loading...
همه چیز برای دانلود
احسان نعنایی بازدید : 256 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.این نرم افزار فارسی و کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

myTV2 پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 4.5

 

 

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار:
- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
  – امکانات عالی

 


احسان نعنایی بازدید : 248 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)



myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.

 

myTV2 پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌های فارسی با myTV 4.0

 

 

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار:
- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
  – امکانات عالی

 

 

احسان نعنایی بازدید : 603 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

 

Raya Jadval جدول کلمات متقاطع فارسی و سودوکو در رایانه با Raya Jadval 5.1

 

 

ویژگی‌ های کلیدی:

- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی

- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا

- امکان ساختن جدول های جدید

- قابلیت چاپ تمامی جدول‌ها

- قابلیت راهنمای حل جدول

- و …

 

احسان نعنایی بازدید : 227 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.این نرم افزار فارسی و کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

MYTV پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 5.3

 

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار:
- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
  – امکانات عالی

 


احسان نعنایی بازدید : 434 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)
نرم افزار فارسی کمیسیون حساب برنامه ای بسیار سبک و کاربردی می باشد که به وسیله آن می توانید میزان دقیق کمیسیون هر معامله را در زمینه املاک اعم از خرید و فروش، اجاره و یا رهن مطلع شوید و با دانش کامل نسبت به پرداخت کمیسیون بنگاه اقدام نمایید. این نرم افزار طبق جدیدترین  دستور المعل ارائه شده توسط اتحادیه صنف مشاورین املاک کشور، کمیسیون های هر طرف (خریدار یا فروشنده و همچنین موجر یا مستاجر) را محاسبه نموده و به شما نمایش می دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار کمیسیون حساب را به صورت رایگان از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Commission محاسبه میزان کمیسیون معاملات املاک با نرم افزار فارسی کمیسیون حساب 1.0

 

احسان نعنایی بازدید : 116 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

Password Recovery Bundle نام نرم افزاری می باشد که شما به کمک آن قادر خواهید بود تا رمزهای عبور مربوط به نرم افزارهای مختلف را بازیابی نمایید. به وسیله ابزار موجود در این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا در محیط های مختلف و نرم افزارهای گوناگون اقدام به بازیابی رمزهای عبور کنید. بازیابی رمزهای عبور مربوط به سندهای متنی نرم افزار Office ، قابلیت بازیابی رمزهای عبور موجود در محیط های وب و وب سایت ها ، قابلیت بازیابی CD Key ها ، توانایی بازیابی رمزهای عبور موجود در کانکشن های ارتباطی و … تنها بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

Password Recovery Bundle بازیابی پسوردهای شما با Password Recovery Bundle 2013 v3.0

 

احسان نعنایی بازدید : 117 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

شرکت uFlysoft نام شرکتی معتبر در زمینه بازیابی اطلاعات و تعمیرات سخت افزاری هارد دیسک ها می باشد. حال این شرکت جدیدترین نسخه نرم افزاری خود در زمینه بازیابی تصاویر، ویدیوها و آهنگ ها را با نام uFlysoft Photo Recovery for Windows 1.5.0.2 عرضه نموده است. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به طور حرفه ای به بازگشت اطلاعات خود از طریق جستجوی عمیق ترین لایه های هارد دیسک خود بپردازید. با این نرم افزار می توانید داده های از دست رفته بر روی هارد های اینترنال و اکسترنال، مموری کارت ها، دوربین ها، دستگاه های USB دار و هر وسیله ی ذخیره سازی دیگر را بازیابی نمایید.

 

uFlysoft Photo Recovery for Windows 1.5.0.2 بازیابی اطلاعات خود با uFlysoft Photo Recovery for Windows 1.5.0.2

 

احسان نعنایی بازدید : 91 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

Raise Data Recovery for FAT / NTFS یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته سیستم می باشد. این نرم افزار در واقع با قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های FAT32 و NTFS قادر است تا تمامی فایلهای حذف شده از روی پارتیشن های سیستم را شناسایی و به سرعت آنها را بازیابی کند. این برنامه قدرتمند قادر است تا در کنار بازیابی اطلاعات سیستم اقدام به بازیابی اطلاعات حذف شده از دیگر سخت افزارهای جانبی مانند فلش مموری , کارت های حافظه نیز کند. این برنامه قابلیت پشتیبانی از ویندوزهای NT4, Windows 2000, XP, Vista, Windows 7 را دارد و مدعی است که تمامی فایلهای شما را بصورت کامل و سالم بازیابی می کند. البته نکته جالب در مورد این برنامه این است که این برنامه جدا از پارتیشن های ویندوز قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های دیگر مانند مکینتاش و دیگر سیستم عامل ها با فرمت های HFS /HFSX and old HFS (Apple Mac OS); Ext2, Ext3, Ext4, XFS, ReiserFS and JFS (Linux); UFS and UFS2 (Unix, BSD, Sun Solaris را نیز دارد.

 

Raise Data Recovery for FAT NTFS v5.7 بازیابی حرفه ای اطلاعات خود با Raise Data Recovery for FAT / NTFS v5.7

 

 

امکانات نرم افزار Raise Data Recovery for FAT / NTFS v5.7 :
- پشتیبانی از ویندوز۲۰۰۰, XP, 2003 Server, Vista, 2008 Server و ویندوز ۷٫
- پشتیبانی از پارتیشن بندی محصولات شرکت اپل Ext2, Ext3, Ext4, XFS.
- بازیابی فایل های خراب شده و ناقص.
- قابلیت ذخیره و سیو نتیجه نهایی جستجوگر.
- قابلیت Recovery از دیسک های Raid.
- قابلیت همخوانی با زبان های آسیایی (مانند فارسی) و پشتیبانی از UTF-8 و UTF-16.

 

احسان نعنایی بازدید : 96 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

Recuva نرم افزار رایگان و سریع برای بازیابی فایل های حذف شده به دلایل مختلف می باشد. این نرم افزار در صورتی که بلافاصله بعد از حذف و از بین رفتن اطلاعات شروع به کار کند ، قابلیت بازیابی اکثر فایل ها را خواهد داشت. همچنین این نرم افزار دارای موتور و الگوریتم ویژه ای به نام Deep Scan می باشد که برای بازیابی فایل هایی که قبل تر از بین رفته اند تعبیه شده است. این الگوریتم با صرف زمان بیشتری در هنگام اسکن کردند ، فایل های قدیمی تر حذف شده را که امکان بازیابی شدن را دارد ، نمایش خواهد داد. همچنین نرم افزار قابلیت این را دارد که نوع فایل ها نظیر عکس،ویدیو،سند،موزیک و… را قبل از آغاز اسکن مشخص کنید تا سریعتر به نتیجه برسید. همچنین جستجو در مسیر و پوشه ای ویژه نیز ممکن شده است. نرم افزار بعد یافتن فایل ها آنها را با ۳ رنگ نشانه گذاری میکند. قرمز،زرد و سبز که به ترتیب وضعیت بازیابی آنها را از بد به خوب درجه بندی میکند و سالم بودن آنها بعد از بازیابی را مشخص می نماید. یکی از توانایی های مهم نرم افزار بازیابی فایل های word ذخیره نشده است که به هر دلیلی قبل از ذخیره شدن از بین رفته اند. بازیابی اطلاعات فرمت شده از روی هارد دیسک نیز در توانایی های نرم افزار می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار بازیابی ایمیل های حذف شده از نرم افزارهایی مدیریت ایمیل مانند Outlook Express و  Mozilla Thunderbird و Windows Live Mail می باشد. 

 

Recuva بازیابی سریع و آسان اطلاعات Recuva 1.47.948

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 88 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

این نرم افزار ابزاری کامل و کاربردی در زمینه بازگردانی فایل است. شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود اطلاعات از دست رفته حافظه کامپیوترتان مانند اطلاعاتی که پاک کرده اید را توسط این برنامه بازگردانی کنید. همچنین شما می توانید با این برنامه پارتیشن حذف شده را بازگردانی کنید. کاری که معمولا نرم افزارهایی در این زمینه قادر به انجام آن نیستند. اما برای این کار باید حتما از اینکه در مکان پارتیشن حذف شده اطلاعاتی نوشته نشده باشد اطمینان یابید. یعنی بعد از حذف پارتیشنی که میخواهید آن را بازگردانی کنید نباید پارتیشن جدیدی در هارد سیستم خود ایجاد کرده باشید. در این صورت با نرم افزار Active Partition Recovery به راحتی می توانید تمامی اطلاعات موجود در پارتیشن از دست رفته را بازیابی و از آن استفاده کنید. این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی فایل سیستم های عمده مانند FAT32 و NTFS با پشتیبانی کردن از فایل سیستم های exFAT ، HFS+ ، Ext2/Ext3/Ext4 برتری خود را نسبت به رقبای خود نشان داده است. قابلیت ایجاد دیسک Bootable و نمایش اطلاعات کامل از پارتیشن از دست رفته تنها بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

active partitionrecovery enterprise بازیابی اطلاعات پاک شده Active Partition Recovery Enterprise 9.0.4

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 72 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

Auslogics File Recovery نرم افزاری کامل برای بازیابی اطلاعات حذف شده و ریکاوری می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه قابلیت بازیابی اطلاعات از روی تمامی هارد دیسک ها را دارد ، امکان بازیابی اطلاعات حذف شده از روی انواع حافظه های موبایل و دستگاه های قابل حمل و هارد دیسک های اسکترنال و قابل حمل را نیز دارا می باشد. تمامی فرمت های فایل ها توسط این نرم افزار قابل بازیابی هستند و هیچ نوع فایلی در این نرم افزار ناشناخته نخواهد بود. البته امکان محدود کردن فرمت فایل مورد نظر در هنگام جستجو وجود دارد. انواع فایل سیستم ها نظیر  NTFS, Fat16/32,exFat در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار در هنگام جستجو دارای فیلترهای زیادی است که کاربر با تنظیم آنها میتواند جستجو را سریعتر کرده و به نتیجه دلخواه دست یابد. نظیر تنظیم حجم فایل،فرمت فایل،تاریخ فایل و… . قابلیت deep scan برای بازیابی فایل های قدیمی تر نیز فعال می باشد. بازیابی اطلاعات از روی پارتیشن های فرمت شده حتی بعد از نصب شدن ویندوز را نیز دارا می باشد. قابلیت پیش نمایش فایل های پیدا شده بعد از جستجو و نمایش دادن فایل های پیدا شده به ترتیب های مختلف نام ،حجم و… نیز قابلیت های کارآمد نرم افزار محسوب می شود. امکانات جانبی نرم افزار نیز شامل حذف امن اطلاعات به صورت که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند می باشد.

 

Auslogics File Recovery بازیابی فایل های حذف شده Auslogics File Recovery 3.5.1.0

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 61 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

Weather Watcher Live نرم افزاری عالی جهت بررسی هواشناسی است که با متصل شدن به نزدیک سرور هواشناسی منطقه جغرافیای کاربر ، اطلاعات کاملی از آب و هوا و اقلیم آن منطقه ارائه خواهد داد.  دسترسی سریع به شرایط آب و هوایی محلی خود، پیش بینی ساعات روز، پیش بینی روزانه، هشدار شدید، و نقشه ها بر روی هر کامپیوتری امکان پذیر خواهد بود. دیگر نیازی نخواهید داشت که منتظر اخبار هواشناسی بمانید و روزنامه ها را مطالعه کنید ، بسیار ساده نرم افزار را اجرا خواهید کرد و اطلاعات روزانه و روزهای آینده را بررسی خواهید کرد. با متصل شدن به سرورهای هواشناسی بالاترین و پایین ترین دمای آن روز را خواهید داشت و این دما ذخیره شده تا بتوانید در هفته های آینده آب و هوا را آنالیز کنید. اگر به جزئیات بیشتری احتیاج دارید ، مثلا دمای ساعات مختلف یک روز ، بازهم این امکان فراهم شده است و میتوانید ساعات یک روز را نیز هواشناسی کنید! با وجود نقشه های Radar Map نیز میتوانید باران و برف و طوفان ها را نیز قبل از نزدیک شدن به محل زندگیتان مشاهده کنید. همچنین با این نرم افزار میتواند باد ها را نیز بررسی کنید و جهت آنها را مشاهده کرده و اطلاعات بدست آورید. 

 

Weather Watcher Live نرم افزار قدرتمند هواشناسی Weather Watcher Live 7.1.70

 

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 80 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

Connectify Pro نرم افزاری بسیار عالی و کارآمد برای به اشتراک گذاری اینترنت و اطلاعات از طریق مودم وای-فای (wi-fi) داخلی لپ تاپ است. یعنی به وسیله این نرم افزار میتوانید از طریق مودم داخلی لپ تاپ اینترنت را برای دیگران به اشتراک بگذارید و در واقع لپ تاپ خودتان را به مودم وایرلس تبدیل کنید تا دیگران برای وصل شدن به اینترنت از لپ تاپ شما به عنوان مودم بی سیم وایرلس استفاده کنند. استفاده اصلی این نرم افزار در محیط کار و دانشگاه ها و خوابگاه ها است که دارای مودم وایرلس نبوده و بدون کابل دسترسی به اینترنت ناممکن است. به این ترتیب کافی است یک لپ تاپ به اینترنت وصل شود و با استفاده از این نرم افزار آن لپ تاپ اینترنت را با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین این نرم افزار میتواند به عنوان اتصال دهنده شبکه کننده نیز مورد استفاده قرار گیرد ، به طوری که در حالت آفلاین و بدون اینترنت میتوانید اطلاعات را از طریق شبکه ایجاد شده منتقل کنید و در واقع به ترانسفر دیتا مشغول شوید. برای دسترسی افراد به اینترنت میتوانید یوزرنیم و پسورد تعریف نمایید و به آنها ارائه دهید. بنابراین با این نرم افزار لپ تاپ شما به یک مودم وای-فای بدون هیچ سخت افزار اضافی تبدیل خواهد شد و سپس افراد دیگر میتوانند با یوزرنیم و پسورد اهدایی شما با لپ تاپ شما به اینترنت متصل شوند و شما نیز افراد متصل شده را مشاهده کنید. 

 

Connectify Pro تبدیل لپ تاپ به مودم وایرلس Connectify Pro 3.7.0.25374

 

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 70 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

CAD Viewer نرم افزاری بسیار عالی برای مهندسین ، دانشجویان و کسانی است به هر نحوی با نقشه های طراحی شده توسط نرم افزار معروف AutoCAD سر و کار دارند ، می باشد. همانطور که میدانید نرم افزار اتوکد حجم بسیار زیادی دارد و جهت اجرا و مشاهده نیازمند دانش فنی و صرف زمان می باشد و برای کسانی که همیشه به آن نیازمند نیستند و یا فقط جهت مشاهده نقشه ها به آن نیاز دارند ، نصب و استفاده از آن مناسب نیست. به همین جهت نرم افزار CAD Viewer میتواند به راحتی فایل های DWG و DXF مربوط به تمامی نسخه های نرم افزار AutoCAD تا ورژن سال ۲۰۱۳ را نمایش دهد و همچنین آنها را به فرمت هایی نظیر BMP, JPG, TIF, CAL, GIF, PNG, PDF تبدیل نماید و لازم به ذکر است میتواند نقشه ها را با رعایت مقایس آنها چاپ نماید. بنابراین در کنار نمایش فایل های اتوکد بدون نیاز به نصب آن میتوان اعمال پرینت و تبدیل فرمت آنها را نیز انجام دهد.

 

cad viewer نمایش و پرینت نقشه های ساختمانی CAD Viewer 10.A.22

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 80 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (1)

 

 

AceMoney نرم افزاری عالی برای مدیریت امور مالی شخصی و خانگی است به سادگی و آسانی هرچه تمام تر می باشد. این نرم افزار حتی میتواند برای کسب و کارهای کوچک به عنوان نرم افزار حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار دارای چند نوع حساب کاربری (account) از پیش تنظیم شده است مانند حساب های مربوط به پس انداز ، وام ، بدهی ، چک ها و کارت های الکترونیکی که کاربر برای استفاده از آنها نیز به تنظیمات نخواهد داشت و فقط بایستی به ورود اطلاعات اقدام کند. البته این نرم افزار میتواند حساب کاربری مخصوص برای کاربر را نیز ایجاد کند تا اگر کاربری نیاز به حساب کاربری ویژه ای داشت ، خود به تنظیم آن اقدام کند. این نرم افزار برای مصرف و مدیریت بودجه و حقوق (Home budget management) نیز امکانات ویژه ای دارد. دارای ۱۰۰ دسته بندی مختلف برای مصرف بودجه و هزینه است و میتوانید با اختصاص هرمقدار بودجه برای هرکاری ، هزینه ها را کنترل کنید. قابلیت جالب دیگر این نرم افزار مشاهده و دریافت اطلاعات نرخ ارز بیش از ۱۵۰ کشور جهان به صورت زنده و از طریق اینترنت می باشد. باتوجه به دسته بندی های نرم افزار ، شما میتوانید هزینه هایی که بابت هر کاری انجام داده اید را در نرم افزار وارد کنید تا در هر زمان بتوانید هزینه هایی که برای مثال صرف غذا کرده اید را بررسی کنید و فاکتورهای مختلف را ایجاد کنید. یا میتوانید ببینید از چه زمینه ای درآمد کسب کرده اید و راه های مختلف کسب درآمد و میزان درامدتان را مشاهده نمایید. این نرم افزار همانطور که ذکر شد میتواند به عنوان یک نرم افزار حسابداری کوچک نیز مورد استفاده قرار گیرد. در این نرم افزار میتوانید صورت حساب هایی که باید پرداخت کنید یا دریافت کنید را تنظیم و زمانبندی کنید تا زمان آنها را از دست ندهید و نرم افزار به شما اطلاع خواهد داد. این نرم افزار توانایی ایجاد نسخه پشتیبان از اطلاعاتی که در آن وارد کرده اید را نیز دارد. همچنین نرم افزار میتوانید از خود در برابر کاربران غیرقانونی با پسورد محافظت نماید. این نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نیز می باشد که البته در ایران قابل استفاده نیستند.

 

acemoney مدیریت امور مالی و حسابداری AceMoney 4.33.1

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 85 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

  • بازدید: 14,588
  • دسته بندی: نرم افزار, نرم افزار مهندسی, نرم افزار کاربردی

دنیای اطراف خود را با نرم افزار قوی ، انعطاف پذیر و امکانات فراوانی که در آن گذاشته شده است را به تصویر بکشانید. این نرم افزار یکی از برترین نرم افزارهای طراحی ۲بعدی و ۳بعدی دنیاست که نامش Autodesk AutoCAD است. سرعت دهی به اطلاعات ، به اشتراک گذاری ایده ها بدون محدودیت ، کاوشگری خلاقیت ها با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است. با استفاده از هزاران اد-آن که در این نرم افزار موجود می باشد ، این نرم افزار به منعطف ترین نرم افزار طراحی دنیا تبدیل شده است. حال وقت آن است که تولیدی خود را افزایش دهید. ، اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از امکانات جدید این نرم افزار بهره مند شوید. این نرم افزار فوق پیشرفته در تمامی دنیا در طول سالیان گذشته برای تمامی رشته های مهندسی و طراحی پروژه های مختلف اعم از طراحی های صنایع خودرو، هواپیمایی، کشتی و ناو های مسافربری و جنگی، صنایع نظامی و بناهای عظیم مهماری و ساختمانی به کار می رود. هم اکنون جدیدترین نسخه این نرم افزار که با نام AUTODESK AUTOCAD V2014 برای دو نسخه ویندوز ۳۲ بیت و ۶۴ بیت عرضه شده است. شما می توانید آخرین نسخه این نرم افزار را با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

autodesk autocad 2014 cover دانلود برترین نرم افزار طراحی نقشه AUTODESK AUTOCAD V2014

 

 

source دانلود برترین نرم افزار طراحی نقشه AUTODESK AUTOCAD V2014 توضیحات نصب: ۱) یکی از سریال نامبرهای زیر را به عنوای سریال نصب انتخاب نمایید (دقت داشته باشید که از کپی کردن سریال های نوشته شده زیر خود داری نمایید ! سریال ها را به طور دستی در نرم افزار وارد نمایید و از کپی کردن خودداری نمایید.):

۶۶۶-۶۹۶۹۶۹۶۹

۶۶۷-۹۸۹۸۹۸۹۸

۴۰۰-۴۵۴۵۴۵۴۵

۰۶۶-۶۶۶۶۶۶۶۶

۲) در قسمتی که از شما تقاضای Product Key می شود ، کد زیر را وارد نمایید (دقت داشته باشید که از کپی کردن سریال نوشته شده زیر خود داری نمایید ! سریال را به طور دستی در نرم افزار وارد نمایید و از کپی کردن خودداری نمایید.):

۰۰۱F1

3) حال به اتمام نصب بپردازید و نرم افزار را ریستارت نمایید. حال نرم افزار را دوباره که اجرا نمودید ، بر روی گزینه Activate کلیک کنید ، به شما گفته می شود که سریال شما اشتباه است. گزینه Close را انتخاب نمایید و دوباره گزینه Activate را انتخاب نمایید.

۴) حال گزینه "I have an activation code from Autodesk" را انتخاب نمایید.

۵) در همان لحظه ای که در منوی فعال سازی نرم افزار می باشید ، به فولدر Crack مراجعه نموده و با توجه به نسخه نرم افزار خود ، یکی از دو نسخه ۳۲ بیتی و یا ۶۴ بیتی کیجن را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید.

۶) بر روی گزینه "Patch" کلیک کنید تا پیغام "successfully patched" برای شما ظاهر شود.

۷) در پنجره فعال سازی نرم افزار ، به شما یک "Request Code" داده می شود ، آن را دقیقا در کیجن در قسمت "Request" کپی نموده و بر روی گزینه Generate کلیک کنید.

۸ ) حال کد دریافتی از کیجن را در پنجره فعال سازی نرم افزار کپی نمایید و به اجرای نرم افزار بپردازید.

روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این نرم افزار بی نظیر نهایت استفاده را ببرید.

 

احسان نعنایی بازدید : 91 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

میپل نرم افزار بسیار قدرتمندی برای انواع مختلف محاسبات ریاضی از مقدماتی تا پیشرفته است. میپل قادر است کلیه محاسبات ریاضی را از اعمال چهارگانه، توان و ریشه گرفتن، محاسبه فاکتوریل اعداد، محاسبات ساده و پیشرفته مثلثاتی و لگاریتمی و غیره گرفته تا محاسبه حد، مشتق و انتگرال توابع، رسم توابع دو بعدی و سه بعدی، انواع محاسبات ماتریسی و حل معادلات معمولی و دیفرانسیلی انجام دهد. بنابراین دانش آموزان و دانشجویان برای درک مفاهیم علمی و ریاضیدانان حرفه ای و مهندسین برای کارهای تحقیقی و کاربردی می توانند از آن استفاده کنند.
لازم به ذکر است که این نرم افزار به وسیله گروه تحقیقاتی دانشگاههای "واترلو" و "درکسل" و نیز موسسه تکنولوژی فدرال سوئیس در زوریخ در دهه ۱۹۸۰ میلادی توسعه یافت.
Maple یک مفسر، برای زبان برنامه نویسی پویا است، به طور معمول،عبارات جبری و عبارات منطق در حافظه کامپیوتر، ذخیره می شوند و پس از آن بوسیله این نرم افزار پردازش شده و حل میگردند. از این نرم افزار در حل مسایل مختلف ریاضی از قبیل هندسه، حساب و … استفاده می شود.
کاربران می‌توانند ریاضیات را با علائم تجاری در آن وارد کنند. واسط کاربری نیز می‌تواند توسط کاربر درست شود. میپل یک زبان برنامه نویسی مرکب از زبان های دستوری و زبان های پویا است. همچنین واسطهایی برای کار با دیگر زبان ها مثل C ,Fortran,Java,Matlab,Visual Basic وجود دارند.

 

maplesoft maple 17 حرفه ای ترین محاسبه گر ریاضیات با نام Maplesoft Maple 17.0

 

احسان نعنایی بازدید : 74 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

Autodesk Inventor Professional نرم افزاری قوی با امکان فراگیری ساده برای طراحی و مستند سازی ۲ و ۳ بعدی دارای واسطه کاربری مناسب، خصوصیات و امکانات مفید برای طراحی قطعات صنعتی و حتی کل خط تولید می باشد. اگر شما تولید کننده هستید و یا در کارخانه تولیدی صنعتی کار می کنید و به فکر اصلاح سیستم کاریتان هستید و یا به دنبال ارائه ایده های جدید و درآمد زا برای کارتان هستید با این نرم افزار می توانید به آن برسید. این نرم افزار قابلیت طراحی پروتوتایپ و هر گونه قالبی را دارد و نیز این قابلیت را دارد که تحلیل های مختلفی از طرحتان در محیط نرم افزار انجام دهید. شرکت  Autodesk در سال ۲۰۰۹ نگارش ۱۳ این نرم افزار را عرضه کرد. توانایی این نرم افزار باعث شد که در سال ۲۰۰۶-۲۰۰۷ پرفروشترین نرم افزار مدلینگ در جهان نام بگیرد و از نرم افزارهای معروف دیگر در این زمینه پیشی گیرد. از ورود این نرم افزار در ایران چند سالی میگذرد و علیرغم تاکید کمپانی سازنده این نرم افزار برای استفاده از آن ، متاسفانه بطور بایسته مورد استقبال قرار نگرفت و تقریبا ناشناخته مانده بود تا اینکه در سال ۲۰۰۶ ؛ این نرم افزار همراه با دیگر محصول معروف کمپانی Autodesk یعنی AutoCAD و Mechanical desktop به بازار عرضه شد و از آن تاریخ به بعد Inventor , کم کم جای خود را در میان کاربران این رشته باز کرد. خصوصاً سازگاری کامل این نرم افزار با CAD یکی از علل موفقیت آن بود. چرا که برای شرکت هایی که نقشه های قدیمی خود را با AutoCAD کار کرده بودند عامل سازگاری کامل نرم افزارهای مدلینگ جدید بسیار مهم بود. همچنین پشتیبانی این نرم افزار از نقشه های مدل شده توسط Mechanical Desktop یکی دیگر از عوامل موفقیت آن است.

 

autodesk inventor pro v2014 cover قوی ترین نرم افزار مدلسازی در صنعت AUTODESK INVENTOR PRO V2014

 

 

source قوی ترین نرم افزار مدلسازی در صنعت AUTODESK INVENTOR PRO V2014 توضیحات نصب: ۱) یکی از سریال نامبرهای زیر را به عنوای سریال نصب انتخاب نمایید (دقت داشته باشید که از کپی کردن سریال های نوشته شده زیر خود داری نمایید ! سریال ها را به طور دستی در نرم افزار وارد نمایید و از کپی کردن خودداری نمایید.):

۶۶۶-۶۹۶۹۶۹۶۹

۶۶۷-۹۸۹۸۹۸۹۸

۴۰۰-۴۵۴۵۴۵۴۵

۰۶۶-۶۶۶۶۶۶۶۶

۲) در قسمتی که از شما تقاضای Product Key می شود ، کد زیر را وارد نمایید (دقت داشته باشید که از کپی کردن سریال نوشته شده زیر خود داری نمایید ! سریال را به طور دستی در نرم افزار وارد نمایید و از کپی کردن خودداری نمایید.):

۰۰۱E1

3) حال به اتمام نصب بپردازید و نرم افزار را ریستارت نمایید. حال نرم افزار را دوباره که اجرا نمودید ، بر روی گزینه Activate کلیک کنید ، به شما گفته می شود که سریال شما اشتباه است. گزینه Close را انتخاب نمایید و دوباره گزینه Activate را انتخاب نمایید.

۴) حال گزینه "I have an activation code from Autodesk" را انتخاب نمایید.

۵) در همان لحظه ای که در منوی فعال سازی نرم افزار می باشید ، به فولدر Crack مراجعه نموده و با توجه به نسخه نرم افزار خود ، یکی از دو نسخه ۳۲ بیتی و یا ۶۴ بیتی کیجن را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید.

۶) بر روی گزینه "Patch" کلیک کنید تا پیغام "successfully patched" برای شما ظاهر شود.

۷) در پنجره فعال سازی نرم افزار ، به شما یک "Request Code" داده می شود ، آن را دقیقا در کیجن در قسمت "Request" کپی نموده و بر روی گزینه Generate کلیک کنید.

۸ ) حال کد دریافتی از کیجن را در پنجره فعال سازی نرم افزار کپی نمایید و به اجرای نرم افزار بپردازید.

روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این نرم افزار بی نظیر نهایت استفاده را ببرید.

 

احسان نعنایی بازدید : 81 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

MATLAB یک نرم افزار قوی جهت دانشجویان و محققین رشته های ریاضی و مهندسی است که اولین نگارش آن در دانشگاه نیومکزیکو و استانفورد در سال ١٩٧٠ در جهت حل مسائل تئوری ماتریسها، جبر خطی و آنالیز عددی بوجود آمد و امروزه صدها هزار کاربر دانشگاهی، آکادمیک، صنعتی و … در زمینه های بسیار متنوع مهندسی نظیر ریاضیات پیشرفته، جبر خطی، مخابرات، مهندسی سیستم و … با MATLAB بعنوان یکی از اولین محیط های محاسباتی و تکنیکی که قادر به حل مسائل آنهاست، آشنا می شوند. ریاضیات، زبان مشترک بسیاری از علوم مهندسی است. ماتریس ها، معادلات دیفرانسیل، رشته های عددی اطلاعات، ترسیمات و گراف ها از لوازم اصلی بکار گرفته در ریاضیات و نیز در MATLAB هستند. MATLAB اکنون یک سیستم مؤثر و زبان برنامه نویسی بسیاری از محاسبات علمی و مهندسی است. این نرم‌افزار تقریباً در تمامی رشته‌های مهندسی به کار می‌رود. در هر رشته‌ای که نیاز به محاسبات ریاضی، ترسیم منحنی، شبیه‌سازی مدل، آنالیز عددی و … باشد، استفاده از MATLAB می‌تواند مفید باشد. مسایلی که در رشته‌های مهندسی معمولاً با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی C و Fortran حل می‌شوند، با استفاده از MATLAB بسیار راحت‌تر و سریع‌تر حل می‌شوند. هم اکنون نسخه R2013a این نرم افزار برای دانلود به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم در وبسایت دانلودها آماده شده است که با رفتن به ادامه مطلب می توانید از توضیحات بیشتر این نرم افزار و لینک های دانلود مطلع شوید.

Mathworks Matlab R2013a-CYGiSO

 

matlab برترین نرم افزار ریاضیات با نام Mathworks Matlab R2013a

 

 

این نرم‌افزار دارای جعبه‌ ابزارهای مختلفی است که دانشجویان و مهندسان هر رشته می‌توانند از جعبه ابزار رشته خود استفاده کنند. هر جعبه ابزار، صدها امکان خاص برای رشته موردنظر به MATLAB اضافه می‌کند. شما می توانید به سادگی، توابع و برنامه های خاص خودتان را با استفاده از کدها و توابع MATLAB بنویسید و در صورتی که تعداد آنها زیاد باشد با اختصاص یک زیر شاخه برای آنها از مجموعه آنها یک جعبه ابزار درست کنید.
در حقیقت MATLAB یک زبان برنامه نویسی آسان با مشخصات بسیار پیشرفته و ساده تر از زبان های کامپیوتری نظیر Fortran و یا C است. به همراه MATLAB نرم‌افزاری به نام Simulink عرضه می‌شود که امکان شبیه‌سازی سیستم‌های کنترلی را فراهم می‌کند. این نرم افزار یک محیط پرقدرت برای تصویر کردن اطلاعات را از طریق قابلیت های گرافیکی فراهم می کند.

 

استفاده از توابع Matlab برای نمایش داده‏ها بسیار راحت و لذت بخش است. ساخت رابط‌های گرافیکی یا Graphical User Interfaces مانند دیالوگ‌هایی که در محیط‌های ویژوال مانند بیسیک و C وجود دارند، در Matlab امکان‌پذیر است. این قابلیت، ارتباط بهتری را میان برنامه‏های کاربردی نوشته‏شده با Matlab و کاربران برقرار می‌کند.
متلب که از محصولات شرکت مت‌ورکس (The MathWorks) است، برای گروه‌های مختلف مهندسان رشته‌های مختلف از جمله مهندسی برق، مکانیک، رایانه و… کاربرد بسیاری دارد.
هسته متلب برای سرعت و کارایی بالا به زبان سی نوشته شده‌است ولی رابط گرافیکی آن به زبان جاوا پیاده سازی گشته‌است.
برنامه‌های متلب اکثراً متن‌باز هستند و در واقع متلب (مانند بیسیک) مفسر است نه کامپایلر. قدرت متلب از انعطاف‌پذیری آن و راحت بودن کار با آن ناشی می‌شود، همچنین شرکت سازنده و گروه‌های مختلف، از جمله دانشگاه‌های سرتاسر جهان و برخی شرکت‌های مهندسی هر ساله جعبه‌ابزارهای خاص-کاربردی به آن می‌افزایند که باعث افزایش کارآیی و محبوبیت آن شده‌است.

 

قابلیت های کلیدی نرم‌افزار Mathworks Matlab:
- مدل‌سازی فیزیکی
- تحلیل‌های آماری
- منطق فازی
- واقعیت مجازی
- پردازش تصویر
- طراحی فیلتر
- تحلیل‌های اقتصادی
- شبکه‌های عصبی
- طراحی سیستم‌های مخابراتی
- و …

 

 

احسان نعنایی بازدید : 88 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

Trimble Sketchup Pro خلاقانه ترین راه برای طراحی، مستند سازی و ارتباط با ایده های شما به صورت ۳بعدی می باشد. صدها هزار نفر از حرفه ای ها در زمینه های معماری، شهرسازی، مهندسی، طراحی داخلی، نورپردازی، معماری طبیعت، طراحی آشپزخانه و حمام، طراحی بازی های رایانه ای، فیلم و صحنه، چوب کاری، و بسیاری از زمینه های دیگر از نرم افزار Sketchup Pro همیشه استفاده کرده اند. این نرم افزار در مقابل نرم افزار گران و پیچیده CAD به مقابله برخواسته است. شما با این نرم افزار می توانید به طراحی، ویرایش، اندازه گیری، چرخش و مقیاس بندی فضای طراحی خود بپردازید، تکسچرهای از قبل آماده شده را به مدل های خود اضافه کنید و یا تکسچرهای جدیدی طراحی نمایید، مکان های دوربین های فیلم برداری خود را شبیه سازی کنید، تصاویر ۲بعدی خود را وارد نرم افزار نمایید و یا از مدل طراحی شده ی خود یک تصویر ۲بعدی ذخیره سازی نمایید، به راه رفتن در مدل طراحی شده ی خود بپردازید و …

 

Trimble SketchUp Pro 2013 13.0.3689 طراحی مدل های 3بعدی خود با Trimble SketchUp Pro 2013 13.0.3689

 

احسان نعنایی بازدید : 92 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

Softany WinCHM for Word v3.03 نرم افزار کاربردی است که با اضافه شدن به تب های برنامه Microsoft Office Word این قابلیت را برای شما فراهم می سازد تا به راحتی از روی اسناد و متن های خود در مایکروسافت ورد فایل های راهنما تولید کنید. علاوه بر این ها قابلیت های کاربردی نرم افزار Softany WinCHM for Words همانند ساخت فایل های راهنمای PDF و HTML جهت استفاده در وب از امکانات جالب آن می باشد. توسط این نرم افزار حرفه ای قادر خواهید بود تنها با چند کلیک و بدون هیچ پیچیدگی به ساخت فایل راهنما با فرمت رایج CHM بپردازید و یا اسناد ورد خود را به فایل های راهنمای HTML – CHM تبدیل نمایید.

 

Softany WinCHM for Word v3.03 ساخت فايل هاي راهنما با Softany WinCHM for Word v3.03

 

 

ویژگی های نرم افزار Softany WinCHM for Word :
قابلیت ساخت حرفه ای فایل های راهنما تنها با چند کلیک
قابلیت تولید اسناد راهنما با فرمت های رایج CHM، HTML و PDF
قابلیت استفاده از بیش از ۲۰ قالب آماده در ایجاد فایل های راهنما
قابلیت ساخت فایل راهنما سازگار با مرورگرهای وب همانند اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، کروم و …
قابلیت ایجاد اسناد راهنما سازگار با اندروید و آیفون

 

احسان نعنایی بازدید : 68 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

نرم افزار Photocopier PRO همانند یک دستگاه فتوکپی عمل می کند و می تواند به خوبی سخت افزارهای اسکنر و چاپگر را در قالب یک دستگاه فتوکپی مجازی به کار گیرد کافی است تا کامپیوتر شما دارای یک اسکنر و پرینتر باشد تا این برنامه کار خود را به خوبی انجام دهد. برای کار با برنامه ابتدا صفحه مورد نظر را در اسکنر قرار دهید و برنامه را باز کنید. حال کافی است تا دکمه ی کپی را در برنامه بزنید و چند لحظه صبر کنید تا پرینتر نسخه ی کپی آن را به شما بدهد. همچنین برنامه دارای تنظیمات از پیش تعریف شده برای کاربران آماتور و تنظیمات پیشرفته برای افراد حرفه ای می باشد. البته توسط تنظیم های نرم افزار می توان پاره ای عوامل موثر در چاپ را به صورت دستی نیز تنظیم نمود نظیر روشنایی و تیرگی تصویر، ابعاد کاغذ، محل قرار گرفتن تصویر، مشاهده پیش نمایش Preview  معکوس سازی تصویر و تنظیمات اصلی چاپگر و …. برنامه دارای محیطی بسیار ساده می باشد.

 

Photocopier Pro 4.04 فتوكپي توسط كامپيوتر با Photocopier Pro 4.04

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Photocopier PRO:
- قابلیت گرفتن کپی از اسناد فقط با فشردن یک کلیک
- توانایی پیش نمایش صفحه ی اسکن شده قبل از چاپ آن
- دارای تنظیمات برای تغییر رزولوشن و کیفیت چاپ
- قابلیت حذف حاشیه ها و تکه های زائد و اضافی به صورت خودکار و دستی
- قابلیت انتخاب دستگاه اسکنر مورد نظر در صورت استفاده از چندین اسکنر
- تعیین دستگاه پرینتر مورد نظر برای چاپ
- انتخاب نوع چاپ سیاه سفید یا رنگی
- ذخیره تصاویر اسکن شده در فرمت های گوناگون JPEG ،GIF ،PNG ،TIFF
- دارای تنظیمات پیشرفته
- محیط ساده و کاربر پسند
- و …

دانلود اسکریپت

 

احسان نعنایی بازدید : 66 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

Advanced Office Password Recovery Pro همانطور که از نامش مشخص است ، نرم افزار مخصوص بازیابی و شکستن قفل فایل های مجموعه نرم افزارهای آفیس می باشد. مایکروسافت آفیس یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای ساخت شرکت مایکروسافت می باشد به همین دلیل احتمال اینکه در رابطه با پسورد و رمز دار بودن فایل های این نرم افزار به مشکل بربخورید زیاد است. نرم افزار پیشرو میتواند قفل و پسورد فایل های Word, Excel, Access, Outlook, Project, Money, PowerPoint, Visio, Publisher and OneNote که جز نرم افزارهای آفیس محسوب می شود را بازیابی ، حذف و یا جایگزین کند و به این ترتیب میتواند از مشکل رمز دار بودن اینگونه فایل ها رها شوید. این نرم افزار از چندین روش حمله برای از بین بردن پسورد یا محدودیت های اعمال شده روی فایل آفیس بهره می برد و در کمتر از ۱۰ دقیقه در صورت امکان پسورد فایل آفیس را خواهد شکست یا خواهد یافت. لازم به ذکر است این نرم افزار فایل های آفیس ورژن ۲٫۰ تا ورژن ۲۰۱۰ پشتیبانی میکند.

Advanced Office Password Recovery Pro2 بازیابی پسورد فایل آفیس Advanced Office Password Recovery Pro 5.5.578

 

 

احسان نعنایی بازدید : 93 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

استفاده از نرم افزار پاورپوینت برای تهیه انواع اسلایدها و ارائه های مربوط به کنفراس ها افزایش یافته است. یکی از مشکلاتی که بعضا کاربران در هنگام استفاده از اسلاید ساخته شده خود مواجه می شوند ، بهم ریختگی های مختلف است که ممکن است گریبان گیر هرکسی شود. برای رفع این مشکل بهترین راه حل تبدیل فایل های پاورپوینت به ویدیو و فیلم می باشد. Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal نرم افزاری مناسب جهت تبدیل فایل های نرم افزار Powerpoint که دارای فرمت هایی نظیر ppt, pptx, pptm, ppsx, pps, ppsm, potx, potm, pot می باشند به ویدیو با فرمت های مختلف نظیر  FLV و  AVI, WMV, MP4 می باشد. مهم ترین نکته در این نرم افزار عدم نیاز به نصب بودن نرم افزار Powerpoint جهت تبدیل می باشد و این مورد کمک شایانی را به کاربر خواهد نمود. این نرم افزار میتواند تبدیل کیفیت را تا سطح HD نیز انجام دهد و از نظر کیفیت فایل خروجی مشکلی نخواهد بود. امکان قرار دادن موزیک برای اسلاید و همچنین ضبط صدا برای اسلایدها و تنظیم آن نیز فراهم است. تبدیل فرمت در Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal با تمامی اشیاء به کار رفته درون اسلاید و بدون هیچگونه تغییری انجام خواهد شد و کاربر میتواند زمان نمایش هر اسلاید را نیز تنظیم کند تا به این ترتیب شخصی سازی نیز انجام شود. به وسیله این نرم افزار ضمنا میتوانید روی اسلاید ساخته شده واترمارک مورد نظر را نیز قرار دهید تا کپی رایت شما نیز رعایت شود. این نرم افزار میتواند تنظیمات شما را ذخیره کند تا در تبدیل های بعدی سریعتر به خواسته خود برسید. نرم افزار با نسخه های مختلف نرم افزار Powerpoint که آخرین نسخه آن ۲۰۱۳ می باشد نیز سازگاری کامل خواهد داشت.

 

xilisoft powerpoint to video converter تبدیل پاورپوینت به ویدیو Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal v1.1.1

 

 

احسان نعنایی بازدید : 73 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

 

office 2013 final cover دانلود نسخه نهایی آفیس 2013   Microsoft Office Professional Plus 2013

 

 

مهم ترین نکته برای آفیس ۲۰۱۳ هماهنگی ویژه با نسل بعدی ویندوز یعنی ویندوز ۸ است که هم از لحاظ بصری و هم از دیگر بخش ها سازگاری ویژه ای با این سیستم عامل دارد. قابلیت استفاده از این مجموعه در دیگر سیستم عامل ها نظیر iOS و Android که به صورت همزمان کاربر می تواند سند ها را مورد ویرایش و بازبینی قرار دهد از جمله مهم ترین ویژگی هایی هستند که در این نسخه به چشم می خورند. مایکروسافت علاوه بر سیستم های قدیمی حالا برای تبلت ها هم گزینه های مختلفی را در نظر گرفته و قابلیت های لمسی بیشتری را به آفیس اضافه کرده تا بیش از گذشته بتواند بازار را در اختیار بگیرد.
Office 2013 از لحاظ جلوه های بصری بسیار جذاب تر شده و دسترسی به گزینه ها را بسیار ساده تر کرده ؛ این ساده شدن دسترسی ها حتی در تبلت و به طور کلی سیستم های مبتنی بر صفحات لمسی هم به وضوح به چشم می خورد. البته از نکات شاید منفی این نسخه بتوان به نصب آفیس تنها برروی ویندوزهای ۷ ، ۸ و نسخه های مخصوص تبلت ها اشاره نمود. اضافه شدن قابلیت قرار دادن ویدئوها به صورت آنلاین برروی اسنادی که با این نسخه از آفیس آماده می شوند هم هیجان بیشتری را به کاربران در ارائه مطالب به شکل های مختلف القا می کند.
نمایش و قابلیت ویرایش اسناد PDF هم از نکات بسیار مهم و ویژه است که حالا دیگر لازم نیست کاربران از نرم افزارهای جانبی استفاده کنند ؛ به راحتی می توان اسناد PDF را ویرایش و مشاهده نمود و از تمامی امکانات آفیس برای ویرایش اسناد هم بهره برد ، دو حالتWeb Layout و Read Mode هم گزینه های جدیدی هستند که به این نسخه اضافه شده اند. گزینه اول که برای انتشار مستقیم برروی سرویس های آنلاین است و دومین گزینه هم که برای مطالعه کتب الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد و کاربر می تواند با سیستم های مختلف کتاب خواندن به روش الکترونیکی را تجربه کند ؛ یعنی بخشی از کتاب را برروی لپ تاپ و بخش دیگری را در محل کار با استفاده از تبلت بخواند بدون این که صفحات خوانده شده دائما در تداخل باشند.
یکی از مهم ترین و ویژه ترین قابلیت ها را می توان به SkyDrive مربوط ساخت. این قابلیت به کاربر این اجازه را می دهد تا در یک سرویس آنلاین اسناد خود را ذخیره و بازبینی آن را در نسخه ای دیگر ، در سیستمی دیگر و حتی در مکانی دیگر بازنویسی کند. برای مثال سند Word توسط کاربر برروی لپ تاپ شخصی آماده می شود ؛ در حین آماده سازی کاربر مجبور است از سند خارج شود ، در نسخه ۲۰۱۳ این قابلیت گنجانده تا با ذخیره کردن سند مورد نظر برروی SkyDrive آن را برروی تبلت خود در جای دیگری گشوده و به راحتی بازنویسی کند بدون این که نیاز باشد حتی از سند نسخه ای کپی تهیه نماید.
در این مجموعه تقریبا همان نرم افزارهای نسخ قبلی به چشم می خورند. یعنی Word ، Excel ، PowerPoint و دیگر نرم افزارها پای ثابت نسخه ۲۰۱۳ هم هستند ولی ویژگی های جدیدی که به آن ها اضافه شده محبوبیت آن ها را بیشتر از پیش خواهد کرد. مایکروسافت نسخه های مختلفی از آفیس ۲۰۱۳ را منتشر خواهد کرد که هریک بسته به نیاز کاربران قابل استفاده خواهند بود. نسخه های خانگی ، اداری ، تجاری و تبلت ها از جمله این موارد خواهند بود.
این موارد را می توان تنها مقدمه ای کوتاه از قابلیت های کم نظیر Microsoft Office 2013 دانست. مجموعه ای که مطمئنا با ارائه اش بازهم می تواند درآمد هنگفتی را برای مایکروسافت به همراه آورد. برای کاربرانی که از نسخه های جدید ویندوز استفاده می کنند پیشنهاد ما دانلود و نصب مجموعه آفیس ۲۰۱۳ است.

منبع توضیحات: آسان دانلود

 

 

احسان نعنایی بازدید : 80 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

Nitro PDF Professional نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و کامل در زمینه فایل های pdf است. این نرم افزار هرآنچه که در رابطه با فایل های پی دی اف نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد داد. مسلما نیاز اول نمایش فایل های پی دی اف است. این نرم افزار با سرعت بالا فایل های پی دی اف را برایتان نمایش خواهد داد و قابلیت های مهمی نظیر های‌لایت کردن بخش های مهم و کامنت گذاری را نیز انجام خواهد داد. امکان بعدی نرم افزار ساخت فایل های pdf است. در ابتدا لازم است ذکر شود که نرم افزار تمامی فایل های قابل پرینت از عکس گرفته تا فایل های متنی و html را به فرمت pdf تبدیل میکند. به طور خاص نیز تمامی فایل های نرم افزار Office با تنظیمات و امکانات پیشرفته به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین نرم افزار دارای امکانات لازم جهت ادغام چندین فایل pdf به یک فایل و ابزارهای لازم جهت حذف صفحات و تغییر ترتیب صفحات و… را نیز دارد. قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش متن و اضافه کردن و یا حذف بخشی از متن و تغییر پارگراف ها ، اضافه کردن عکس یا برداشتن عکس و اشیاء و همچنین تغییر وضعیت نوشته ها و فونت نیز در امکانات بخش ویرایش قرار میگیرند. همچنین نرم افزار دارای قابلیت قفل کردن فایل های پی دی اف و قرار دادن واترمارک روی آنها می باشد. امکانات ریز نرم افزار در ادامه مطلب ذکر شده است.

 

nitropdf pro ساخت، ویرایش و تبدیل فایل پی دی اف Nitro Pro v8.5.4.11

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nitro PDF Pro:

- پسورد گذاشتن روی فایل های پی دی اف با تکنولوژی 256-bit encryption

- قرار دادن محدودیت هایی جهت پرینت نشدن و کپی نشدن فایل pdf

- امکان قرار دادن واترمارک شما روی فایل pdf

- توانایی درج امضاء خطی خود روی فایل pdf

- دارای امکانات لازم جهت قرار دادن کامنت در بخش های مورد نظر

- امکان رنگی کردن متن ها جهت های لایت

- دارای امکان پیشرفته اسکن اسناد متنی برای کیفیت بالا جهت تبدیل به pdf (قابلیت ocr) 

- تبدیل انواع فایل های سند و عکس به فرمت pdf

- دارای ابزار و تنظیمات لازم جهت تبدیل بهینه فایل های نرم افزار office

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 

احسان نعنایی بازدید : 65 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

Foxit Reader بهترین و سبک ترین نرم افزار برای نمایش فایل های پی دی اف است. بدون دردسر و بی نیاز از هرگونه کرک و نرم افزاری رایگان جهت نمایش سریع فایل های pdf می باشد. اگر از نرم افزار سنگین مانند adobe reader استفاده میکنید یا از دیگر نرم افزارهایی که دارای امکاناتی دیگری هستند و شما فقط از آنها جهت مشاهده فایل های pdf استفاده میکنید ، سخت در اشتباه هستید. Foxit Reader بسیار سریع و با کمترین استفاده از منابع سیستمی فایل های pdf را نمایش خواهد داد. نمایش چندین فایل pdf به صورت تب و همچنین داشتن حافظه به طوری که اگر تا صفحه ۵۰ کتابی را مطالعه کنید ، کافیست برنامه را ببندید و در بازگشایی بعدی همان کتاب ، نرم افزار در همان صفحه باز خواهد شد. همچنین Foxit Reader میتواند کامنت هایی که برای برخی از کلمات یا جملات در فایل های pdf تعبیه شده است را نیز نمایش دهد. همچنین این نرم افزار با نصب افزونه بر روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم میتواند فایل های pdf را درون مرورگر نیز نمایش دهد. در زمینه ویرایش این نرم افزار میتواند به راحتی به فایل های pdf عکس و متن اضافه کند. البته متاسفانه امکان فارسی نوشتن در این نرم افزار وجود ندارد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت Text Viewer است که متن های فایل pdf را به صورت قابل ویرایش و قابل کپی برداری نمایش میدهد که البته این قابلیت نیز با فارسی سازگار نبوده و به صورت برعکس حروف فارسی را نمایش میدهد که البته برای فایل های پی دی اف انگلیسی مشکلی ندارد.

foxit reader بهترین نرم افزار نمایش فایل پی دی اف Foxit Reader 6.0.2.0413

 

 

احسان نعنایی بازدید : 67 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

نرم افزاری که قادر است فایل ها یا بهتر است گفته شود اسناد PDF را بازگشایی کرده ، امکان ساختن آن ها را به کاربر می دهد ، قابلیت ویرایش اسناد را فراهم کرده و تبدیل به فرمت های دیگر را در چنته دارد و در نهایت می تواند اسناد را از لحاظ امنیتی بیمه کند. Soda PDF Professional Edition نام این ابزار کارآمد و بسیار مفید است که از یک واسط کاربری بسیار جذاب هم بهره می برد. این واسط کاربری که مانند مجموعه آفیس از منوهای Ribbon بهره می برد در سرعت عملکرد کاربر نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. هماهنگی با تکنولوژی OCR به منظور جداسازی یا شناخت متن های موجود در تصاویر بخش دیگری از قابلیت های این نرم افزار را تشکیل می دهد. ساخت اسناد از محیط های مختلف با استفاده از ترفند پرینتر مجازی کار را فوق العاده ساده می کند هرچند این ابزار با مجموعه آفیس  و مرورگرهای رایج برای ساخت اسناد PDF سازگاری کامل دارد. ویرایشگری داخلی نرم افزار هم این امکان را فراهم می کند تا کاربر بتواند اسناد را به صورت کاملا مستقیم مورد ویرایش و بازبینی قرار دهد. تبدیل به صفحات وب ، اسناد با فرمت Word و Excel و همچنین تصاویر هم بخش مهم و قابل توجهی است که این ابزار به کاربرانش هدیه می دهد. Soda PDF Professional Edition به تازگی نسخه ای جدید و کامل ارائه داده که با توجه به حجم مناسبش می تواند بسیار مفید واقع شود.

 

Soda PDF Pro مدیریت اسناد PDF با Soda PDF Professional with OCR Edition 5.0.133.9133

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Soda PDF Professional Edition:
- امکان ساخت اسناد PDF از محیط های مختلف
- قابلیت ویرایش فایل های PDF به صورت مستقیم
- تبدیل اسناد به صفحات وب ، فایل های متنی و همچنین تصاویر
- استفاده از واسط کاربری بسیار جذاب
- ایمن سازی اسناد با استفاده از ترفند های مختلف
- استفاده از تکنولوژی OCR
- امکان طراحی فرم های ورود اطلاعات
- حجم مناسب نسبت به تعدد قابلیت ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

 

احسان نعنایی بازدید : 82 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

Hybrid L نام یک ویرایشگر حرفه ای طراحی شده برای اچ تی ام ال می باشد که به شما کمک می کند به سادگی صفحاتی را که می خواهید طراحی نموده و با استفاده از پیش نمایشگر داخلی برنامه آن را قبل از ذخیره سازی مشاهده نمایید . نمایش دادن کد ها و تگ هادر رنگ های متفاوت در درک صحیح تر از آنچه ساخته اید شما را یاری می نماید . علاوه بر این نمایش دادن شماره هر خط در سمت چپ ویرایشگر این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به سادگی در سرعت بالا لاین مورد نظر خود را پیدا کنید . همچنین ویرایشگر Hybrid L به صورت WYSIWYG می باشد و بدین معنی است که همان چیزی که می بینید دقیقا همان چیزی است که خروجی اش را دریافت خواهید نمود .

 

Hybrid L ویرایشگر فایل های HTML به نام Hybrid L 1.36.0.0

 

احسان نعنایی بازدید : 81 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

Zend Studio نرم افزار قدرتمندی است که قابلیتهای فراوان جدید و ابزارهای ارزشمند را فراهم آورده است تا به وسیله آنها به شما کمک نماید تا وبسایتهای خود را سریعتر توسعه داده، کاستی های آن را با سرعت بیشتر جبران نموده واز جدیدترین فناوریهای در زمینه PHP به صورت مستقیم و از داخل محیط توسعه خود بهره مند شوید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل و عالی از PHP 5.3 ، ویرایش کد ارتقا یافته عالی، اشکال زدایی آسان توسط یکپارچگی با Zend Server، تولید کد از طریق یکپارچگی با  Zend Framework، و بهبود در کارایی و عملکرد، جایگاه  خود را به عنوان بهترین راهکار برای توسعه دهندگان پی اچ پی همچنان حفظ نموده است. Zend Studio تنها “محیط توسعه یکپارچه ” (IDE) موجود برای برنامه نویسان پی اچ پی حرفه ای می باشد که تمامی نیازهایی را که برای ساخت برنامه های کاربردی تجاری مورد نیاز هستند را فراهم نموده است. قابلیتهایی همچون قابلیت ساخت دوباره، تولید کد، همکار کدنویسی و آنالیز معنایی که همگی بایکدیگر مجموعه ای می سازند که قابلیت ساخت سریع برنامه های کاربردی را برای شما بهتر از هر برنامه دیگری فراهم می آورد.

 

1324710657720303938 اسکریپت نویسی حرفه ای با Zend Studio Professional Edition 9.0.1

 

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Zend Studio Professional Edition 9.0.1 :
پشتیبانی از قابلیت چند زبانه بودن
سازگاری ویکپارچگی با Zend Framework
قابلیت ساخت سریع فایل جدید
فرمت بندی کد
ویرایشگر فایل WSDL
پشتیبانی کامل از PHP 4  و  PHP 5.X
رنگ نمودن قواعد دستوری و همیار کد
انواع کلاس ها  و متدها بصورت سلسله مراتبی
قالبهای کد برای PHP, PHPDoc, New Fil
ترکیب نمودن کد برای توابع کلاسها و PHPDoc
شناسایی خطای بصورت بلافاصله
پشتیبانی از بوک مارک نمودن
مرورگر داخلی
پرانتزهای همخوانی پررنگ شده
کد پی اچ پی برای  Comment / Uncomment
نمای PHP Explorer
جستجوی متن بر حسب الگو
جستجوی عنصر پی اچ پی
ارائه خلاصه و طرح کلی از  File / Project
قابلیت یافتن و جایگزینی در فایلها
فهرست وظایف
مسیر برای Project Include / Build
مشاهده مشکل
همیار کد برای Include Statement
یکپارچی با مکانیزم TODO
پشتیبانی از HTML & CSS
اشکال زدایی کدهای PHP
ارائه نوار ابزار برای Firefox / IE
یکپارچگی با Zend Server
قابلیت اتصال به دیتابیس
قابلیت ارتقا از Zend Studio 5.X

 

احسان نعنایی بازدید : 75 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

The Enigma Protector یکی از قویترین و حرفه ای ترین نرم افزار های امنیتی برای فایل های اجرایی شما برنامه نویسان حرفه ای است. شما با کمک این برنامه می توانید از تمامی فایلهای EXE , .SCR , .DLL , .OCX و فایلهای .NET محافطت کند. گاهی اوقات برنامه نویسان حرفه ای برای نرم افزارها یا فایل های خود زحمات بسیاری کشیده و زمان زیادی صرف کرده تا برنامه ای کاربردی را برای کاربران تدارک ببینند اما بسیاری از کاربران سعی در کرک کردن این نرمه افزار ها داشته و قصد دسترسی به سورس های برنامه را دارند تا آنها را ریسورس کنند و به نفع خود به نتیجه برسانند. وظیفه نرم افزار The Enigma Protector این است که به لحاظ امنیتی برنامه یا فایل شما را پک کرده و امنیت آن را بسیار افزایش داده تا زحمات شما برنامه نویسان بی نتیجه نماند. یکی از برترین ویژگی های این نرم افزار جلو گیری از مانیتور شدن فایل های شما میباشد و در صورتی که یک برنامه مانیتورینگ باز باشد فایل شما اجرا نخواهد شد.

 

The Enigma Protector حفاظت از پروژه های نرم افزاری با The Enigma Protector 3.50 Retail

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 179 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

محیط برنامه نویسی JCreator Pro از معروف ترین محیط های برنامه نویسی جاوا است و علاوه بر زبان جاوا می توان به زبان های مختلف از جمله  PHP، Ruby، Groovy و ++C  برنامه نوشت. این نرم افزار دارای محیطی مناسب برای کد نویسی بوده و از حجم کمی نیز برخوردار می باشد.

 

JCreator Pro محیط برنامه نویسی قدرتمند JCreator Pro 5.00.016 Retail

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 81 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

QSetup Installation Suite نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف می باشد. در این نرم افزار برای برنامه نویسان امکانات مختلفی فراهم شده تا بتوانند مجموعه فایل های برنامه های نوشته شده توسط خود را به همراه فایل های همراه و اطلاعات اضافی ، برای کاربران در غالب یک فایل Setup فراهم آورند.

 

QSetup Installation Suite ساخت فایل Setup نرم افزاری با QSetup Installation Suite Pro 11.0

 

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 78 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

DeepSea Obfuscator ابزاری بسیار قدرتمند و ارزشمند برای برنامه نویسان می باشد که توسط این نرم فزار قادرید از کدهای استفاده شما درون پروژه های دات نت محافظت نمایید. این نرم افزار با شیوه های مدرن خود باعث می شود تا کدهای نرم افزار شما قابل بازخوانی و ویرایش نباشد. این نرم افزار با قابلیت های بسیار زیاد دیگر می تواند ابزاری مناسب برای محافظت از نرم افزار ساخته شده شما باشد.

 

DeepSea Obfuscator محافظت از کدهای پروژه های نرم افزاری با DeepSea Obfuscator v4.0.3.31

 

احسان نعنایی بازدید : 75 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

Database Browser نرم افزاری عالی برای اتصال به انواع دیتابیس های محبوب این روزها مانند Oracle, MS Sql Server, ODBC, MySql, PostgreSQL, Interbase و Firebird می باشد. این اتصال یعنی مرور ، ویرایش ، اجرای sql scripts و export (برون ریزی) داده ها که تمامی این فرایندها بسیار مفید خواهد بود. این نرم افزار مسلما برای وبمستران و برنامه نویس ها بسیار مفید خواهد بود و در زمینه فعالیت های آنان کارآمد و کاربردی بنظر می رسد. قابلیت اصلی نرم افزار که مرور دادهای درون دیتابیس ها و همچنین ویرایش و اجرای آنها می باشد و ابزار دیگری نیز جهت export و به معنای دیگر استخراج داده وجود دارد که کاربر میتواند داده های درون دیتابیس را به صورت CSV, Excel, Html برون ریزی یا استخراج نماید. جستجو درون جدول های دیتابیس ها و همچنین نمایش داده ها به صورت کاملا مشخص و مجزا از ابزارهای جالب نرم افزار به شمار می رود. همچنین با این نرم افزار میتوان دیتابیس قابل اجرا برروی انواع بانک های اطلاعاتی را ایجاد نمود.

 

database browser مرور و ویرایش دیتابیس ها Database Browser 4.1.0.14

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 94 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

ویژوال استدیو نام مجموعهٔ (Suite) برنامه‌نویسی شرکت مایکروسافت است که دارای چند زبان برنامه‌نویسی است. این مجموعه ویژوال سی و ویژوال بیسیک و ویژوال فاکس‌پرو و چند ابزار دیگر را درون خود جای داده‌است. البته در نسخه های جدید دیگر اثری از ویژوال فکس پرو دیده نمی شود.نرم‌افزار Visual Studio، نرم‌افزاری توسعه یافته برای برنامه نویسان کامپیوتر است که توسط شرکت نرم‌افزاری MicroSoft تولید شده است . تمرکز اصلی این نرم‌افزار از اولین نسخه‌های آن تا کنون بر روی خصوصیت IDE بودن آن است که به برنامه نویس اجازه می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی مستقل، وب‌گاه، برنامه‌های کاربردی وب و یا سرویس‌های وب را که بر روی تعدادی از PlatForm‌های پشتیبانی شده توسط Microsoft .NET Framework ( البته برای تمام نسخه‌های بعد از ویژوال استودیو ۶ ) همچنین Platform هایی مانند Microsoft Windows servers and workstations, PocketPC Smartphones و World Wide Web browsers اجرا می‌شوند را براحتی ایجاد نماید . از جمله قابلیت های اضافه شده که در آخرین ویرایش ارائه شده است می توان به Silverlight اشاره کرد که یک Web Application framework بسیار پیشرفته جهت توسعه نرم افزارهای کاربردی تحت وب می باشد.

 

Microsoft Visual Studio برنامه نويسي حرفه اي با Microsoft Visual Studio Ultimate 2012

 

 

Visual Studio یک مجموعه از برنامه‌هایی است که ارتباط بسیار نزدیک با هم دارند که مایکروسافت آن را به توسعه دهندگان و برنامه نویسان برنامه‌های کاربردی اهدا نمود تا آنها را وادار نماید در محیطی توسعه یافته بر روی پلت فرم‌های ویندوز و دات نت به ساخت برنامه‌های خود بپردازند . Visual Studio می‌تواند برای نوشتن برنامه‌های کنسولی، ویندوزی، سرویس‌های ویندوز، برنامه‌های کاربردی موبایل، برنامه‌های کاربردی ASP.NET و سرویسهای وب ASP.NET بنا به انتخاب شما همراه با زبانهایی مانند C++, C#, VB.NET, J# استفاده شود . با Visual Studio واقعا چه کارهایی می‌توان انجام داد ؟ در زیر تعدادی از کاربردهایی را که برای تولید آنها می‌توان از Visual Studio استفاده نمود معرفی گردیده اند : Console applications : این کاربرد برای اجرای خطوط دستور البته بدون محیط گرافیکی استفاده می‌شود که از این کاربرد برای برخی از ابزارهای کوچک یا برای اجرا شدن کدها توسط دیگر کاربردها استفاده می‌شود .

Windows forms applications : برای برنامه‌های کاربردی ویندوزی که با استفاده از .NET frameworkنوشته می‌شوند .

Windows services : سرویس‌ها برنامه‌های کاربردی هستند که در پس زمینه ویندوز اجرا می‌شوند .

ASP.NET applications : ASP.NET یک تکنولوژی قدرتمند که برای طراحی و ساخت صفحات وب پویا استفاده می‌شود .

ASP.NET web services : ASP.NET مدل سرویسهای وب را بطور کامل فراهم نموده تا شما براحتی و با سرعت سرویسهای وب را تولید نمایید .

Windows Mobile applications : که می‌تواند بر روی ابزارهایی که شامل framework هستند مانند Pocket PC‌ها و همچنین cell phones هایی که پلت فرم Microsoft Smartphone بر روی آنها اجرا می‌شود، اجرا گردد .

MFC/ATL/Win32 applications : شما همچنان می‌توانید برنامه‌های سنتی MFC ، ATL یا برنامه‌های Win32را با استفاده از C++ ایجاد نمایید . این برنامه‌های برای اجرا به .NET Framework نیاز ندارند اما نمی‌توانند از مزایای .Net framework نیز بهره‌ای ببرند .

Visual Studio add-ins : شما می‌توانید از خود ویژوال استودیو برای ساخت توابعی جدید و قابل اضافه شدن به خود ویژوال استودیو استفاده نمایید .

کاربردهای دیگر : ویژوال لستودیو همچنین شامل پروژه‌هایی برای توسعه برنامه‌های کاربردی شما، کار با databases، ساخت گزارشها و … می‌باشد .

 

احسان نعنایی بازدید : 88 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

phpDesigner که از واسط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد قادر است تا با خطایابی املای لغات و دستور ها کار کدنویسی را فوق العاده آسان سازد. اجرای مستقیم کدها و اسکریپت ها هم نقش مهمی را در مشاهده لحظه به لحظه تغییرات ایجاد شده در اسکریپت ها ایفا می کند. تکمیلگر کدها سرعت کاربران را بالا خواهد برد ، این قابلیت که امروزه در بسیاری از نرم افزارهای کدنویسی به چشم می خورد به این صورت است که وقتی کاربر ابتدای یک دستور را تایپ می کند نرم افزار به صورت هوشمند دستور را شناسایی کرده و در صورت خواست کاربر آن را به کدها اضافه می کند. phpDesigner این قابلیت مهم را در خوی جای داده تا کاربران به سادگی به کدنویسی بپردازند. سازگاری با جدیدترین فریم ورک ها برای PHP و Java- یکی دیگر از قابلیت های جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را تشکیل می دهد.

 

 

phpDesigner ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8.1.1

 

احسان نعنایی بازدید : 75 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

آفلاین ماهانه ای است که توسط چندین جوان ایرانی با محوریت دنیای کامپیوترها که شامل گوشی های موبایل ، تکنولوژی های روز دنیای کامپیوترها و دنیای اینترنت و بازی ها منتشر می شود. این شماره دارای ۶۸ صفحه است که با موضوعات مختلفی که در ادامه مطلب به برخی از آنها اشاره شده ، منتشر گردیده است.

 مجله آفلاین حاصل تلاش شبانه روزی گروهی ۳۰ نفره از بهترین متخصصان ایران است. برای هر شماره از این مجله بیش از ۱۷۰ ساعت وقت گذاشته می شود.

 

offlinemag6 دانلود مجله ماهانه آفلاین شماره 6

 

 

 

 

 

مطالب :

پرونده ویژه: از آینه نترس سیران !

تکنولوژی

کلاس درس تکنولوژی !

نگاهی دقیق به تکنولوژی کمپانی بنز

برترین اپلیکیشن ها

کرم کامپیوتری چیست؟

کسب و کار آنلاین

برنامه نویسی

دنیایی رنگارنگ با پایتون

متغیرها در زبان سی

هک و امنیت

CAC Attacks

Client Side Hacking

امن سازی PHP

بازی

جهنمی در لباس بهشت !

سخت افزار

مهمان جدید آفلاین!

شبکه

شبکه های بی سیم

ریکاوری پسورد روتر سیسکو

اسنیفر

متن باز

اخبار دنیای لینوکس

شناخت لینوکس و فایل های پرکاربرد

 

 

احسان نعنایی بازدید : 81 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

imdb dl mag 3 دانلود مجله الکترونیکی سینمایی شماره 3

 

با شماره سوم مجله الکترونیکی سینمایی همراه هستید در ۵۳ صفحه در دانلودها همراه باشید. در این شماره با بخش جدید به نام بخش انیمیشن ها نیز در کنار بخش اخبار و مقالات تفسیری و نقد فیلم های روز دنیا این نشریه الکترونیکی فیلم و سینما کامل تر شده است. در بخش اخبار سعی شده است از متنوع ترین و بروز ترین اخبار های سینمایی استفاده شود و در این شماره با مقالات کاملا اختصاصی این نشریه PDF منتشر شده است. در این شماره به نقد بررسی فیلم و سریال های جدید نظیر بت من , اسکای فال , مردگان متحرک و… در این شماره بخش ویژه ای برای سنین ۱۲ -۱۸ هم وجود دارد که مرتبط با بخش انیمیشن است در این شماره به معرفی آثار بزرگان سینما هم پرداخته شده است. دانلودها در صورت ادامه روند مثبت این مجله الکترونیکی شماره های بعدی آن را نیز منتشر خواهد کرد.

 

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 87 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

مجله ی الکترونیکی گیمفاپلاس در ماه های اخیر نامی آشنا در  بین مجلات تخصصی بازی های ویدئویی شده است.گیمفاپلاس: دیجیتال نام شاخه ی دوم از سلسله مجلات گیمفاپلاس است که بصورت ماهانه منتشر و به بررسی تخصصی بازی های روز دنیا میپردازد.یکی از مزیت های این مجله ی الکترونیکی که نسبت به دیگر مجلات مشابه دارد،استایل خاص گرافیکی آن و سازماندهی مطالب است که بر اساس استاتدارد های جهانی که توسط مجلات شماره یک دنیا ابدا شده،پایه ریزی شده است.نقطه ی قوت گیمفاپلاس : دیجیتال،پشتیبانی بسیار عالی به سبب وجود وب سایت اصلی گیمفا،سومین وب سایت پرمخاطب فارسی زبان بازیهای ویدئویی و همچنین وجود مقالات هایپ و اختصاصی در آن (مانند مصاحبه با بازی سازان مطرح دنیا و یا هایپ عناوین مطرح) است که وجه تمایز بسیار زیادی را نسبت به دیگر مجلات ایجاد میکند.

 

Gamfa %2b3 دانلود شماره سوم ماهنامه الکترونیکی گیمفاپلاس

 

در شماره سوم از مجله ی گیمفاپلاس : دیجیتال ما شاهد بخش های بسیار متنوع و مقالات بسیاری در باب نقد و پیش نمایش هستیم.تاریخچه ی عنوان Dead Space در صفحات اولیه مجله خودنمایی خاصی دارد.سپس در بخش پیش نمایش ما شاهد ۴ بازی مورد انتظار سال ۲۰۱۳ هستیم که اصلیترین آنها بازی The last of us است که مو به مو تمامی اطلاعات منتشر شده مورد بررسی دقیق قرار گرفتند.بعد از بخش پیش نمایش ها به مصاحبه ی اختصاصی گیمفا با آقای YassineArif ،Level Designer  شرکت Ubisoft در شعبه ی کازابلانکا کشور مراکش میرسیم.این اولین مصاحبه ی اختصاصی گیمفا با یک بازی ساز مطرح خارجی بوده است و پیشنهاد میکنیم حتما آن را مطالعه کنید.
بخش بعد مربوط به نقد و بررسی عناوین منتشر شده است که ۵ بازی در این بخش برای بررسی توسط نویسندگان با تجربه ی ما گذاشته شده است. با تمام شدن سال ۲۰۱۲ و ورود به سال ۲۰۱۳،گیمفاپلاس هم تصمیم به انتخاب عناوین برتر سال ۲۰۱۲ کرد و شما میتوانید در بخش بعدی مطالب،لیست برترین عناوین سال ۲۰۱۲ از دیدگاه تحریریه مجله ی گیمفاپلاس را مشاهده کنید.
بخش تکنولوژی و IT یکی از پر محتواترین و بهترین بخش های این شماره است که از بررسی تلویزیون های هوشمند تا اخبار داغ این صنعت،میتواند شما خواننده ی عزیز را جذب کند.در انتها نیز مقاله ای در باب "تحول ترس در بازی های ویدئویی"،مطلبی بسیار مفید و کارشناسانه خواهد بود که پیشنهاد میکنم از دست ندهید.

 

لیست تحریریه  :

مدیر مسئول : دانیال نوروزی
سردبیر : حامد افرومند
دبیر تحریریه : امیر گلخانی
طراحی و صفحه آرایی : حامد افرومند
تحریریه : حسن ناظر مظفری – قاسم نجاری – عماد عامری – سینا نادری – مانی میرجوادی – محمد رضا مصطفوی – بهزاد شعبانی – سجاد سعیدی – امیر شیروانی – حسام افرومند – رامیلا کهن زاد – شینجی امیر هاسگاوا – با تشکر از شاهین رستم خانی 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 453
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 344
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 669
  • بازدید ماه : 1,499
  • بازدید سال : 14,336
  • بازدید کلی : 162,289
  • کدهای اختصاصی
    درباره ی وبلاگ

    وبلاگ gamestationدر بهار سال 1392-2013شروع به کار کرده 

    این ویلاگ در جهت  دانلود آسان شما در زمینه های 

    فیلم.انیمیشن. بازی. آهنگ.مستند.برنامه اندروید و کامپیوتر سعی در تا رضایت شما را در این زمینه ها جلب کند شما نیز میتوانید با نظرات شایسته خود مارا در این راه همراهی کنید

    راه اندازی وبلاگ:احسان نعنایی