار نمایید و یا از مدل طراحی شده ی خود یک تصویر ۲بعدی ذخیره سازی نمایید، به راه رفتن در مدل طراحی شده ی خود بپردازید و …

 

Trimble SketchUp Pro 2013 13.0.3689 طراحی مدل های 3بعدی خود با Trimble SketchUp Pro 2013 13.0.3689

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 453
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 344
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 694
  • بازدید ماه : 1,524
  • بازدید سال : 14,361
  • بازدید کلی : 162,314
  • کدهای اختصاصی
    درباره ی وبلاگ

    وبلاگ gamestationدر بهار سال 1392-2013شروع به کار کرده 

    این ویلاگ در جهت  دانلود آسان شما در زمینه های 

    فیلم.انیمیشن. بازی. آهنگ.مستند.برنامه اندروید و کامپیوتر سعی در تا رضایت شما را در این زمینه ها جلب کند شما نیز میتوانید با نظرات شایسته خود مارا در این راه همراهی کنید

    راه اندازی وبلاگ:احسان نعنایی