loading...
همه چیز برای دانلود
احسان نعنایی بازدید : 127 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

SparkoCam نرم افزاری عالی جهت استفاده مجازی از وب کم و همچنین استفاده از دوربین های دیجیتال به جای وب کم های معمولی و قراردادن افکت های زیبا برروی تصاویر وبکم می باشد. این نرم افزار در مرحله اول میتواند دوربین های دیجیتال Canon مدل PowerShot و DSLR را به عنوان وبکم مجازی برای کاربر راه اندازی کند. کافی است دوربین را به کامپیوتر متصل کنید و سپس در نرم افزار SparkoCam منبع تغذیه را دوربین دیجیتال انتخاب کنید. مدل دوربین های کانن پشتیبانی شده در ادامه مطلب آمده است. در مرحله بعد از انتخاب دوربین دیجیتال به عنوان وب کم یا استفاده از وبکم های معمول ، کاربر میتواند از افکت ها استفاده کند. افکت های گرافیکی و جذاب زیادی وجود دارد. برای مثال میتواند برروی سر و صورت خود عینک، کلاه، مو یا ماسک قرار دهید و باتوجه به قابلیت ردیابی چهره در این نرم افزار این کار به سهولت انجام می شود تا طرف مقابل شما را به شکلی عجیب ببیند! علاوه بر افکت های مخصوص چهره ، افکت های متحرک زیادی در نرم افزار وجود دارد. همچنین قابلیت نمایش ویدیو و عکس های دلخواه شما از طریق وبکم نیز وجود دارد. یکی از امکانات جالب نرم افزار جایگزین کردن بکگراند تصویر شما با عکس مورد نظرتان است. به این ترتیب میتوانید پشت صحنه تصویر خودتان را با عکس های دلخواه تزئین کنید. قابلیت ذخیره ویدیو چت انجام شده به همراه افکت ها نیز وجود دارد. همچنین کاربران میتوانند به راحتی بین منابع مختلف وب کم به سرعت جابجایی انجام دهند. برای مثال چندین دقیقه از چت ویدیویی خود را با وب کم معمولی چندین دقیقه را با دوربین های کانن انجام دهید. لازم به ذکر است این نرم افزار از رزولوشن های تصویری مختلف نیز به صورت کامل پشتیبانی میکند.

 

SparkoCam وبکم مجازی و افکت گذاری روی چت ویدیویی SparkoCam 1.3.3

 

 

 

 

Supported cameras:

Canon DSLR / EOS series: Rebel XS, XSi, Kiss X2, Kiss F, Kiss X3, Kiss X4, Kiss X5, Kiss X6i, Kiss F, Kiss X50, T1i, T2i, T3, T3i, T4i, 1D Mark II, 1Ds Mark II, 1D Mark II N, 1D Mark III, 1Ds Mark III, 5D Mark II, 5D Mark III, 1D Mark IV, 1D X, 1000D, 1100D, 450D, 500D, 550D, 600D, 650D, 40D, 50D, 60D, 6D, 7D, 1D C, 1D Mark IV

Canon PowerShot series: PowerShot A620, A640, S80, G7, G9, G10, S3 IS, S5 IS, SX100 IS, SX110 IS

 

احسان نعنایی بازدید : 80 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

Pidgin یک نرم افزار اینترنت برای چت کردن است که به شما اجازه میدهد به طور همزمان با چندین آی دی از چندین سرویس دهنده چت وارد شوید و به گپ و گفتگو بپردازید. این نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا همچنین قابلیت اتصال به اتاق های گفتگوی یاهو را نیز دارد. PidginIM همچنین قابلیت های بسیار زیاد تمامی مسنجر ها را همزمان با هم دارد. برای مثال شما می توانید برای دوستان خود در هر سرویسی فایل ارسال کنید , پیغام آفلاین بگذارید, عکس آواتار خودتان را تغییر دهید یا برای دوستتان شکلک ارسال کنید و یا پیغام همگانی ارسال کنید.

 

PidginIM پیام رسان چندمنظوره Pidgin 2.10.3

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 80 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

Video2Webcam نرم افزاری ویژه است که میتواند در هنگام چت تصویری به جای نمایش تصویر وب کم ، ویدیو انتخابی شما را نمایش دهد. همچنین این نرم افزار میتواند در صورتی که حتی وب کم بر روی سیستم نصب نباشد به ارسال ویدیو جعلی اقدام کند. این نرم افزار با انواع مسنجرهای معروف نظیر Yahoo Messenger, Windows Live Messenger, Skype, Paltalk, ICQ, AIM سازگاری دارد و میتواند فایل های ویدیوی نظیر avi, asf, flv, mp4, mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv را برای طرف مقابل به جای تصویر وب کم پخش نماید. همچنین این نرم افزار میتواند به جای تصویر وب کم فایل های عکس را نیز نمایش دهد. سویپچ کردن آسان بین وب کم واقعی و تصویر ویدیوی ارسالی مسلما مورد نیاز کاربران خواهد بود که این نرم افزار امکان انجام این فرایند را به سادگی امکان پذیر نموده است. در هنگام ارسال تصاویر میتوانید کیفیت ویدیو ارسالی را تنظیم نمایید.

 

video2webcam ارسال ویدیو بدون وب‌کم در چت تصویری Video2Webcam 3.3.3.8

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Video2Webcam 3.3.3.8:

- امکان ارسال ویدیو به جای ارسال تصویر وب کم

- بدون نیاز به وب کم واقعی

- توانایی ارسال عکس به عنوان تصویر وب کم

- سوییچ آسان بین تصویر وب کم و تصویر ویدیوی

- سازگاری با اکثر مسنجرهای معروف دنیا

- پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیویی و عکس

- محیط کاربری بسیار ساده و آسان

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 

 

احسان نعنایی بازدید : 73 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
 

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

Yahoo Messenger نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 81 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

ooVoo نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای چت های تصویری و صوتی است. این نرم افزار در زمینه چت تصویری و صوتی از نظر کیفیت و سرعت بسیار محبوب به شمار می رود. بعد از نصب نرم افزار کافیست به رایگان فرم عضویت oovoo را پرکنید و اکانت مورد نظرتان را بسازید ، سپس میتوانید با کاربران عضو oovoo به چت ویدیویی و صوتی بپردازید. در ورژن جدید این نرم افزار میتوانید همزمان با ۱۲ کاربر به چت تصویری با کیفیت بالا بپردازید و تصاویر آنها را ملاحظه کنید. همچنین نرم افزار میتواند چت های تصویری و صوتی را ذخیره نماید تا با فرمت فیلم و صدا در کامپیوترتان نگهداری کنید. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند به اکانت فیس بوک نیز متصل شده و با کاربران آنلاین به چت بپردازد. قابلیت ارسال فایل تا ۲۵ مگابایت نیز در این نرم افزار فراهم شده است. نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نظیر تماس تلفنی نیز می باشد که نیاز به خرید کردیت می باشد.

 

oovoo چت تصویری با کیفیت ooVoo 3.5.1.72 Final

 

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 96 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

 

skype2 تماس صوتی و تصویری رایگان Skype 6.0.0.120

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 73 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

WebcamMax نرم افزار کاربردی برای آنهایی است که تماس های تصویری را از طریق وب کم کامپیوتر خودشان انجام میدهند. این نرم افزار دارای صدها افکت زیبا و انیمیشن هایی است که میتواند هنگام چت ضمن اینکه محیط شادی را پدید اورد ، گاهی باعث تعجب و ترس طرف مقابل نیز گردد! به هرحال نرم افزار بیشتر جنبه تفریحی دارد ولی با داشتن قابلیت های مانند ضبط کردن ویدیو چت و همچنین ایجاد وب کم مجازی و در نتیجه امکان اینکه بتوانید برای طرف مقابل ویدیوهای دلخواه را پخش کنید و بدون داشتن وب کم به چت ویدیویی بپردازید را عملی میکند. در امکانات این نرم افزار وجود افکت های تصویری بسیار حائز اهمیت است و میتوان هنگام چت برای مثال قاب برای تصویر گذاشت یا تصویر را سیاه و سفید کرد و صدها نوع افکت دیگر. همچنین نرم افزار دارای انیمیشن هایی است که میتواند باعث زیبایی شوند ، مثلا میتوان دستور داد که پروانه ای در میان تصویر به پرواز در آید! امکانات دیگری نظیر نوشتن متن روی ویدیو در حال ارسال نیز جالب و کارامد است. در پایان باید ذکر است که این نرم افزار با  Windows Live Messenger, Skype, Yahoo Messenger, ICQ, Paltalk, Camfrog, YouTube, Ustream, JustinTV و… سازگاری دارد.

 

webcammax ایجاد وبکم مجازی و افکت گذاری WebcamMax 7.6.7.8

 

 

 

 

روش فعالسازی:

ابتدا اتصال به اینترنت را قطع کنید.

سپس patch را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید و اجرا نمایید.  

بعد نرم افزار را اجرا کرده سریالی را به دلخواه وارد کنید و از گزینه Manual برای رجبستر کردن با keygen استفاده کنید.

 

 

احسان نعنایی بازدید : 59 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

Trillian یک نرم افزار همه کاره، مستقل، با ظاهری زیبا در زمینه چت بوده که از تمامی پروتکل هایAIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger, و  IRC پشتیبانی کرده و در واقع می توان گفت تمامی این نرم افزارها را در خود گنجانده است.  این نرم افزار از دارای قابلیت های کلیدی چون چت به صورت صوتی، انتقال فایل، چت گروهی، داشتن چت روم های متنوع، داشتن چند اتصال همزمان به یک شبکه، داشتن اطلاعیه نوشتاری، نوشتن پیغام به صورت رمزنگاری شده، پشتیبانی از SMS، دارا بودن امکانات امنیتی و … می باشد. در واقع با نصب این نرم افزار دیگر هیچ نیازی به نرم افزار های چت نخواهید داشت و با یک آیدی می توانید وارد تمامی آن ها شوید!

 

Trillian مسنجری برای تمام آیدی های شما Trillian 5 Pro for Windows v5.3.0.16

 

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار Trillian Astra Pro:

 - قابلیت گفتگو با دیگر کاربران در سایر برنامه های پیام رسان
– دارا بودن شکلک های تمامی سرویس های پیام رسان
– امکان دسترسی به سرویس ها به صورت همزمان
– بدون وجود تبلیغات اضافی
– محیط بسیار زیبا و سرگرم کننده
– بهینه سازی سرعت نرم افزار
– رفع مشکلات نسخه های قبلی این نرم افزار
– قابلیت استفاده از اکانت های دیگر نرم افزارهای پیام رسان
– توانایی ارسال و دریافت فایل از طریق این نرم افزار به دیگر کاربران
– امکان برقراری ارتباطات تصویری به وسیله WebCam
– محیطی بسیار زیبا و جذاب با پوسته های متنوع
– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

- و …

 

احسان نعنایی بازدید : 66 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

ICQ نام نرم افزاری است که ساخت شرکت Mirabilis می باشد و یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزار های چت و گفتوگوی اینترنتی می باشد که به صورت آنلاین افراد را جستوجو کرده و امکان چت و ارسال فایل و عکس و فیلم از شما به دیگران و بالعکس را فراهم می کند. امکان ارسال ایمیل و فراهم کردن پنجره های و اتاق های Chat Room از دیگر قابلیت های این نرم افزار کاربردی می باشد. این برنامه تقریبا شبیه به Yahoo! Messenger کار می کند.این نرم افزار هم اکنون از سایت دانلودها ، آماده دریافت می باشد.

 

ICQ دانلود مسنجر قدرتمند و زیبای ICQ 8.0 Build 6019

 

 

ویژگی های برنامه ICQ 8.0 Build 6019 :

- قابلیت چت نوشتاری ، صوتی و تصویری

- قابلیت استفاده از اکانت گوگل و فیسبوک برای چت

- داشتن بازی های آنلاین تک و دونفره

- امکان اشتراک گذاشتن تصاویر و فایل ها

- تاریخچه چت با قابلیت مدیریت

- گپ و گفتگو با دوستان متعدد در یک پنجره پیام

- یادآوری تاریخ تولد دوستان با فرستادن کارت تبریک

- و ….

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 453
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 789
  • بازدید ماه : 1,619
  • بازدید سال : 14,456
  • بازدید کلی : 162,409
  • کدهای اختصاصی
    درباره ی وبلاگ

    وبلاگ gamestationدر بهار سال 1392-2013شروع به کار کرده 

    این ویلاگ در جهت  دانلود آسان شما در زمینه های 

    فیلم.انیمیشن. بازی. آهنگ.مستند.برنامه اندروید و کامپیوتر سعی در تا رضایت شما را در این زمینه ها جلب کند شما نیز میتوانید با نظرات شایسته خود مارا در این راه همراهی کنید

    راه اندازی وبلاگ:احسان نعنایی