loading...
همه چیز برای دانلود
احسان نعنایی بازدید : 112 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

 

  •  

 

Megastructures  Korean Superlink مستند بزرگراه کره جنوبی Megastructures: Korean Superlink

نام مستند : Megastructures: Korean Superlink

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم : ۳۹۲ مگابایت

کیفیت : PDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه :با مستندی زیبا در خدمت شما دوست داران برنامه های شبکه National Geographic هستیم.یکی از قسمت های جذاب مجموعه مستند های سازه های غول آسا را برای شما آماده کرده ایم.اساسا بزرگراه ها معابری دو طرفه و دارای حفاظ میانی هستند که عملکرد اصلی آنها برقراری ارتباط سریع بین مناطق و نواحی عمده شهری است.امروزه با پیشرفت دانش راه سازی و مهندسی ، کارشناسان در مناطقی از جهان با ایجاد پل های بسیار طولانی و همچنین تونل های زیر آبی حتی مناطق جزیره ای را به یکدیگر متصل می کنند. در کشور کره جنوبی تا چندی پیش هرگز بزرگراه و تونل های زیر آبی ساخته نشده بود اما مهندسان و مهرازان زیر دست کره ای در سال ۲۰۱۳ در حال ساخت یکی از عمیق ترین راه های ارتباطی زیر آبی در جهان هستند.در ساخت این راه های ارتباطی می بایست به فاکتور های بسیاری به ویژه استحکام آن توجه کرد.با ایجاد ثبات برای مقابله با شرایط نابسامان اقیانوسی ، زلزله و طوفان های شدید پیشتر می باید چاره اندیشی کرد.در این مستند به عاملین امر می پیوندیم و نحوه ی انجام امور عمرانی و ساخت و ساز این بزرگراه را مشاهده خواهیم کرد…

 

 

caution مستند بزرگراه کره جنوبی Megastructures: Korean Superlink توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 114 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)



 

 

Breathe مستند شیرجه به اعماق آب Breathe: A Freediving Film

 

نام مستند : Breathe : A Freediving Film

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۱ دقیقه

حجم : ۶۴۵ مگابایت

کیفیت : DVDRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : Breathe – مستندی بسیار زیبا ساخته ی تهیه کننده ایرانی تبار تلویزیون ورزشی ای‌اس‌پی‌ان آمریکا ، برنده ی ۹ جایزه امی ، مارتین خدابخشیان است که نگاهی جامع  به برخی از محدودیت های جسمی و روانی انسانها در شرایط و موقعیت های گوناگون خواهد داشت.غواصی آزاد نوعی از غواصی است که در آن از هیچ سیستم تنفسی استفاده نمی‌شود و غواصان تنها بر توانایی حبس کردن هوا در ریه‌های خود اتکا دارند.ویلیام تروبریج نیوزیلندی که در این زمینه دارای رکورد جهانی است در این مستند جان خود را به دست گرفته و بدون استفاده از تجهیزات تنفسی و کپسول اکسیژن به اعماق حفره آبی دین با عمق ۲۰۲ متر در غرب شهر کلارنس در جزیره لانگ باهاماس شیرجه خواهد زد و شما شاهد این اتفاق هیجان انگیز خواهید بود.گفتنیست این حفره عمیق‌ترین حفره آبی آب شیرین در جهان به شمار می‌رود.در ادامه مستند با افراد بومی منطقه که ترس خاصی از این حفره آبی دارند و همچنین همچنین اعضای خانواده ویلیام مصاحبه ای جذاب انجام خواهد شد و…

 

 

 

 

  

احسان نعنایی بازدید : 83 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

Top Secret Plant 42 دانلود مستند راز هواپیمای مافوق صوت Top Secret: Plant 42 2013

نام مستند : Top Secret: Plant 42

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم : ۷۰۰ مگابایت

کیفیت : DVDRip XviD

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : به یکی از بخش های مخفی آمریکا می رویم تا با جدیدترین پروژه ی آن ها آشنا شویم . Jake Ward سردبیر علوم محبوب ، در حال کاوش برروی پروژه های مخفی و جدید آمریکا می باشد که بسیار محرمانه هستند . در این مستند به بررسی یکی از رازهای آمریکا در مورد هواپیماهای فوق سری خواهیم پرداخت که توانایی غلبه بر سرعت صوت را دارند ….

 

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 119 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

Arctic دانلود مستند حیات وحش در قطب شمال  Wildest Arctic

 

نام مستند : Wildest Arctic

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۴*۵۰ دقیقه

حجم : ۴*۶۷۰ مگابایت

کیفیت : DVDRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در مستند Wildest Arctic که در چهار قسمت متفاوت تدوین شده است.به بررسی حیات وحش در قطب شمال می پردازیم.نحوه ی زندگی و بقای موجودات زنده در زیستگاه سرد و خشک قطب شمال سوژه ی اصلی سازندگان این اثر ارزشمند بوده است.دوربین های حرفه ای با جزئیاتی پیچیده مکانزیم دوازده ماه زندگی موجودات شگفت انگیز قطب شمال از خرس قطبی گرفته تا وال قطبی ، گرگ های قطبی ، گوزن های قطبی و…را زیر ذره بین قرار می دهند.در این مستند با نقش اساسی یخ های قطبی در بقای حیوانات قطبی آشنا خواهید شد.در ادامه از نگرانی های دانشمندان در خصوص افزایش سطح آب دریاها و آب شدن یخها در قطب که علاوه بر به خطر انداختن گونه های جانوری سبب نازک شدن لایه ازون بر فراز قطب شمال شده است صحبت خواهد شد و….

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 100 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)



 

 

Earth دانلود مستند سفر به مرکز زمین Journey to the Center of the Earth

نام مستند : Journey to the Center of the Earth

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۶ دقیقه

حجم : ۱٫۰۳ گیگابایت

کیفیت : DVDRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : "سفر به مرکز زمین" موضوع جدیدی نیست و مدت هاست که ذهن انسانها را به خود مشغول کرده است.چنانچه می دانید سفر به مرکز زمین عنوان یکی از شاهکارهای ژول ورن است که وی در قرن نوزدهم دست به نگارش آن زد.اگرچه این کتاب مضمونی علمی تخیلی دارد اما آیا در دنیای ما چنین چیزی امکان تحقق دارد ؟ آیا سر انجام به مدد فناوری سفر به مرکز زمین محقق می شود ؟ در این مستند خواهیم دید که گروهی از دانشمندان برای اولین بار در جهان ، با الهام از رمان ژول ورن و استفاده از ابزار آلات پیشرفته در حال طراحی عملیاتی برای رفتن به اعماق زمین هستند. این عملیات باورنکردنی شامل حفر تونلی در میان سنگ‌های سخت بستر دریاست که دمای آن به بالای ۲۹۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. این طرح دقیقا مشابه با داستان علمی تخیلی سال ۱۹۵۹ با عنوان "سفر به مرکز زمین" است که در آن، "پت بون" گروهی از ماجراجویان را برای سفر به عمق زمین از طریق دهانه یک آتشفشان رهبری می‌کند….

 

 

 

 

  

احسان نعنایی بازدید : 67 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)


  

Wildz دانلود مستند بی نظیر حیوانات وحشی Wild Animals

نام مستند : Wild Animals

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۴۷ دقیقه

حجم : ۲٫۱۴ گیگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : جنگل ها را به عنوان ریه های زمین می شناسیم.جنگل‌ها زیستگاه‌های مهم جهان هستند که حدود یک سوم سطح خشکی‌های زمین را اشغال می‌کنند.جنگل‌ها اهمیتی حیاتی دارند زیرا مأوای متنوع ترین جوامع زیستی جهان و غنی ترین تنوع زیستی زمین هستند.در این مستند زیبا به دل جنگل های شگفت انگیز آمریکا و آسیا خواهیم رفت و با تعدادی از شاهکار های دست طبیعت بیشتر آشنا خواهیم شد.از طوطی هایی با زیبایی خیره کننده و گربه های وحشی با آن قدرت و سرعت بی نظیرشان گرفته تا یوزپلنگ های قدرتمند و میمون های بازیگوش و حیوانات حیرت انگیز و ناشناخته دیگر همه و همه در این مستند دیدنی در زیستگاه شان با تمامی جزئیات زیر ذره بین سازندگان این مستند قرار خواهند گرفت….

 


احسان نعنایی بازدید : 108 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)



 

 

Butterfly مستند پروانه مونارک The Incredible Journey of the Monarch Butterfly

نام مستند : The Incredible Journey of the Monarch Butterfly

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۸ دقیقه

حجم : ۶۷۰ مگابایت

کیفیت : PDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : با مستند فوق العاده The Incredible Journey of the Monarch Butterfly در خدمت شما بازدید کنندگان گرامی دانلودها هستیم. این مستند به بررسی پروانه مونارک ، یا پروانه ملکه ،  یکی از شگفت انگیزترین پروانه های روی زمین می پردازد.پروانه مونارک در سراسر آمریکای شمالی بجز منطقه آلاسکا و مناطق ساحلی شمال غربی اقیانوس آرام پخش شده است. این گونه همچنین در سراسر آمریکای جنوبی، استرالیا و جزایر هاوایی یافت میشود.پروانه مونارک یکی از شناخته شده‌ ترین حشرات در ایالات متحده است. دلیل این شهرت مهاجرت طولانی قابل پیش‌ بینی‌ اش بین شمال و جنوب است.اعجاب انگیز است که آنها در توده های وسیع در کوهستان سییرامیدر زمستان گذرانی میکنند. مونارک‌ های غربی هم تا کالیفرنیا پرواز میکنند….

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 65 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

 




|نسخه کامل مستند، شامل ۵ قسمت|

 

wonders of life cover دانلود مستند شگفتی های زندگی   BBC   Wonders of Life 2013

 

نام مستند:  Wonders of Life – شگفتی های زندگی

سال انتشار: ۲۰۱۳
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۵×58 دقیقه
حجم: ۵×420 مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس انگلیسی : دارد

خلاصه داستان : از فیلیپین تا امریکا، ماداگاسکار و مکزیک، پروفسور کاکس به بررسی جهان هستی می پردازد تا چگونگی حیات بخشیدن چندی از قوانین بنیادی علم به پیچیده ترین و منحصر به فرد ترین ویژگی زندگی در جهان هستی را فاش نماید. در این مستند ۴ قسمتی از سری مجموعه های Wonders شما با بنیادهای زندگی در عالم هستی آشنا خواهید شد و …

 

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 100 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

 


 
 

 

Titanic دانلود مستند تایتانیک آسیا National Geographic   Asias Titanic

 

نام مستند :  National Geographic – Asia's Titanic

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: ۴۶ دقیقه

حجم : ۱٫۱۶ گیگابایت

کیفیت : HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در این مستند به بررسی یکی از بزرگترین و مرگبارترین فجایع دریایی جهان می پردازیم.اواخر دسامبر سال ۱۹۸۷ بود که کشتی فیلیپینی دونا پاز ، در حالی که رسما حدودا ۱۵۰۰ مسافر داشت ، رهسپار پایتخت فیلیپین شد نیمه های همان شب بود که به دلیل بی توجهی خدمه ، دوناپاز به طور خیلی اتفاقی با یک کشتی حمل گازوئیل برخورد کرد آن هم در شرایطی که هیج اخطار رادیویی برای درخواست کمک از سوی کشتی اعلام نشد برای همین هم هشت ساعت طول کشید تا گارد ساحلی متوجه مفقود شدن کشتی شود . دوناپاز در کمتر از دو ساعت در سواحل پر از کوسه فیلیپین غرق شد.بعدها مشخص شد که کشتی با سوار کردن غیر قانونی تا ۴۳۷۵ نفر یعنی حدود سه برابر ظرفیت قانونی اش بلیت یک سره تقریبا تمام مسافرانش را برای آن دنیا صادر کرده است . فاجعه دونا باز در نوع خودش مرگبارترین فاجعه انسانی غیر عمدی در تمام طول تاریخ هم حساب می آید.

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 99 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)




|نسخه کامل ۴ قسمتی مستند|

 

Secrets of Our Living Planet cover دانلود مستند Secrets of Our Living Planet 2012

 

نام مستند:  Secrets of Our Living Planet – عجایب سیاره ما

سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴ قسمت ۵۸ دقیقه ای
حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۰۶ مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p

Amazon

زیرنویس انگلیسی : دارد

خلاصه داستان : کریس پکهام، دانشمندی با دانشی فوق العاده، جاه طلبی وصف ناشدنی، طرز ارائه ی بدون ترس، خود را در این چند سال اخیر به خوبی به اثبات رسانده است. این مجموعه مستند به ماجراجویی این دانشمند از فصل بهار تا پاییز و ارائه دادن نگرش علمی و اشتیاق مسری او به علایق مختلف در سرتاسر دنیا می پردازد. نتیجه این ویژگی های او یک مجموعه مستند باورنکردنی و کاملا واقعی می باشد که به ارزیابی انسجام در روابط داخلی پیچیده ی دنیای طبیعت می باشد و …

 

احسان نعنایی بازدید : 96 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

 


AComputer دانلود مستند رایانه باستانی PBS   NOVA Ancient Computer

نام مستند :  رایانه باستانی - Ancient Computer

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان:  52 دقیقه

حجم : ۴۴۸ مگگابایت

کیفیت : HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در این مستند به بررسی یکی از اختراعات بشر در ۱۰۰ سال پیش از میلاد می پردازیم.دستگاه آنتیکیترا یکی از قدیمی ترین ابزار آلات چرخ دنده دار شناخته شده است.این دستگاه از یک کشتی غرق شده در سواحل جزیره آنتیکیترا توسط گروهی از غواصان در اکتبر سال ۱۹۰۰ کشف گردید.آنتیکیترا ماشینی است که با هدف پیش بینی پدیده های سماوی مطابق دانش آن روز نجوم تهیه شده است.آنتیکیترا یکی از بزرگترین شگفتی های دنیای باستان است.در ژولای ۲۰۰۸، گزارشی را در مجله نیچر چاپ کردند که ابراز می داشت که این دستگاه توانایی پیش بینی کسوف را داشته و موعد بازی های باستانی المپیک را محاسبه می نموده است. بر روی صفحه ی جلویی آنتیکیترا دو دایره مدرج هم مرکز مشاهده شده است. دایره بیرونی در واقع تقویم ۳۶۵ روزه مصری یا همان سال خورشیدی مصریان است و دایره داخلی با علائم یونایی نیسنگ پرهون علامت گذاری شده است. بسیاری بر این باورند که این دستگاه حیرت انگیز در کارگاه ارشمیدس ساخته شده است.

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 65 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)



 

Monster دانلود فصل پنجم مجموعه مستند 2013 River Monsters

نام مستند : Animal Planet – River Monsters

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان:  به طور میانگین ۶۰ دقیقه

حجم : به طور میانگین ۵۰۰ مگابایت

کیفیت : HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در این پست با فصل پنجم از مجموعه مستند River Monsters در خدمت شما کاربران گرامی دانلودها خواهیم بود.جرمی وید ، شخصیتی که تصویر وی را بر روی کاور این مستند مشاهده می نمایید به عنوان روایتگر این مجموعه ، در هر قسمت به کشور هایی نظیر اوکراین ، بولیوی و… خواهد رفت و به بررسی گونه های جانوری حیرت انگیز ساکن رودخانه ، که از آنها به عنوان هیولاهای رودخانه نام می بریم خواهد پرداخت.او همچنین با ساکنان بومی این مناطق که به شکل های مختلف مورد هجوم این موجودات غول پیکر قرار گرفته اند به گفتگو خواهد نشست و غیره.از این پس به محض انتشار قسمت های جدید این پست به روز خواهد شد.

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 115 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

 



 

 Jupiter دانلود مستند علمی Jupiters Alien Moon

نام مستند : قمر ناآشنای مشتری – Jupiter's Alien Moon

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۷ دقیقه

حجم : ۹۷۷ مگابایت

کیفیت : HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : Jupiter's Alien Moon – عنوان مستندی علمی و زیبا محصول شبکه نشنال جئوگرافیک است.در این مستند به بررسی یکی از اقمار مرموز سیاره مشتری خواهیم پرداخت."اروپا" نام یکی از شصت و دو ماه سیاره مشتری است. این ماه در سال ۱۶۱۰ میلادی توسط گالیله کشف شد.دانشمندان معتقدند که بعد از زمین، اروپا محتمل ترین مکان در کیهان است که بر روی آن ممکن است حیات وجود داشته باشد. آنها می گویند: اروپا بسیار بیشتر از مریخ احتمال دارد که محور تمرکز اکتشافات آمریکا باشد. اقیانوس موجود در این قمر، پوسته نازک یخ و حضور اکسیدان ها، اروپا را بیشتر از سیاره سرخ مریخ به مکانی قابل سکونت تبدیل می کند.پیش از این نیز مدارگرد گالیله نشان داده بود که اقیانوسی از آب مایع زیر سطح اروپا است و پوسته‌ی یخی آن احتمالاً حدود ۱۰ یا ۵۰ تا ۱۰۰ کیلومتر ضخامت دارد…

 

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 91 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (1)
 

 

 

What Plants talk about 2013 cover دانلود مستند What Plants Talk About 2013

 

نام مستند:  PBS – NATURE: What Plants Talk About – گیاهان درباره ی چه چیز صحبت می کنند

سال انتشار: ۲۰۱۳
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۵۲ دقیقه
حجم: ۳۷۷ مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : علم بشریت با تمام جدیتش، با یک نگاه مهربانانه به رفتار گیاهان می پردازد. دنیایی را کشف می کند که در آن گیاهان همچون ما به مشغله های خود می پردازند، مسئولیت پذیر هستند و زندگی پیچیده ای دارند. از ارتفاعات بسیار بلند صحرای کبیر Basin تا جنگل های بارانی استوایی سواحل کانادا، دانشمند معروف، J.C Cahil مارا به سفری درباره ی دنیای شگفت انگیز گیاهان می برد و …

 

 

احسان نعنایی بازدید : 78 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 



 

Hurricane دانلود مستند توفند کاترینا Hurricane on the Bayou

 

نام مستند : Hurricane on the Bayou

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان: ۴۱ دقیقه

حجم : ۱٫۴۵ گیگابایت

کیفیت : 720p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : توفند یا تندباد دریایی به یک سامانه جوی به شدت متلاطم گویند که مشخصه آن یک مرکز کم فشار است که همراه با بارندگی شدید توام با بادهای با سرعت و سیلاب است.توفند کاترینا که سوژه و داستان اصلی این مستند است یکی از فاجعه‌ بارترین بلایای طبیعی در ایالات متحده آمریکا بوده است.این توفند که در سال ۲۰۰۵ میلادی رخ داد بخشی از کرانه‌ های آمریکایی خلیج مکزیک از نیواورلئان در ایالت لوئیزیانا تا موبایل در ایالت آلاباما را درنوردید و به ویرانی کشید.توفان کاترینا در پگاه ۲۹ اوت ۲۰۰۵ از دریا به خشکی رسید و باعث مرگ ۱،۸۳۶ تن و آوارگی یک میلیون نفر شد. چنین فاجعه‌ ی انسانی از زمان جنگ داخلی آمریکا در ایالات متحده دیده نشده بود.در ادامه به ایالت لوئیزیانا خواهیم رفت و آسیب های وحشتناکی که به محیط زیست این منطقه ، تالاب ها ، جنگلها و غیره وارد شد را مورد مطالعه قرار خواهیم داد و…

 

 

caution دانلود مستند توفند کاترینا Hurricane on the Bayou

 

احسان نعنایی بازدید : 85 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 



 

Terrorjpg دانلود مستند حوادث تروریستی بمبئی Terror in Mumbai

نام مستند : Terror in Mumbai

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۶۴ دقیقه

حجم : ۱٫۷ گیگابایت

کیفیت : ۷۲۰p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : مستند تکان دهنده Terror in Mumbai ، روایتگر حوادث تروریستی بمبئی در سال ۲۰۰۸ است.در ۲۶ نوامبر ۲۰۰۸ یک رشته حملات همزمان مسلحانه در شهر بمبئی هندوستان موجب کشته شدن بیش از ۱۹۵ نفر شد. دستکم ۱۰ منطقه در این شهر مورد حمله واقع شدند. حمله مردان مسلح در ساعت یازده شب به وقت محلی در نقاطی در جنوب بمبئی به وسیله مسلسل‌ دهای AK-47 و نارنجک آغاز شد و پس از آن به درگیری و تبادل آتش میان پلیس و تروریست‌ها انجامید. در این واقعه دستکم ۱۹۵ نفر کشته و بیش از ۳۰۰ نفر زخمی شدند.در این مستند فیلم هایی زنده از این وقایع تروریستی که توسط دوربین های مدار بسته ضبط شده مورد بررسی قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 65 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

Shelter دانلود مستند سرپناهم باش Shelter Me

نام مستند :Shelter Me

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۷ دقیقه

حجم : ۲۵۸ مگابایت

کیفیت : DVDRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : Shelter Me عنوان یک مستند سرگرم کننده و جذاب است که به بررسی تاثیر حضور حیوانات خانگی بر زندگی صاحبانشان می پردازد.طبق آمار سالانه ۳ تا ۴ میلیون حیوان را در پناهگاه های ایالت متحده به روش اوتانازی راحت می کنند. اما در این مستند با تاکید بر آثار مثبت ایجاد رابطه ای صمیمانه و دوستانه با حیوانات خانگی از مردم دعوت می شود تا با پذیرش سرپستی آنها و رهاندنشان از پناهگاه ، شانس دوباره ای برای زندگی کردن به این موجودات دوست داشتنی بدهند. در ادامه مستند نمونه هایی از این رابطه عمیق به تصویر کشیده خواهد شد. برای نمونه حیوانی که صاحب معلولش را در انجام امور خانگی اش یاری می دهد.اما آیا به راستی و از نظر علمی نگهداری حیوانات خانگی لزوما آثار مثبتی به همراه دارد ؟ برای پاسخ به پرسشهای بی جواب خود با این مستند همراه شوید.

 

 

احسان نعنایی بازدید : 83 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 


 
 

 

 

Colin McRae مستند افسانه های مسابقات ماشین سواری Racing Legends: Colin McRae

نام مستند : Racing Legends: Colin McRae

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۵۷ دقیقه

حجم : ۴۰۰ مگابایت

کیفیت : ۴۸۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس انگلیسی : دارد

خلاصه : Colin McRae نام یکی از افسانه های مسابقات اتومبیل رانی دنیا می باشد که به همراه پدر خود جیمی ، ۵ بار قهرمان مسابقات رالی انگلیس شده است . این راننده توسط مربی آمریکایی خود Ken Block آموزش دیده است . این مستند شما را با زندگی و افتخارات این قهرمان بیشتر آشنا می کند …

 

 

احسان نعنایی بازدید : 72 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 



 

 

Fresh دانلود مستند بازنگری در تغذیه روزانه Ripple Effect   Fresh

نام مستند :Ripple Effect – Fresh

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۷۰ دقیقه

حجم : ۸۳۸ مگابایت

کیفیت : DVDRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : این مستند به مجموعه گفتگو ها ، تحقیقات و بررسی های انجام شده توسط کشاورزان ، متفکران و بازگانان آمریکایی در بازنگری نسبت به نحوه ساخت غذاهایی که روزانه به عنوان وعده های غذایی سرو میشود را مورد ارزیابی قرار می دهد.تحولات جدید در عرصه کشاورزی سبب به وجود آمدن یک مدل صنعتی شده است.این تحولات به گفته محققان با عواقبی چون ، آلودگی مواد غذایی ، کاهش منابع طبیعی و غیره همراه شده است.این نگرانی ها دعوت کشاورزان نمونه ، نویسندگان و محققان این امر در این مستند را به همراه داشته تا اولا به تعریف روشی صحیح در تولید محصولات غذایی برسیم و ثانیا با تعریف راهکارهایی درست در جهت عدم تاثیرگذاری مسائل اقتصادی در به کار گیری روش های که عواقبی جبران ناپذیر را به همراه دارند به نتیجه ای مطلوب برسیم.

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 69 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 



 

 

MV Agusta مستند ابرکارخانه ها: ام وی آگوستا Megafactories: MV Agusta 2013

نام مستند : Megafactories: MV Agusta

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۴۵ دقیقه

حجم : ۳۵۰ مگابایت

کیفیت : HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : ام وی آگوستا که در اصل مخفف Meccanica Verghera Agusta می باشد ، یک کارخانه ی تولید موتور سیکلت است که در ۱۲ فوریه سال ۱۹۴۵ در نزدیکی میلان تاسیس شد . این شرکت در حال حاضر توسط پدر و پسرش اداره می شود که با این مستند به این ابرکارخانه می رویم تا با روند ساخت موتورسیکلت های آن آشنا شویم …

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 76 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 



نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی سال ۲۰۱۳ که در بین مردم با نام E3 2013 معروف می باشد ، نام ۱۷امین دوره از نمایشگاه های سرگمی الکترونیکی می باشد که هر ساله برای کامپیوتر و بازی های رایانه ای به عنوان یک نمایش تجاری برگزار می شود. این نمایشگاه ، امسال از ۱۱ الی ۱۳ ژوئن دایر می باشد. در این نمایشگاه اکثر کمپانی های تولید کننده بازی های رایانه ای حضور دارند که بازی های در حال ساخت و آماده برای عرضه در بازار خود را به نمایش می گذارند. از جمله این کمپانی ها می توان به ۲K Games , Activision , Konami , Sony , Crytek , Electronic Arts , Microsoft , Namco Bandai , Nintendo , THQ , Ubisoft , Capcom و … اشاره نمود. تیم دانلودها قصد دارد تا تمامی این جشنواره را برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای قرار دهد. هر روز در این پست ، همگام با پخش مراسم در جشنواره تمامی آپدیت های ویدیویی از این جشنواره به روز خواهد شد و شما می توانید آن ها را به صورت لینک مستقیم و با بهترین کیفیت ، به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|تمامی ویدیوها با کیفیت عالی HD 720p می باشند|

 

e3 2013 cover دانلود جشنواره بازی های کامپیوتری 2013 با نام E3 2013

 

 

 

 


احسان نعنایی بازدید : 75 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

NatGeo: Card Shark HDTVRip (2013) Mkv

 

Card Shark Natgeo cover دانلود مستند Card Shark 2013

 

نام مستند:  Card Shark

سال انتشار: ۲۰۱۳
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۴ دقیقه
حجم: ۴۲۵ مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : شعبده باز و ورق باز حرفه ای و باورنکردنی بریتانیایی، کاتز، به توری در سرتاسر دنیا از لندن تا پاریس می پردازد که مقصد نهایی آن بانکوک است. در این مستند به بررسی حقه های حیرت آور ورق بازی و کشف رمز آن ها پرداخته می شود و …

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 66 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 



 

Mystery Files: Hitler 2013 HDTVRip (2013) Mkv


Natgeo Mystery files hitler cover دانلود مستند Mystery Files: Hitler 2013

 

نام مستند:  Mystery Files: Hitler

سال انتشار: ۲۰۱۳
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۲۳ دقیقه
حجم: ۲۲۱ مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : تحقیقات جدید پزشکی تجزیه و تحلیل تازه ای از تبدیل هیتلر از یک آدم دست پا چلفتی به یک قاتل بی رحم پرده برداری کرده است. در این مستند مسمومیت گازی او به عنوان یک سرباز جوان در نظر گرفته می شود و …

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 79 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

 


 
 

 

A New Age Of Exploration HDTVRip (2013) Mkv


the new age of exploration cover دانلود مستند A New Age Of Exploration 2013

 

نام مستند:  A New Age Of Exploration

سال انتشار: ۲۰۱۳
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۵ دقیقه
حجم: ۴۲۴ مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : با وجود اینکه گونه های انسانی حدود ۶۰هزار سال پیش افریقا را ترک کرده بودند، ضرورت چیزی که برای کشف سرزمین ها و فرصت های جدید شناخته شده است و رفتن در ورای آن دیده می شود. چیزی که فرهنگ بشریت را شکل داده است. در این مستند به بررسی روح ناآرام انسان ها پرداخته می شود، مرزهای جدیدی از زندگی در مقیاس میکروسکوپی مورد بررسی قرار می گیرد و …

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 107 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 


 
 

 

You Planet An Exploration BDRip (2012) Mkv


 

you planet 2012 cover دانلود مستند You Planet An Exploration 2012

 

نام مستند:  You Planet An Exploration

سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۵۲ دقیقه
حجم: ۴۳۳ مگابایت
کیفیت: BDRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : دنیای ما دنیای عجیب و ناشناخته ای است. با وجود اینکه آشنا به نظر می رسد اما با وجود دره های عمیق و شکاف هایی که زمین را از هم جدا کرده، کوه هایی که در سرتاسر زمین گسترش یافته اند، جنگل های نمناک و دریاچه های اسیدی که موجودات ناشناخته ای را در خود قرار داده اند باید کمی بیشتر تامل نمود. این موجودات ناشناخته از جای دیگری نیامده اند، بلکه در سیاره ای که شما زندگی می کنید هستند و …

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 80 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

 


 
 

 

Yellowstone Battleground HDTVRip (2013) Mkv


 

yellowstone battleground cover دانلود مستند Yellowstone Battleground 2013

 

نام مستند:  Yellowstone Battleground

سال انتشار: ۲۰۱۳
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۴ دقیقه
حجم: ۳۸۱ مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : به مدت نسل های طولانی، خرس ها فرمانروایان بی رقیب در لیست کشنده ترین حیوانات پارک یلو استون بوده اند. همه چیز از وقتی که یک حیوان قدیمی به آن جا بر می گردد تغییر می کند. بعد از گذشت حدود یک قرن از نبود آن ها، گرگ ها دوباره خود را معرفی کرده و دوباره نقشی حیاتی در اکوسیستم این پارک که به آن ها وابسته است ایفا می کنند و …

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 82 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 



 

PBS – NOVA: Extreme Cave Diving (2013) 720p HDTV AAC x264


 

Extreme مستند کاوش در غار های زیرآبی Extreme Cave Diving

 

نام مستند : Extreme Cave Diving

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۵۳ دقیقه

حجم : ۱٫۴۴ گیگابایت

کیفیت : ۷۲۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه :Extreme Cave Diving ، عنوان یک مستند زیبا محصول شبکه PBS در سال ۲۰۱۳ است.در این مستند دکتر کنی به همراه تیمی مجرب از متخصصان رشته های مختلف ، همچون هوا شناسان ، دیرینه شناسان و زیست شناسان به بررسی همه جانبه غار های زیر آب می پردازند که به هنگام آخرین عصر یخبندان ، یعنی زمانی که سطح آب نزدیک به ۴۰۰ فوت پایین تر از امروز بود تشکیل شده اند.بی تردید آنها به یکی از خطرناکترین نقاط مرزی زمین گام خواهند گذاشت…

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 453
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 344
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 684
  • بازدید ماه : 1,514
  • بازدید سال : 14,351
  • بازدید کلی : 162,304
  • کدهای اختصاصی
    درباره ی وبلاگ

    وبلاگ gamestationدر بهار سال 1392-2013شروع به کار کرده 

    این ویلاگ در جهت  دانلود آسان شما در زمینه های 

    فیلم.انیمیشن. بازی. آهنگ.مستند.برنامه اندروید و کامپیوتر سعی در تا رضایت شما را در این زمینه ها جلب کند شما نیز میتوانید با نظرات شایسته خود مارا در این راه همراهی کنید

    راه اندازی وبلاگ:احسان نعنایی