loading...
همه چیز برای دانلود
احسان نعنایی بازدید : 197 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)



بازی F1 2011 عنوانی از سری بازی های F1 است که مربوط به اتفاقات سال ۲۰۱۱ می شود. بازی توسط شرکت CodeMasters ساخته می شود و توسط همین شرکت نیز منتشر خواهد شد. موتور بازی EGO Engine نام دارد . در بازی به طور کل ۱۲ تیم و ۲۴ راننده وجود دارد این بازی مربوط به فصل اول مسابقات فورمول یک است. در E3 2011 شرکت CodeMasters تایید کرد که بازی در قسمت مولتی پلیر تا ۱۶ گیمر را ساپورت و پشتیبانی می کند. علاوه بر ان ۸ راننده نیز حضور دارند که توسط هوش مصنوعی کنترل خواهند شد. شرکت CodeMasters قول داده است مشکلات جزئی بازی F1 2010 در این نسخه وجود نخواهد داشت. سیستم گیمپلی بازی تغییراتی خواهد داشت که می تواند تاثیر گذاری بالایی در جذب مخاطب داشته باشد ، همچنین قسمت های Cinematics بازی نیز بهبود یافته است . در ضمن سیستم Co oP در قسمت مولتی پلیر بازی وجود خواهد داشت. زمان اشنایی با بازی کمتر از نسخه قبلی خواهد بود این به معنی ساده تر شدن گیمپلی بازی است. طراحی محیط بازی به خوبی نسخه ۲۰۱۰ انجام شده است و هر پیست مسابقه ویژگی ها و قابلیت های مخصوص خود را دارد که می تواند باعث مشکل و یا سادگی مراحل مسابقه شود. به علت استفاده از موتور EGO احتمال اینکه بازی در بیشتر موارر عملکرد خوبی از خود نشان دهد بسیار زیاد است. مهمترین نکته در مورد بازی های شبیه سازی اتوموبیل رانی طراحی اتوموبیل ها است. در این بازی به لطف استفاده از موتور ذکر شده طراحی اتوموبیل ها به نمونه های واقعی شبیه تر شده است. و در اخر هوش مصنوعی بازی از همان فناوری و قابلین نسخه قبل بهره می برد با این وجود که سیستم هوش مصنوعی بازی پیشرفت های زیادی داشته است.

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و قابل رایت با فرمت ISO می باشد|

 

fi1 2011 cover small دانلود بازی F1 2011 برای XBOX360

 

 

اطلاعاتی در مورد بازی F1 2011:

نام بازی : Formula 1 2011
سازنده :CodeMasters
ناشر بازی: Codemasters
از سری :Formula One
موتور بازی: EGO Engine 2.0
پلتفرم ها: PC & PS3 &X360 &3DS & Vita
تاریخ عرضه :۲۰,۲۲,۲۳ سپتامبر ۲۰۱۱
سبک بازی: شبیه سازی اتوموبیل رانی
مد های بازی: Single _Player , Multi player
درجه بندی بازی: مناسب برای ۳ سال به بالا

 



احسان نعنایی بازدید : 179 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

EA  اینبار موتور گرافیکی فیزیک بازیکنان را دوباره از نو طراحی کرده و این بازی را تا حد زیادی از لحاظ شبیه سازی به واقعیت نزدیک نموده . حرکات و برخوردها بسیار نزدیکتر به فوتبال واقعی طراحی شده اند و بهبود وسیعی را از نظر گرافیکی شاهد خواهیم بود. FIFA 12دارای قابلیت حرکت ۳۶۰ درجه ی کامل بازیکنان است که با ادغام آن با تعریف دوباره ی کنترل بازی و هوش مصنوعی بالا در هنگام دفاع کردن یک بازی پر هیجان تر از گذشته را شاهد هستیم . موتور فیزیکی جدید EAمخصوص ساخت حرکاتی خاص مانند کنار زدن بازیکنان و تنه های شدید و سایر حرکات فیزیکی ساخته شده که در کنار آن جزییات زیادی هم به اینگونه برخوردها افزوده شده . EA هوش مصنوعی جدیدFIFA 12 راPro Player Intelligence می نامد.در چنین حالتی بازیکنان در این بازی می فهمند که چه کسی به آن ها نزدیک می شود و بر اساس خصوصیت های او از خود واکنش نشان می دهند.درنسخه ی آینده ی این بازی همچنین شاهد شکل های مختلف و تاکتیک های متفاوت تری برای دفاع خواهید بود که این نیز به فیزیکی تر شدن بازی کمک کرده است . شما از هم اکنون می توانید نسخه XBOX360 این بازی را که مخصوص کنسول های NTSC می باشد را برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.


fifa 12 xbox cover small دانلود بازی FIFA 12 برای XBOX360

Link

 

احسان نعنایی بازدید : 343 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

در بازی Edge of Time نسبت به نسخه های قدیم اوضاع متفاوت است. داستان منسجم تر است و مرد عنکبوتی هم مانند انیمیشن هایی که از روی آن ساخته شده، به نظر می رسد. حالت جدیدی که برای دوربین بازی طراحی شده، به افزایش هیجان بازی کمک زیادی کرده است. دوربین در زاویه بسیار خوبی قرار گرفته که تمرکز صفحه همیشه روی Spider-Man 2099 باشد. مبارزه ها همچنان دلچسب طراحی شده و میان پرده های بسیار جالب و بامزه ای هم در طول بازی مشاهده خواهند شد. کسانی که این میان پرده ها را مشاهده کرده بودند، تحت تأثیر این قسمت ها قرار گرفته بودند. در حالیکه به نظر می رسد این نسخه با بازی قبلی ارتباط داشته باشد، Activision و استودیوی بازیسازی Beenox روی این موضوع تأکید دارند که این بازی دنباله ای بر نسخه قبلی نیست، اما نشانه هایی از آن نسخه را در خود قرار داده است.

 

spiderman cover small دانلود بازی Spider Man: Edge of Time برای XBOX360

 

 

به همین دلیل خیلی از بازیکنان بر این باور هستند که این عنوان واقعاً یک دنباله به حساب می آید. شخصیت های Amazing Spider-Man و Spider-Man 2099 در این نسخه حضور دارند. حتی صداگذاران قبلی این دو شخصیت هم بازگشته اند تا با صدای خود جذابیت های این دو شخصیت را بیشتر کنند. Spider-Man 2099 با نیزه مبارزه می کند و Amazing Spider-Man با تارهای عنکبوت به مبارزه با دشمنان می رود. روند گیم پلی این دو شخصیت تقریباً به یک صورت است و بازیکنان به خوبی می توانند آن ها را کنترل کنند، اما با توجه به این موضوع هر بازیکن می تواند برای هر کدام از این شخصیت ها از حرکات مختلفی استفاده کند و حتی ضربه های ترکیبی خاص خودش را به کار ببرد و همچنین دیگر ویژگی ها که این نسخه از بازی را نسبت به نسخه های قبل متمایز میکند.

 

احسان نعنایی بازدید : 229 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)



در دو سال  نیم پیش یعنی در اواسط سال ٢٠٠٩ میلادی  کمپانی بازیسازی ubisoft بازی ندای خوارز: کارتل در عصر جدید و در دنیایی مشابه به غرب وحشی کابوی‌ها رخ می‌دهد. سفری خونین از شهرهای لوس آنجلس آمریکا تا خوارز مکزیک در داستانی دلیرانه با شخصیت‌هایی جالب توجه و انتخاب‌های بسیار متنوع در گیم پلی بازی. عدالت را در این تیراندازی وسترن در دست بگیرید . بعد از ۳ سال از  منتشر ساختن اولین عنوان  از سری بازی های رایانه ای Call of Juarez تصمیم بر این گرفت که  عنوانی خارق العاده ای دیگری را به منظور ادامه ای بر بازی رایانه ای Call of Juarez  منتشر کند و در زمانی که بازی رایانه  ای Call of Juarez: Bound منتشر گرداند مورد تقدیر سازمان ها قرار گرفت و در طرفی دیگر توانست نمرات بالای را دریافت کند  و  این بدین معنا بود که سری بازی های رایانه ای Call of Juarez سری محبوبی است و بالاخره بعد از ۲ سال از انتشار  دومین عنوان این سری از بازی های رایانه ای یعنی در سال ۲۰۱۱ میلادی  کمپانی بازیسازی ubisoft تصمیم بر این گرفت که سومین عنوان از سری بازی  های رایانه ای وسترنی Call of Juarez را رونمایی کند. بازی رایانه ای Call of Juarez: The Cartel سومین عنوان از سری بازی های رایانه ای Call of Juarez است.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|بازی به صورت Region Free می باشد|

 

thecartel cover small دانلود بازی Call of Juarez: The Cartel برای XBOX360

 

احسان نعنایی بازدید : 121 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

سرانجام قفل XGD3 نیز شکسته شد ! با ارائه نسخه جدید از iXtreme شما می توانید جدیدترین بازی های کنسول XBOX360 را نیز مثل قدیم و بدون نیاز به تکنولوژی JTAG بازی کنید !  دقایقی پیش سرانجام نسخه سالم و تست شده ی iXtreme LT+ v2.0 عرضه شد که شما می توانید بازی های نسل جدید کنسول اکس باکس را که برای اجرای آن ها نیاز به دیسک های دی وی دی دولایه با حجمی بیشتر از دی وی دی های معمولی بود را به صورت هکی اجرا کنید. فیرمور iXtreme برای درایو های Benq و Liteon عرضه می شود که شما می توانید با مراجعه به کنسول خود از درایو کنسول خود اطلاعاتی دقیق کسب نمایید. همچنین در این فیرمور ، پشتیبانی از SS V2 ، AP25 ، بازی های ریپ شده XGD3 ، ریپ مستقیم ۰۸۰۰ برای بازی های رایتی نیز قرار داده شده است. شما از هم اکنون می توانید این فیرمور را به صورت رایگان و برای اولین بار در وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

ixtreme دانلود آخرین فریمور برای XBOX360 با نام iXtreme LT Plus 2.0 and 0800 3.0 Firmware

 

 

source دانلود آخرین فریمور برای XBOX360 با نام iXtreme LT Plus 2.0 and 0800 3.0 Firmware توضیحات مهم: برای نصب و آپدیت کنسول خود ، دقت داشته باشید که باید مهارت کافی و دقت لازم را داشته باشید ! اگر شما آشنای با آپدیت کنسول خود نمی باشید ، به هیچ وجه دست به آپدیت کنسول خود نزده و به یک متخصص واگذار نمایید. آموزش آپدیت کردن کنسول در فروم های معتبر ایرانی همچون بازی سنتر موجود می باشد و می توانید فرا بگیرید. لطفا برای نصب این فریمور سئوالی در این پست در مورد چگونگی نصب مطرح نفرمایید که پاسخ داده نمی شود. با سپاس از توجه و همکاری شما.

 

احسان نعنایی بازدید : 118 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

بازی NCAA Football 12 ماجرای سفر یک ورزشکار دانشگاهی به مقطع جدیدی از ورزش و حرفه ای بودن می باشد. شتاب و استرس یک بازی روز شنبه را با تمامی امکانات جدیدی که در این نسخه از بازی افزوده شده است را برای یک بازی فوتبال امریکایی تجربه کنید. تماشاگر ها و مشوق های شما از افراد مدرسه و دانشگاه بوده و بازی در محیطی کاملا طبیعی با گرافیکی بی نظیر برای شما آماده شده است. جنبشی سریع در زمین بازی انجام دهید و تیم خود را در راه رسیدن به جام جهانی همراهی کنید. در نسخه جدید این بازی ، هر تیم بر اساس تشویق ها و هوادارن مخصوص به خود ساخته شده است و سعی شده حتی جملاتی که در واقعیت گفته می شود ، در بازی هم دقیقا از همان عبارات استفاده شود تا در هرچه طبیعی تر شدن بازی کمک کند. ویژگی جدید دیگری که اضافه شده ، نوع جدید از تکل های بازی می باشد که به آن "تکل دوبل" می گویند. شما از هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.


 

ncaa12 cover small دانلود بازی NCAA Football 12 برای XBOX360

 

احسان نعنایی بازدید : 132 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

 


بنا بر سبک خاص بازی لطفا توقع داستان قوی را نداشته باشید. آن چیزی که سازندگان و خالقان این IP در نظر دارند، ایجاد یک سبک متفاوت است. سبکی بین دو ژانر Fighting (مبارزه ای) و هک و اسلش. روند داستانی بازی بیشتر از عناوین مبارزه ای نشات گرفته و ترکیب آن با سیاق انیمیشن ها و بازی های قدیمی ژاپنی و صدالبته کاراکتر های بازی، یک داستان تک خطی را عرضه کرده است. Dynasty Warriors 8 هم همچون قسمت های پیشینش راوی مبارزات سه پادشاه تاریخی به نام های Wei   و Wu و Shu و Jin بر اساس رمان نامدار سه پادشاه است و تمام بخش داستانی بازی بر شخصیت ها و مبارزات تاریخی و بُعد نظامی این بخش از تاریخ چین است. شخصیت های قسمت های قبلی بازی هم هستند تا بتوانید با گزینش آن ها از به نفع فرمانروای خود پا به میدان نبرد بگذارید. تقریبا از هر جناح نام برده شده هفده جنگ جو قابل گزینش است (در مجموع جناح ها ۷۰ مبارز قابل انتخاب وجود دارد) تا به قلب ارتش دشمن بزنید. البته یک حالت داستانی دیگر هم برای بازی تعبیه شده که به نوعی می توان آن را یک کمپین فرعی خواند. در این بخش شما موظف به ساخت یک برج برنزی خواهید بود و بایست برای این کار جنگ ها و مدیریت کارگران تان را کنترل کنید. وسعت اندک این بخش باعث شده تا شباهت این کمپین که با نام مد فرمانروا از آن یاد می شود، با یک بازی استراتژی کم شود.

Dynasty Warriors 8 XBOX360-iMARS

 

Dynasty Warriors 8 xbox360 cover دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای XBOX360

 

 

اما چگونگی روایت داستان که سادگی خاصش همواره مورد توجه علاقه مندان به بازی های ژاپنی قدیمی بوده. روایت به این صورت است که زاویه دید در یک بُعد ساکن است که شخصیت ها دیالوگ های خود را بیان می کنند. البته برخی سینماتیک های بازی با این ویژگی که شاید بتوان آن را یک نوستالژی خواند، باعث ایجاد تضاد می شود. این تمام داستان Dynasty Warriors است. اگر با اندیشه ی تجربه ی یک بازی استراتژی یا مبارزه ای کنترلر کنسول تان را در دست بگیرید و به پلتفرم تان دستور پردازش Dynasty Warriors 8 را بدهید، شاید بتوانید از کوتاهی و تخلیص این داستان بی روح بگذرید.

و اما اکشن بازی که به نوعی بیشترین سهم را در DW 8 داراست. شما پس از ورود به هر استیج با شمار عظیمی از سربازان چشم بادامی مواجه می شوید تنها باید از شمشیرتان کار بکشید. البته کاراکتر ها از ویژگی های فرابشری و فوق العاده و منحصر به فرد نیز بهره می برند تا اکشن بازی از یکنواختی بیش از حد در بیاید. از جمله این مکانیک های فرا بشری می توان به قابلیت یورش طوفانی (Storm Rush) اشاره کرد. ویژگی که به موجب آن هر چه تعداد سرباز که در شعاع معینی از شما قرار گرفته باشند آسیب می بینند و البته لازم به ذکر است که با توجه به تعداد بسیار دشمنان این ویژگی کمک بسیاری به شما خواهد کرد. مثالی دیگر برای این مکانیک ها، می توان به ویژگی شمارنده ی متغیر (Varaible Counter) اشاره کرد که بر خلاف هر چه که از اسمش انتظار می رود به شما توانایی تعویض سلاح به صورت نامحدود را می دهد. سومین مکانیک معرفی شده اکشن هوشیارانه (Awaking Action) است که به شما قابلیت بهبود مهارت های رزمی تان را می دهد. البته مکانیک های معرفی نشده ی بسیاری در اختیار شما و کاراکتر های بازی قرار گرفته تا به قوه تخیل مبارزات تاریخی جنگجویان شرقی افزوده شود.

شخصیت هایی که شما در این بازی به عنوان مبارز انتخاب می کنید، یک سربازانی معمولی مانند دیگران نیستند. بلکه مبارزان مسلط بر فنون رزمی و شمشیری هستند و یک ضربه شمشیر آنها کار بسیاری از سپاهیان دشمنانتان را یک سره می کند. البته این قضیه ممکن است مانند بسیاری از فیلم های سینمایی سامورایی شرقی هیجان و دلهره را از روند مبارزات بگیرد. سلاح های سرد کاراکتر ها باز هم بر خاص بودن شخصیت ها تاکید دارند و تنها یک شمشیر صاف و بلند تمام سلاح های سرد بازی نیستند. علاوه بر این قابلیت ارتقا مهارت ها و سلاح ها هم در بازی حضور خواهد داشت.   به گفته ی سازندگان وسعت بخش ارتقا سلاح و مهارت ها تا حدی است که ممکن است شما فکر کنید در حال ساخت یک اسلحه ی جدید هستید.
نکته ی جالب توجه در مورد سلاح های این بازی پایه ریزی آن ها بر مبنای سه عنصر آسمان و مردم و زمین است که هر یک از این عناصر جناحی از سلاح ها را در بر می گیرد و باید برای غلبه بر حریف و سلاحش، هنگام انتخاب و ارتقا سلاح به این مثلث رزمی توجه داشته باشید.
ارمغان دیگر سازندگان در هشتمین قسمت بخش چند نفره ی آن است که بر خلاف قسمت های قبلی از بخش داستانی مختصری بهره مند خواهد بود.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

 

تصاویری از محیط بازی:

Dynasty Warriors 8 screenshots 01 small دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای XBOX360 Dynasty Warriors 8 screenshots 02 small دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای XBOX360

Dynasty Warriors 8 screenshots 03 small دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای XBOX360 Dynasty Warriors 8 screenshots 04 small دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای XBOX360

Dynasty Warriors 8 screenshots 05 small دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای XBOX360 Dynasty Warriors 8 screenshots 06 small دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

 

احسان نعنایی بازدید : 305 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)



خود را کاپیتان ارتش امریکا ، به عنوان یک فرمانده ارشد ارتش تجربه کنید ! در حالی که با ارتش "جمجه سرخ" در فضای جنگی سوم شخص ، ماجراجویانه و در سخت ترین روزهای جنگ جهانی دوم هستید. به عنوان یک فرمانده ارشد در ارتش امریکا ، شما باید از مرز و بوم خود محافظت نمایید و با دشمنان مقابله کنید. شما در این بازی با آتش های حمله دشمنان مقابله کرده و هجوم ها را نابود می سازید. با دنیای خود ، محیط خود ، زندگی و جان خود به جنگ می پردازید. ارتش شما باید از حمله Cap ها جلوگیری نماید و جنگی سرسخت با ارتش جمجمه سرخ خواهید داشت.


Captain America cover small دانلود بازی Captain America: Super Soldier برای XBOX360

 

احسان نعنایی بازدید : 83 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 



وقت انتقام است! Jake Conway از ویتنام برگشته تا انتقام برادر خود را که توسط یک گروه موتور سوار در حوالی همین شهر با نام "دست شیطان" به طور وحشیانه ای کشته شده است را بگیرد. حال در فضای بی قانونی دهه ی شصت در امریکا، جیک هر کسی یا هر چیزی را که بر سر راهش باشد به طرز خون آمیزی از میان بر می دارد – چه پیاده، چه سوار بر موتور و چه در حال دویدن. به این نبرد انتقام جویانه ملحق شوید! از ویژگی های این بازی می توان به نبردهای پر سرعت، قابلیت شخصی سازی موتور خود، تجربه ی راک اند رول دهه ی شصت و … اشاره نمود

 

Ride to Hell Retribution xbox360 cover small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای XBOX360

 

 


احسان نعنایی بازدید : 115 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)




 

painkiller hell and damnation xbox cover دانلود بازی Painkiller: Hell and Damnation برای XBOX360

 بازی یک شوتر اول شخص است. اما نه یک شوتر نظامی. این بازی گیم پلی خود را بر کشتار مطلق و تیر اندازی محض مبتنی ساخته است. این سبک که در گذشته طرفداران بسیاری داشته، این روز ها دچار تحولات زیادی شده. این تحولات هم مدیون ورود نیرو های فرابشری به بازی های ویدئویی است. اسطوره های این سبک که در سال های اخیر عرضه شده اند مانند Serious Sam BFG و Duke Nukem 3D به دلیل عدم وجود یک ویژگی و نوآوری خاص در اکشن بازی، آن طور که در سال های گذشته تحسین می شدند، مورد تمجید واقع نشدند. متاسفانه Painkiller: H & D نیز در همین زمره جای گرفته است. تنها باید یک اسلحه گرم را بدست بگیرید و دریایی از موجودات شیطانی را خشک کنید. تنوع اسلحه با تکیه بر اطلاعات منتشر شده از سطح بالایی برخوردار نیست. البته مدت زمان کم گیم پلی بازی را می توان توجیه این قضیه دانست. از اسلحه های بازی می توان به Stakethrower، Shotgun و یک اسلحه الکتریکی اشاره کرد که به خواست سازندگان، این سه تفنگ، اسلحه های محوری و اصلی بازی هستند.

 

روند مراحل بازی به مانند عناوین hack & slash است. یعنی به محض ورود به محیط هایی محدود، چندی از دشمنان شیطانی بر سرتان هجوم می آورند و باید با استفاده از اسلحه تان عرض قدرت کنید. سپس ادامه مسیر برشما روشن می شود و می توانید به مسیرتان ادامه دهید. از مشکلات این سیستم می توان به کاهش آزادی عمل اشاره داشت؛ البته تاثیر این مورد بر هوش مصنوعی بازی و درجه سختی آن به وضوح مشخص است.
از اصالت شوتر های این چنینی، می توان به باس فایت های جنجالی و سریع اشاره داشت. این بار باید همان روند سریعی را که برای از بین بردن نیرو های معمولی استفاده می کردید، با کمی تمرکز و تفکر ترکیب کنید و به مبارزه ی غول پیکر های دنیای  Painkiller بروید. پس اگر علاقه مند به از بین بردن غول آخر ها با استفاده از سلاح گرم هستید، تجربه ی این بازی را از دست ندهید.
بخش چند نفره ی بازی هم از عوامل مثبت این عنوان است. به خصوص بخش Co-op که این روزها طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است. در این بخش دو نفره، شخصی به نام Eve در کنار دنیل به سوی مبارزه می رود. شما در این بخش همان کمپین اصلی بازی را به صورت split screen پیگیری خواهید کرد.
در بخش Multiplayer هم بدین صورت است که می توانید به کمک هفت نفر از دوستان خود (در مجموع ۸ نفر خواهید شد) در نقشه هایی معهود برای بقا مبارزه کنید.

 

اگر به شمایل دشمنانتان در این بازی نگاهی بیندازید، سازندگان سعی داشته اند تا نوعی حس دلهره را به لطف چهره کریه این موجودات و سرعت آن ها، به شما القا کنند. اما تنها این نیست و جهت به مرحله اجرا رسیدن این المان؛ نیاز به صدا های گنگ و دلهر آور است. چیزی که در Painkiller نیز رعایت می شود اما تعیین سطح و تحلیل آن از الآن غیر ممکن است.
نقش موسیقی بازی نیز در این مهم قابل ذکر است اما سازندگان بر ضرب همان نسخه ۲۰۰۴ تاکید دارند. امیدواریم آسیب جدی به این شاخص وارد نشود!
نقد و تحلیل های حاصل از نسخه PC این بازی این بیش از همه، حاکی از آن است که هوش مصنوعی بسیار ضعیف دشمنان عامل جلوگیری از لذت بردن از کشتار نیرو های شیاطین شده است. تا حدی که منتقد سایت IGN در این مورد این چنین اذعان داشت:
“به موجب هوش مصنوعی، به ظاهر دشمنانتان بی هوش و گلیچی هستند!”
نمرات این بازی از کف ۵/۱۰ تا سقف ۸/۱۰ پیش رفته و سازندگان وعده داده اند که بسیاری از مشکلات این بازی را در نسخه های کنسولی رفع کنند. به خصوص هوش مصنوعی!
به هر حال، سطح این بازی در حدی به نظر می رسد که شایسته ی انتظار باشد و بتوانیم آن را یک Old School واقعی بدانیم!



احسان نعنایی بازدید : 91 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 




 

Dynasty Warriors 8 xbox360 cover دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای XBOX360

 بنا بر سبک خاص بازی لطفا توقع داستان قوی را نداشته باشید. آن چیزی که سازندگان و خالقان این IP در نظر دارند، ایجاد یک سبک متفاوت است. سبکی بین دو ژانر Fighting (مبارزه ای) و هک و اسلش. روند داستانی بازی بیشتر از عناوین مبارزه ای نشات گرفته و ترکیب آن با سیاق انیمیشن ها و بازی های قدیمی ژاپنی و صدالبته کاراکتر های بازی، یک داستان تک خطی را عرضه کرده است. Dynasty Warriors 8 هم همچون قسمت های پیشینش راوی مبارزات سه پادشاه تاریخی به نام های Wei   و Wu و Shu و Jin بر اساس رمان نامدار سه پادشاه است و تمام بخش داستانی بازی بر شخصیت ها و مبارزات تاریخی و بُعد نظامی این بخش از تاریخ چین است. شخصیت های قسمت های قبلی بازی هم هستند تا بتوانید با گزینش آن ها از به نفع فرمانروای خود پا به میدان نبرد بگذارید. تقریبا از هر جناح نام برده شده هفده جنگ جو قابل گزینش است (در مجموع جناح ها ۷۰ مبارز قابل انتخاب وجود دارد) تا به قلب ارتش دشمن بزنید. البته یک حالت داستانی دیگر هم برای بازی تعبیه شده که به نوعی می توان آن را یک کمپین فرعی خواند. در این بخش شما موظف به ساخت یک برج برنزی خواهید بود و بایست برای این کار جنگ ها و مدیریت کارگران تان را کنترل کنید. وسعت اندک این بخش باعث شده تا شباهت این کمپین که با نام مد فرمانروا از آن یاد می شود، با یک بازی استراتژی کم شود.


 

اما چگونگی روایت داستان که سادگی خاصش همواره مورد توجه علاقه مندان به بازی های ژاپنی قدیمی بوده. روایت به این صورت است که زاویه دید در یک بُعد ساکن است که شخصیت ها دیالوگ های خود را بیان می کنند. البته برخی سینماتیک های بازی با این ویژگی که شاید بتوان آن را یک نوستالژی خواند، باعث ایجاد تضاد می شود. این تمام داستان Dynasty Warriors است. اگر با اندیشه ی تجربه ی یک بازی استراتژی یا مبارزه ای کنترلر کنسول تان را در دست بگیرید و به پلتفرم تان دستور پردازش Dynasty Warriors 8 را بدهید، شاید بتوانید از کوتاهی و تخلیص این داستان بی روح بگذرید.

و اما اکشن بازی که به نوعی بیشترین سهم را در DW 8 داراست. شما پس از ورود به هر استیج با شمار عظیمی از سربازان چشم بادامی مواجه می شوید تنها باید از شمشیرتان کار بکشید. البته کاراکتر ها از ویژگی های فرابشری و فوق العاده و منحصر به فرد نیز بهره می برند تا اکشن بازی از یکنواختی بیش از حد در بیاید. از جمله این مکانیک های فرا بشری می توان به قابلیت یورش طوفانی (Storm Rush) اشاره کرد. ویژگی که به موجب آن هر چه تعداد سرباز که در شعاع معینی از شما قرار گرفته باشند آسیب می بینند و البته لازم به ذکر است که با توجه به تعداد بسیار دشمنان این ویژگی کمک بسیاری به شما خواهد کرد. مثالی دیگر برای این مکانیک ها، می توان به ویژگی شمارنده ی متغیر (Varaible Counter) اشاره کرد که بر خلاف هر چه که از اسمش انتظار می رود به شما توانایی تعویض سلاح به صورت نامحدود را می دهد. سومین مکانیک معرفی شده اکشن هوشیارانه (Awaking Action) است که به شما قابلیت بهبود مهارت های رزمی تان را می دهد. البته مکانیک های معرفی نشده ی بسیاری در اختیار شما و کاراکتر های بازی قرار گرفته تا به قوه تخیل مبارزات تاریخی جنگجویان شرقی افزوده شود.

شخصیت هایی که شما در این بازی به عنوان مبارز انتخاب می کنید، یک سربازانی معمولی مانند دیگران نیستند. بلکه مبارزان مسلط بر فنون رزمی و شمشیری هستند و یک ضربه شمشیر آنها کار بسیاری از سپاهیان دشمنانتان را یک سره می کند. البته این قضیه ممکن است مانند بسیاری از فیلم های سینمایی سامورایی شرقی هیجان و دلهره را از روند مبارزات بگیرد. سلاح های سرد کاراکتر ها باز هم بر خاص بودن شخصیت ها تاکید دارند و تنها یک شمشیر صاف و بلند تمام سلاح های سرد بازی نیستند. علاوه بر این قابلیت ارتقا مهارت ها و سلاح ها هم در بازی حضور خواهد داشت.   به گفته ی سازندگان وسعت بخش ارتقا سلاح و مهارت ها تا حدی است که ممکن است شما فکر کنید در حال ساخت یک اسلحه ی جدید هستید.
نکته ی جالب توجه در مورد سلاح های این بازی پایه ریزی آن ها بر مبنای سه عنصر آسمان و مردم و زمین است که هر یک از این عناصر جناحی از سلاح ها را در بر می گیرد و باید برای غلبه بر حریف و سلاحش، هنگام انتخاب و ارتقا سلاح به این مثلث رزمی توجه داشته باشید.
ارمغان دیگر سازندگان در هشتمین قسمت بخش چند نفره ی آن است که بر خلاف قسمت های قبلی از بخش داستانی مختصری بهره مند خواهد بود.


 


احسان نعنایی بازدید : 136 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 


 دانلود بازی Bloodforge تماس با خون



نام بازی: Bloodforge
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Action / 3D / 3rd Person
تاریخ انتشار جهانی : 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 2012
تاریخ انتشار در اروپا : 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
Region: Free
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Microsoft Game Studios
نوع انتشار : License
مد بازی : 
حمایت توسط : Climax Group
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

برای این لحظه یک بازی فوق العاده جذاب با سبک و سیاق نو به هنگام آماده کرده ایم . عنوان این بازی Bloodforgeنام دارد که در اواخر آپریل سال 2012 میلادی منتشر شد . از بازی Bloodforge تحت عنوان های دلهره آوری همچون تاریکی ،بی رحمانه  یاد می شود . این در حالی است که  اکشن نبرد در این بازی بر اساس  ancient Celtic world چیده شده است .  در این بازی سرنوشت خدایان مشخص خواهد شد .

 این سرنوشت در دستان یک هیرو می باشد و تمامی مراحل بازی بر اساس محوریت این هیرو می چرخد. بازی دارای ویژگی های بی نظیری میباشد . به عنوان مثال در این بازی شاهد یک داستان بی نظیر هستیم . یک داستان عمیق و بسیار متقاعد کننده که در آن گیمر می تواند جریان بازی را مو به مو دنبال کند و در حقیقت در جریان بازی خویش را اجساس می کند . گیمر در یک فضای (جهان ) تاریک و رعب آور ، یک فضای وحشیانه تاریک که در آن باید راه خود را از طریق انبوهی از پیروان شیطانی امپراطوری وقت پیدا کند و این در حالی است که  گیمر در این بازی باید با موم و مهر سرنوشت خویش مبارزه کند ! بازی توسط کمپانی Microsoft Game Studios منتشر شده است و دارای سبک اکشن است . جا دارد گزیده ای از سبک اکشن خدمت شما عرض کنم . بازی اکشن(به انگلیسی: Action Game) سبکی در بازی رایانه‌ای اطلاق می‌شود که روش اصلی پیشروی در بازی از طریق فعالیت‌های فیزیکی شخصیت بازی باشد و بیشتر بر پایه زد و خورد با سلاح‌های سرد و گرم یا مشت و لگد طراحی شده‌اند. دویدن و جست‌وخیز از یک سو به سوی دیگر، رفتن به مکان‌های ناشناخته و کشف اسرار پشت درهای بسته، زد و خوردهای مهیج و گهگاه نفس‌گیر، همه و همه از ویژگی‌های بارز این سبک بازی‌ها محسوب می‌شوند و خود زیر گروه‌هایی همچون بازی مبارزه‌ای، تیراندازی اول شخص، تیراندازی سوم شخص، بازی‌ اکشن دوبعدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی، بازی اکشن-ماجراجویی، بازی‌ اکشن کمدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی از دید سوم شخص و پلتفرمر تقسیم می‌شود. در این‌گونه بازی‌ها غالبا شخصی در بازی قرار دارد و با روش‌های مختلف با دشمنان مبارزه می‌کند و در انتهای مرحله با غولآخر که قویتر از دیگر دشمنان است روبه‌رو می‌شود و بعد از کشتن غول به مرحله بعدی می‌رود.از تم‌های اصلی این بازی‌ها وجود جان(یا سلامتی) است به نحوی که با اتمام آن شخص می‌میرد.



 

 




 

احسان نعنایی بازدید : 84 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 


 دانلود بازی نمونه ی اولیه Prototype 2




نام بازی: Prototype 2
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Action
تاریخ انتشار جهانی : 19.04.12
تاریخ انتشار در آمریکا : 19.04.12
تاریخ انتشار در اروپا : 19.04.12
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Activision
مد بازی : 
حمایت توسط : Radical Entertainment
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

و اما یک بازی دیگر در ژانر اکشن ، منتشرشده از کمپانی غول پیکر اکتیویژن تحت عنوان Prototype 2 هم اکنون آماده دریافت است .همان طور که می دانید ، هنگامی که صحبت از ساخت دنبالهای برای یک فرانچایز می شود، نکات زیادی به ذهن سازندگان خطور میکند و معمولا تغییرات بسیار بزرگ نظیر عوض کردن شخصیت اصلی، کاری نیست که یک استودیو بخواهد انجام دهد.

 با این حال استودیوی Radical Entertainment، سازندهی بازی، ریسک بزرگی کرده و شخصیت اصلی Prototype 2 را تغییر داده است. در نسخهی قبل شما در نقش اَلکس مِرسر یک ضد قهرمانِ هیولا مانند که از لحاظ ذهنی دچار مشکل بود بازی میکردید و در طول بازی به دنبال کسی بودید که شما را به یک ماشین قتل تبدیل کرده است. اما در نسخهی دوم اَلکس در نقش شخصیت منفی داستان قرار گرفته و جای خود در نسخهی پیشین را به گروهبان جیمز هِلر می دهد. گروهبان هلر که به تازگی از افغانستان بازگشته است متوجه میشود که همسر و فرزندش بوسیلهی ویروسی که مرکر به اشتباه در حین بازجویی از الیزابت گرین آزاد کرده است، کشته شدهاند. بگذارید در مورد داستان بازی کمی بیشتر بگویم. حوادث و اتفاقات Prototype 2، چهارده ماه پس از آلوده شدن نیویورک به ویروس Blacklight رخ میدهند. بر اساس میزان آلودگی به این ویروس، نیویورک به سه منطقه تقسیم شده است. منطقه ی قرمز جایی است که ویروس Blacklight بدون هیچ مانعی گسترش پیدا میکند و به پیشرفت خود ادامه میدهد. اینجا خانه ی الکس مرسر است. منطقه ی زرد جایی است که ویروس با کم ترین سرعت به رشد خود ادامه میدهد. این منطقه بسیار شلوغ بوده و پر از کلبه های محقر و افراد فقیر و بی خانمان است. منطقهی سبز جایی است که ویروس Blacklight حضور ندارد و کاملا شبیه به نیویورکِ قبل از آلودگی است با این تفاوت که به شدت توسط نیروهای Blackwatch مراقبت میشود. گروهبان هلر که پس از مرگ همسر و فرزندش از نظر روحی به شدت آسیب دیده و در خطرناکترین عملیات های Blackwatch شرکت میکند تا اینکه بمیرد و به خانواده اش بپیوندد. اما بر خلاف انتظارات، هلر در تمامی ماموریتها عکسالعمل خوبی نشان داده و موفق میشود. به این ترتیب او مورد توجه الکس مرسر قرار میگیرد. در یکی از این ماموریتها، جیمز پس از انجام وظیفه به شدت زخمی شده و در حال مرگ قرار میگیرد، اما الکس، که در این نسخه بر خلاف گذشته به کاراکتری منفی تبدیل گشته و ویروس را گسترش میدهد، Blacklight را به او تزریق و هلر را به هیولایی مثل خودش تبدیل میکند. طبق گفتهی سازندگان بازی، بخش اصلی داستان مربوط به تقابل مرسر و هلر و بخش دیگر بازی بسیار پیچیده و درگیر کننده است به طوری که بازیکن به سختی میتواند آن را دنبال کند. در نسخه ی اول بازی، هدف مرسر بسیار ساده بود و به عقیده ی من، سازندگان فقط به یک داستان پیش پا افتاده نیاز داشتند که با استفاده از آن بتوانند به شما قدرت سلاخی کردن هر که را دوست دارید بدهند. به نظر می رسد این روند در نسخه ی دوم هم ادامه پیدا کرده باشد. انتقام گرفتن که می توان گفت ساده ترین موضوع ممکن برای ساخت دنباله برای یک بازی است، پایههای اصلی بازی را تشکیل می دهد. پس همه چیز از نظر داستانی بسیار ساده به نظر میرسد و عمق خاصی در آن دیده نمیشود.



 







احسان نعنایی بازدید : 126 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ پنجشنبه، 21 اردیبهشت ماه 1391

 دانلود بازی Max Payne 3 مکس پین 3


نام بازی: Max Payne 3
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Third-Person Shooter
تاریخ انتشار جهانی : 10.05.2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 10.05.2012
تاریخ انتشار در اروپا : 10.05.2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: ENG
فرمت ایمیج: ISO
Region: FREE
ناشر: Rockstar Games
مد بازی : 
حمایت توسط : Rockstar Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال  شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. همین جا به طرفداران پی سی اعلام می کنم که نسخه ی رسمی این بازی برای ویندوز در تاریخ 29 می سال 2012 میلادی انتشار رسمی می کند.باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود . پس به جرات می توانم بگویم قبل از خواندن ادامه ی نقد بازی ، چنان چه  از سری های قبلی این بازی خاطرات و تصاویری را در ذهن خود دارید ، همین جا  تمامی آن را  پاک کنید!



پشت یک اتوبوس در ترمینالی واقع در سن پائولو پناه می گیرید. نزدیک به 6 نفر منتظر بیرون آمدنتان هستند تا شما را به گلوله ببندند. همچنان در جای خود پناه گرفته اید و حرکت بعدی خود را برنامه ریزی می کنید. ناگهان از طبقه دوم یک ساختمان مردی شیرجه زنان به بیرون پرت می شود و قبل از اینکه به زمین برسد، همه را روی هوا گلوله باران می کند. پس از رسیدن به زمین، از جای خود بلند می شود و سراغ سلاح های دشمنان می رود. شاید او دیوانه ترین آدم روی زمین باشد، ولی هم تیمی شما است و جانتان را نجات داده است. به دنیای زیبا و پرهرج و مرج بخش چندنفره Max Payne 3 خوش آمدید. در قلب این دنیا سیستم Bullet-Time یا همان صحنه آهسته وجود دارد و شما می توانید در حین شیرجه زدن از آن استفاده کنید. برعکس دیگر بازی های تیراندازی که این قابلیت فقط در بخش تک نفره آن ها وجود دارد، MP3 این قابلیت را در قسمت چندنفره هم نگه داشته است. کافی است که چند دشمن را بکشید و نوار آدرنالین خود را بالا ببرید و با زدن یک دکمه مثل فیلم های اکشن هنگ کنگی از آن استفاده کنید. وقتی از Bullet-Time استفاده می کنید، هر کسی که در خط دید شما باشد حرکاتش آرام می شود و تصویر آن ها کمی به قرمزی مایل می شود. نکته جالب اینجاست که اگر یکی از هم تیمی های شما از این قابلیت استفاده کند با آرام شدن حرکات دشمنان شما هم می توانید از این آهسته شدن استفاده کنید و آن ها را به رگبار ببندید. Rockstar روش خیلی هوشمندانه ای را برای اجرای این قابلیت در بخش چندنفره انتخاب کرده و اگر شما درگیر این قابلیت دشمن شوید، می توانید یا به حرکت خود و تیر زدن به دشمن ادامه دهید و یا سعی کنید از زاویه دید او خارج شوید و انتقام خوبی از فرد مقابل بگیرید. تصور کنید که این قابلیت را وقتی از پنجره ساختمان ها به بیرون می پرید و یا از پله ها شیرجه می زنید، استفاده کنید تا یک صحنه کاملاً سینمایی و آکروباتیک را تجربه کرده باشید. Bullet-Time تنها یکی از بخش هایی است که با استفاده از آدرنالین آزاد می شود و هر چه بیشتر دشمن بکشید، جایزه بیشتری خواهید گرفت. ثلاً می توانید از قابلیت The Weapon Dealer استفاده کنید تا برای یک مدت خاص مهمات شما نامحدود شود. می توانید از قابلیت Weapon Double Dealer استفاده کنید که باعث می شود نارنجک دشمن جلوی پای خودش بیفتد و سریع منفجر شود. قابلیت بامزه دیگر Sneaky نام دارد که می توانید با استفاده از آن با ذهن طرف مقابل بازی کنید. مثلاً می توانید کاری کنید که او افراد خودی را دشمن ببیند. این قابلیت ها به خوبی در دنیای MP3 بالانس شده اند و تعداد آن ها بسیار زیاد است. شما می توانید شخصیت خود را قبل از بازی درست کنید، صورت او را طراحی کنید، لباس به تن وی کنید و مدل مویش را درست کنید. می توانید در بخش Upgrade چیزهایی مثل ماسک گاز و Balaclave (مخفی شدن از روی رادار دشمن) را آزاد کنید. بخش Customize کردن فوق العاده غنی است و شما می توانید به راحتی خود را به یک توپخانه متحرک تبدیل کنید، ولی البته اضافه کردن مهمات زیاد به معنی سنگین شدن و آرام تر شدن حرکات شما است، پس باید همیشه حواستان به وزنتان باشد! Max Payne 3 واقعاً چیزهای جدیدی در بخش چندنفره دارد و بسیار لذت بخش است و حتی اگر آنچنان هم در سریع بودن حرفه ای نباشید، می توانید پشت اجسام محیط سنگر بگیرید و حتی دشمنان را Loot کنید. قابلیت دیگری به نام Vendetta وجود دارد که شما می توانید به طور مثال شخصی را که مدام شما را می کشد را مارک کنید و در طول بازی بدانید چه جایی می توانید عدالت را اجرا کنید! بخش چندنفره MP3 خیلی زیاد است که اصلاً در مقاله جا نمی شود و باید با چشم خود آن ها را ببینید. مثلاً می توانید در بخش Pain Killer شخصیت مکس (Max) و رائول (Raul) را انتخاب کنید و تمام افراد دیگر حالا وظیفه کشتن شما دو نفر را دارند. Rockstar خیلی خوب توانسته لذت و هیجان بخش تک نفره این بازی را به قسمت چندنفره آن هم وارد کند.

 

 







احسان نعنایی بازدید : 81 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)


 دانلود بازی اژدهای غول پیکر Dragons Dogma



نام بازی: Dragons Dogma
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Action
تاریخ انتشار جهانی : 22/05/12
تاریخ انتشار در آمریکا : 22/05/12
تاریخ انتشار در اروپا : 22/05/12
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: XGD3 Game
مد بازی : 
حمایت توسط : XGD3 Game
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
هيدئاكي ايتسونو(Hideaki Itsuno) كارگردان سري بازي هاي DMC 2,3,4 با آن پايان هاي دل انگيز و به ياد ماندنيش بار ديگر دست به ساخت يك عنوان جديد زد،ولي اين بار خبري از DMC نيست بلكه شاهد يك عنوان جديد از او و شركت كمپكام هستيم.drogon's dogma نامي است كه براي آن انتخاب كرده است.وي براي بازي جديدش از منابع الهام زيادي استفاده كرده كه از جمله آن ها مي توان به روايت lord of the rings،شكل و شمايل بصري ،و ساختارو مبازرات و گيم پلي drogon age 2 ،واز ميني باس هاي lost planet اشاره كرد.
ادامه ی نقد بازیDragons Dogma  به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
در ضمن اين بازي نشانگر تلاش capcom را براي ارائه ي يك بازي اكشن ماجراجويي فانتزي با عناصر RPG مي باشد. روزي،همه ي اهالي روستايي مراسمي را ترتيب داده بودند.همه شاد و خوشحال هستند.Glynn هم در ميان آنهاست.ناگهان،در عرض يك ثانيه،يك لحظه، روستا به آتش كشيده ميشود و مراسمي كه با آن شكوهش برپا شده بود از بين رفت.اما چگونه...؟اينجاست كه اژدهاي غول آسايي كه سخنگو هم هست به روستا كه نام آن casadeis مي باشد حمله مي كند و در يك لحظه همه جا را به آتش مي كشد.حال قهرمان داستان كه شما هستيد صلاحتان را برداشته و بدون هيچ درنگ و تجربه اي به سوي او ميرويد.زمان مي ايستد و Glynn (كه شما هستيد) خود را تسليم مي كند و ناگهان قلب خود را در سينه اش نمي بيند بلكه آن را در دستان اژدها مي بيند.حال همه مات و مبهوت مانده اند...اژدها مي رود و قلب قهرمان را با خود مي برد.حال قهرمان ما كه بايد مرده باشد،زنده است اما چگونه...؟ ناگهان نوري خيره كننده از سينه اش بيرون مي زند،جاني دوباره مي گيرد و دوباره متولد مي شود.حال Glynn از سوي اژدها برگزيده ميشود تا قلب خود را باز پس گيرد. در ابتداي بازي مثل تمامي بازي هاي RPG شخصيت مورد نظر را ازنظر جنسيت،ظاهر و توانايي ها انتخاب مي كنيم. Drogon's Dogma داراي طيف وسيعي از حركات و اعمال گوناگون است كه به هم پيوسته وقرار است لحظات جالبي را براي بازيبازان رقم بزند.بازيباز در طول بازي شاهد اضافه شدن المان هاي اكشن خواهد بود و همچنين خواهد ديد كه اين بازي مشخصه ي آر پي جي كلاسيك را داراست.در ضمن يكي از خلاقيت هايي كه در اين بازي به كار رفته ارتباط Glynn با اژدهاي سخنگو مي باشد و ميتواند توسط وي قدرت ها و فنون بيش تري كسب كند. Fighter:يكي از class هاي كه در آن كاركتر تمام تمركز خود را بر روي حمله مي گذارد و بيشتر از شمشير و سپر براي مقابله با دشمن و سد راه حمله آنها استفاده مي كند. Mage:يكي ديگر از class هايي كه كاركتر مربوطه بيش تر بر روي سحرو جادو تمركز كرده و بيش تر از چوب و جارو براي مقابله با دشمن استفاده مي كند. Strider:و آخرين class كه در آن كاركتر بر سرعت متمركز است و از خنجر براي مبارزه با دشمناني كه در نزديكي ما و از كمان براي دشمناني كه در دور دست هستند استفاده مي شود...
احسان نعنایی بازدید : 83 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

تعداد بازدید:60078

 دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier سربازان آینده


نام بازی: Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier
پلتفورم : XBOX360
ژانر: Third-Person Shooter
تاریخ انتشار جهانی : 18.05.2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 18.05.2012
تاریخ انتشار در اروپا : 18.05.2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : 
حمایت توسط : Ubisoft Paris
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

با تعصب ، بازی فوق العاده زیبای Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier ، از سری بازی های جناب آقای تام کلنسیز اونسد وار فایتر  را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما محترمان قرار می دهم. بار دیگر شاهد شاهکاری بی نظیر از سمت کمپانی نامی یوبیسافت هستیم.در ادامه نقدی بر این شاهکار دارم. از همان ابتدا که Ghost Recon رخت‌های خود را از روی کامپیوترهای شخصی بست و به کنسول‌های خانگی نقل مکان کرد، می‌شد کمرنگ شدن نیمه تاکتیکال بازی را مشاهده کرد.
 Future Soldier قصد داشت تا بعد از نیم دهه، عطش عاشقان این سبک را سیراب کند و خوشبختانه چیزی که عرضه شد ترکیبی از تاکتیک، مخفی‌کاری و شوتر است که با تعادلی مناسب Future Soldier را نه به یک تاکتیکال شوتر ناب، بلکه به یک Stealth Shooter بسیار خوب تبدیل کرده است. از زمان معرفی Future Soldier طرفداران پر و پا قرص این سبک نگران این بودند که مبادا این عنوان به یکی دیگر از قربانیان کژوالیسم تبدیل شده و یکی دیگر از شوترهای تکراری این سال‌ها را شاهد باشیم. اما Future Soldier راه خود را جدا کرده است؛ خبری از گذاشتن دست روی ماشه و شلیک‌های بی هدف نیست، بدون طرح یک نقشه و برنامه‌ ریزی بیش از چند ثانیه زیر آتش دشمن دوام نخواهید یافت. همکاری گروهی، مخفی ماندن از چشم دشمن و استفاده درست و به موقع از Gadgetهای پر تعداد Ghost، رمز موفقیت شما در پیش‌برد بازی خواهد بود. مراحل در FS به دو بخش تقسیم می‌شوند: مراحل بر پایه مخفی‌کاری و مراحلی بر پایه درگیری‌های مستقیم. انتخاب بین پیش‌برد مراحل به صورت مخفی‌کاری یا شوتر چیزی است که Future Soldier را از شوترهای دیگر متمایز می‌کند. برتری بازی در اینجاست که در عین حال که اکثر مراحل متکی بر مخفی‌کاری است، ولی به محض لو رفتن پوشش Ghost، سرعت گیم‌پلی و درگیری‌ها به شدت افزایش پیدا می‌کند و شما را مجبور به تعویض سریع کاور، هدف گیری سریع و استفاده از سلاح‌های کارآمد می‌کند. Gadget های موجود نیز هم در درگیری‌ها و هم در بخش مخفی‌کاری کاربرد دارد. یکی از موثرترین آن‌ها Sensor Grenade است که با پرتاب این نارنجک کوچک شما می‌توانید اطلاعاتی از محل دشمنان بدست آورید، این اطلاعات مستقیما به Cross Com منتقل شده و شما دشمنان را به صورت هایلایت شده و متمایز در تصویر مشاهده می‌کنید. بر خلاف انتظار، خبری از دستورات مستقیم به هم گروهی‌ها نیست که این یکی از نگرانی‌های بزرگ قبل از عرضه بازی بود. عدم وجود دستورات مستقیم به نوعی ماهیت یک بازی تاکتیکال شوتر را زیر سوال می‌برد ولی نتیجه کار چیز دیگری را نشان می‌دهد. دستورات به هم‌تیمی‌ها در قالب سیستم جدید Mark & Execute پیاده‌سازی شده‌اند، بدین صورت که شما یک به یک دشمنان را علامت گذاری می‌کنید و به محض دادن فرمان، افراد گروه دشمنان علامت گذاری شده را از پا در خواهند آورد. این قابلیت که نمونه اولیه آن را در Splinter Cell: Conviction مشاهده کردیم، این بار بر خلاف آن بازی محدودیتی برای استفاده مجدد ندارد و شما در هر لحظه می‌توانید تا سقف ۴ نفر را علامت گذاری کرده و از پا در آورید. مکانیزم شلیک هم زمان (Sync Shoot) نیز خود را در این پروسه نشان می‌دهد؛ با علامت گذاری و دادن دستور شلیک، شاهد شلیک هم زمان هر چهار عضو Ghost هستید که این مکانیزم در شرایط پیش روی بر پایه مخفی کاری بسیار مفید است. نکته مثبت در این مورد، جاگیری به موقع و درست هم تیمی‌ها است که به محض علامت گذاری هر یک از سربازان، چنان چه سرباز مورد نظر در تیررس هم تیمی شما نباشد، به سرعت تغییر مکان داده و به محلی می‌رود که بهترین دید را به فرد مورد نظر دارد. هم‌چنین افراد گروه با ورود به هر منطقه، اطلاعات خوب، مفید و حیاتی از محل قرارگیری دشمنان به شما می‌دهند. هوش مصنوعی بازی در این موارد بسیار خوب و در اکثر مواقع بی نقص عمل می‌کند؛ هر چند گاهی شاهد باگ‌هایی نظیر عبور گلوله از دیوار نیز هستیم! اما در مورد دشمنان موضوع کمی فرق می کند. دشمنان در اکثر مواقع به خوبی کاور گرفته و از گلوله های شما اجتناب می کنند ولی گاهی عکس العمل های عجیبی از خود نشان می دهند که حاکی از ضعف بازی در این بخش است. به نظر کمی پولیش بیشتر می توانست از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کند. در یک بازی شوتر، مهم‌ترین چیز اسلحه‌های آن می‌باشد. Future Soldier کلکسیونی از انواع و اقسام اسلحه‌ها است که همگی از نمونه‌های واقعی مدل سازی شده‌اند، صدای هر اسلحه بسیار عالی کار شده و حس بودن در یک میدان نبرد را به خوبی به شما القا می‌کند. تعداد اسلحه‌ها بسیار زیاد است، حال به آن اضافه شونده‌هایی که اکثرا قفل بوده و با انجام Challengeهایی که در هر مرحله قابل انجام است، باز می شود نیز اضافه کنید تا پی ببرید Future Soldier از بابت اسلحه‌هایش هیچ کم و کاستی ندارد. ولی مهیج‌ترین بخش در مورد سلاح ها، بخش Gunsmith است. این بخش در نسخه X360 کاملا با کینکت هماهنگ شده است و به نوعی یک مینی‌گیم محسوب می‌شود. کلیه کارهایی که با کنترلر می‌توانید در این بخش انجام دهید را می‌توان با حرکات دست و حتی فرمان صوتی نیز انجام داد، حتی بخش مخصوص تیراندازی نیز در Gunsmith وجود دارد. تنها نکته منفی در این مورد، بر خلاف عنوانی همانند ME3، رعایت فاصله اجباری شما تا کینکت است، حتی برای فرمان صوتی که این مورد برای افرادی که از فضای کافی در اتاق خود برخوردار نیستند مشکل ساز خواهد شد....
احسان نعنایی بازدید : 86 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

 




 دانلود بازی Dante's Inferno دوزخ دانته

نام بازی: Dante's Inferno
پلتفورم : XBOX360
ژانر: Adventure /Action 
تاریخ انتشار جهانی :
تاریخ انتشار در آمریکا :
تاریخ انتشار در اروپا :
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : Single-player, multiplayer
حمایت توسط : Visceral Games Artificial Mind and
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
تا الان, بار ها و بار ها دوزخ را در بازی های ویدیویی دیده ایم. طبق آنچه در بازی ها به تصویر کشیده شده, جهنم جایی است آتشین و با حرارت بالا که انسان های گنهکار, در آن از لحاظ روحی و جسمی عذاب میبینند. تقریبا میتوان گفت در تمامی ادیان الهی, جهنم همین طور و تفاوت آنها, تنها در جزئیات است. در Dante's Inferno, بازیکن در نقش دانته, پای به جهنم میگذارد ( این که چرا به آنجا رفته و چه اتفاقاتی برایش می افتد
ادامه ی نقد بازیDante's Inferno   به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
, در بخش داستان, در موردش صحبت خواهم کرد ) و به قسمت های مختلفی از آن برای رسیدن به هدفش, سفر میکند و با جهنمیان برخورد میکند. روند بازی و هسته اصلی گیم پلی DI, بر پایه مبارزات سریع, المان های Platforming و همچنین معماهای های گوناگون استوار است. متاسفانه در مبارزات, تنها دو سلاح وجود دارد ( که برای یک بازی در این سبک, واقعا کم است ) ولی برای همین تعداد کم هم کمبوهای زیادی وجود دارد و همچنین سیستم آپگیرد برای این تسلیحات, تا مقدار زیادی از تکراری شدن آن ها میکاهد. داس مرگ و صلیب مقدس, سلاح هایی هستند که دانته برای تار و مار کردن حریفانش میتواند از آن ها استفاده کند. داس مرگ, شباهت زیادی به Blade of Chaos کریتوس دارد. ( نه از لحاظ ظاهری, بلکه از لحاظ طرز استفاده و همچنین کمبوها ) ولی صلیب مقدس را میتوان کمی نو آورانه دانست. بازیکن با فشار دکمه B ( یا دایره ) میتواند دشمنان راه دور را مورد ضرب و شتم قرار دهد زیرا صلیب ها به صورت پژواک مانند عمل میکنند و اینکه استفاده از این سلاح, میتواند برای خیل عظیمی از بازیکنان ( من جمله خودم! ) لذت بخش باشد. سحر و جادو ها نیز از ارکان مهم پیشبرد بازی به شمار می آیند. خوش بختانه این بخش, زیاد از گاد او بار برای طراحی اش بهره گرفته نشده. در بازی 4 جادو وجود دارد که در طول انجام بازی, قابل دسترسی خواهند شد. مقدار جادو را میتوان از بخش پایینی سیستم HUD ( دقیقا مانند Gow! ) مشاهده کرد. سیستم HUD در DI کاملا از Gow کپی برداری شده و تنها جزء جدید آن, درخت های مقدس ( Holy ) و نا مقدس ( Unholy ) هستند. همانند گاد آو وار که با کشتن دشمنان, گوی های قرمز میگرفتید و از آن ها برای آپگرید استفاده میکردید, در DI هم بازیکن میتواند با بخشش یا مجازات, گوی های آبی و قرمز به دست آورد. ( در مورد بخشش و مجازات در ادامه توضیح خواهم داد ). طعم Platforming را در جای جای بازی میتوان چشید! آویزان شدن از طناب ها و همچنین لبه دیوار از اجزاء جدا نشدنی بازی هستند. ولی در این بخش هم شاهد کپی برداری از GoW هستیم. از روی دیوار به این ور و آن ور رفتن, مو به مو از GoW برداشته شده است. خرده های فراوانی نمیتوان به گیم پلی DI گرفت. چرا که در آن استاندارد های یک بازی خوب در این سبک را میتوان یافت. ولی اینکه بیشتر این استاندارد های قبلا در GoW وجود داشته اند را نمی توان منکر شد. ولی خوب! بازی چیز های جدیدی نیز ارائه کرده است. سیستم بخشش یا مجازات واقعا جذاب است. به طوری که دانته, هنگام برخورد با جهنمیان یا دشمنان خود, میتواند بسته به انتخاب بازیکن, آن هارا با استفاده از صلیب مقدس رهایی بخشد یا بوسیله داس مرگ, بدترین مجازات هارا برای آنان رقم بزند.تنها نکته منفی این سیستم, وجود تنها یک مینی گیم برای بخشش جهنمیان است. با انتخاب گزینه بخشش, یک صفحه ضاهر میشود که در آن بازیکن باید دکمه های خواسته شده را به سرعت بزند....

 

احسان نعنایی بازدید : 76 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 


 دانلود بازی London 2012 Olympics XBOX360 المپیک لندن 2012


نام بازی: London 2012 Olympics XBOX360
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Sports
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: SEGA
Region: FREE
مد بازی : ---
حمایت توسط : SEGA
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد
London 2012 یک بازی فوق العاده زیبا از سری بازی های المپیک است که این بار سال 2012 میلادی را در لندن روایت می کند. هیجان ای نبازی فوق العاده بالا است . بازی دارای مکد اینیویدال و گروهی می باشد . کنترل حرکت برای برخی از فعالیت ها و کنترل های بازی های سنتی برای برخی دیگر رعایت شده است . این بازی از سگا همچنین دارای موسیقی متن فیلم قوی از جمله آدل، Gorillaz، جاستین و Buckcherry هست .

 
 این بازی دارای بیش از 40 رویدادهای رسمی المپیک - که برخی از آنها در زمینه های تکراری در سری های قبل دیده شده است . در ادامه اطلاعات جامعی از المپیک و تاریخچه ی آن در اختیار شما قار گرفته است . بازی های المپیک به جشنوارهٔ ورزشی ای گفته می شود که به عقیده باستان شناسان و تاریخ نویسان در یونان باستان به انجام می رسید، و در اواخر قرن ۱۹ میلادی مجدداً احیا شد. در دوره باستان جشنها در ابتدا جنبه مذهبی داشته و برای ادای احترام به زئوس (پادشاه خدایان یونان) در صحن مربوط به او در المپیا برگزار می شد. در یونان باستان شرکت کنندگان متشکل از مردانی که ثروت و وقت کافی داشتند که به تمرین ورزشی بپردازند بودند. پس از احیا مسابقات در دوران مدرن، تا دهه هفتاد قرن بیستم میلادی شرکت کنندگان حتماً می بایست ورزشکاران غیر حرفه ای می بودند. ولی در طی دهه هشتاد قرن بیستم، درها به روی ورزشکاران حرفه ای هم باز شد. بازیهای المپیک در ابتدا یک جشن مذهبی بود که برای ادای احترام به زئوس (پادشاه خدایان یونان) در صحن مربوط به او برگزار می شد. این مسابقات هر چهار سال یک بار و از سال ۷۷۶ قبل از میلاد در المپیا که محل صحن زئوس بود برگزار می شد. افسانه های زیادی پیرامون پیدایش مسابقات المپیک به وجود آمده است: بر اساس یک داستان، هرکول (که در اساطیر یونانی نیم خدا بود) آن را جهت تجلیل از فتوحات بی نظیرش بوجود آورد. بر اساس افسانه های دیگر زئوس و کرونوس، دو خدای یونان باستان، با یکدیگر بر سر فرمانروایی المپیا به جدال برخاستند که نهایتاً زئوس به پیروزی نائل آمد. بر اساس این داستان مسابقات المپیک یادبود این پیروزی می باشد. در دوران باستان تنها مردان یونانی که آزاد (و نه برده) متولد شده بودند می توانستند در مسابقات در جشن مذهبی زئوس شرکت کنند. زنانی که مجرد بودند در تاریخ دیگری به احترام هرا همسر زئوس و مادر هرکول، به مسابقه می پرداختند. زنهای ازدواج کرده حق شرکت در مسابقات را نداشته و در صورت مخالفت باید بهای آن را با جانشان می پرداختند. مسابقات المپیک در بین یونانی‌ها از اهمیت زیادی برخوردار بود چنانکه مورخین یونانی در دوران باستان، از آن به عنوان یک واحد برای اندازه گیری زمان استفاده می‌کردند. یک «المپیاد» بیانگر چهار سال می‌بود. مسابقات در ابتدا تنها شامل «مسابقه دو» بود، ولی بعدها کشتی، بوکس و پرش به آن اضافه شد. نهضت المپیک نمادهای بسیاری دارد که بیشتر آنها نشاندهنده ایده‌ها و ایده آل‌های کوبرتین هستند. معروفترین نما در این میان حلقه‌های المپیک است. این پنج حلقه در هم بافته شده نمادی از اتحاد میان پنچ قاره‌است.(آمریکا یک قاره محسوب شده‌است).این پنج حلقه در پنج رنگ روی زمینه سفید در پرچم المپیک کشیده شده‌اند. رنگ‌های سفید(رنگ زمینه)، قرمز، آبی، سبز، زرد و سیاه بگونه‌ای انتخاب شده‌است که هر کشوری حداقل یکی از این رنگ‌ها را در پرچم ملی خود دارد. پرچم المپیک در سال ۱۹۱۴ انتخاب شد، اما اولین بار در آنتورپ، ۱۹۲۰ برافراشته شد. این پرچم برای هر یک از جشنهای بازیها برافراشته می‌شود.
احسان نعنایی بازدید : 85 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

 



 دانلود بازی Far Cry 3 آشوب در مجمع الجزایر آفریقا نسخه ی XBOX360

نام بازی: Far Cry 3 COMPLEX
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: First-Person Shooter
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Ubisoft Montreal
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

ساخت بازی های موفق یکی از مهمترین دستاوردهای یک شرکت بزرگ محسوب می شود مخصوصا بازی هایی که در قسمت های مختلف منتشر شوند از جمله بازی Far Cry 3 که در نسخه های قبلی خود سعی کرده است ادامه راه نسخه قبلی خود باشد و با حفظ سبک آن جذابیت های زیادی را هم به آن اضافه کند نسخه ی نخست این سری بازیست که توانست میانگین ۸۹ را در وب سایت گیم رنکیگنز به دست بیاورد

.نسخه ی دوم این سری بازی توانست میانگین ۸۴ را بدست بیاورد که نشان از عدم موفقیت در رسیدن به هدف اصلی شرکت یوبی سافت است.)فروش این بازی نیز نزدیک به ۳ میلیون نسخه بود که می توان گفت فروش قابل قبولی محسوب می شود.اما مسئله ای که برای تمامی بازیبازان اشکار است عدم موفقیت شرکت یوبی سافت در رسیدن به هدف اصلیش بود.حال به نظر می رسد که شرکت یوبی سافت از اشتباهات گذشته اش درس گرفته است و می خواهد با عرضه ی نسخه ی سوم این سری بازی با عنوان Far Cry 3 جبران مافات بکند.این شماره از این سری بازی توسط بزرگترین استدیو ی مستقل بازیسازی یعنی Ubisoft Montreal از شرکت یوبی سافت با همراهی استدیو های Ubisoft Massive, Ubisoft Reflections و Ubisoft Shanghai در دست ساخت است. داستان نسخه ی سوم سری بازی Far Cry 3 با فردی به نام جیسون برادی شروع می شود که در واقع یک جهان گرد است.جیسون در قسمت های مختلف جنگ های داخلی و اشوب ایجاد شده در مجموع الجزایر بخشی از افریقا به انجا سفر کرده است.در این سفر دوست صمیمیش و نامزدش یعنی Liza و Doug او را همراهی می کنند.اما همانطور که می دانید سفر به همچین جای خطرناکی که قانون جنگل بر ان حاکم است عواقب خوبی را به همراه ندارد.فردی به نام Vaas دشمن اصلی شما در این بازی محسوب می شود و در همان ابتدای بازی شما را از لیزا جدا کرده و Doug را جلوی چشمتان به قتل می رساند.Vaas همچنین قصد از بین بردن و کشتن شما را نیز می کند.در تریلری که به نمایش درامده Vaas درباره ی طبیعت دیوانگی و جنون با جیسون صحبت می کند و بعد از صحبتش در حالی که دست هایش را با طناب به یک سنگ بزرگ بسته او را به درون یک دریاچه ی طبیعی پرتاب می کند تا او را بکشد.جیسون موفق می شود تا طناب را پاره کرده و جان سالم به در ببرد.نویسندگان و سازندگان این بازی اطلاعات کمی درباره ی گذشته ی جیسون در اختیار قرار داده اند ولی با همین اطلاعات کم نیز می توان فهمید که جیسون فردیست که هم در مبارزه حرفه ای است هم در فرار کردن از معرکه های خطرناک.بنابرین می تواند در همچین دنیای وحشی جان سالم به در ببرد و نامزدش را پیدا بکند.اما مصاحبه های جدیدی که توسط تولید کننده ی این بازی یعنی Dan Hay انجام شده این اطلاعات را تکذیب می کند.در واقع سازندگان داستان بازی و اتفاقات پیرامون جیسون را تا حدودی تغییر داده اند.او همچون دیگر توریست ها یک فرد معمولی محسوب می شود که مجبور است برای پیدا کردن نامزدش طبیعت خود را با این مجموع الجزایر پر از هرج و مرج سازگار کند.در طول بازی بار ها شاهد خواهیم بود که جیسون عکس العمل هایی متفاوت از انچه که هست را نشان می دهد که نشان از تاثیر جو حاکم بر دنیای بازی بر روی او است.سازندگان این بازی همچنین اعلام کرده اند که احساساتی که جیسون از خود بروز خواهد داد کاملا توسط بازیباز احساس خواهند شد و در واقع بسیار واقع گرایانه خواهند بود.مثلا هنگامی که جیسون احساس خطر می کند این احساس شما ان قدر واقع گرایانه خواهد بود که بر روی شما نیز تاثیر خواهد گذاشت.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 453
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 344
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 654
  • بازدید ماه : 1,484
  • بازدید سال : 14,321
  • بازدید کلی : 162,274
  • کدهای اختصاصی
    درباره ی وبلاگ

    وبلاگ gamestationدر بهار سال 1392-2013شروع به کار کرده 

    این ویلاگ در جهت  دانلود آسان شما در زمینه های 

    فیلم.انیمیشن. بازی. آهنگ.مستند.برنامه اندروید و کامپیوتر سعی در تا رضایت شما را در این زمینه ها جلب کند شما نیز میتوانید با نظرات شایسته خود مارا در این راه همراهی کنید

    راه اندازی وبلاگ:احسان نعنایی