loading...
همه چیز برای دانلود
احسان نعنایی بازدید : 103 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 


 
 

 

 

Drugged دانلود مجموعه کامل مستند National Geographic   Drugged

نام مستند : National Geographic – Drugged

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۴۵ * ۴ دقیقه

حجم : ۷۳۳ * ۴ مگابایت

کیفیت : DVDRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : مجموعه مستندی فوق العاده محصول شبکه نشنال جئوگرافیک است که به یکی از اسفناکترین بحران های اجتماعی کنونی در جوامع بشری ؛ یعنی اعتیاد به مواد مخدر می پردازد.این مستند در ۴ قسمت تهیه شده است و هر قسمت به موضوعات مشخصی می پردازد.اعتیاد ، این دشمن زیرک زندگی ، اراده شخصی معتاد را از او گرفته و زندگی وی را غیر قابل کنترل می نماید.اعتیاد به عنوان یک بیماری مزمن و پیش رونده خود نمونه بارزی از معضلات اجتماعی امروز جهان است که اقشار گوناگونی از جوامع بشری اعم از زن و مرد ، پیر و جوان ، تحصیل کرده و بی سواد را گریبان گیر خویش کرده است.از آنجا که اعتیاد به عنوان یک بیماری روانی، اجتماعی و اقتصادی باعث وابستگی روانی یا فیزیولوژیک فرد مبتلا به این مواد می‌شود و در عملکرد جسمی، روانی و اجتماعی وی تاثیرات نامطلوب بر جای می‌گذارد ؛ عوامل این مستند اعتیاد به مواد مخدری نظیر کوکائین ، اکستازی ، الکل ، و ماری جوانا را در قالب علوم پزشکی، روان‌شناسی و جامعه‌شناسی تحت مطالعه و بررسی قرار داده و راه کارهایی را برای رهایی از دام آنها در نظر گرفته اند…

 

 

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 65 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

Shelter دانلود مستند سرپناهم باش Shelter Me

نام مستند :Shelter Me

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۷ دقیقه

حجم : ۲۵۸ مگابایت

کیفیت : DVDRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : Shelter Me عنوان یک مستند سرگرم کننده و جذاب است که به بررسی تاثیر حضور حیوانات خانگی بر زندگی صاحبانشان می پردازد.طبق آمار سالانه ۳ تا ۴ میلیون حیوان را در پناهگاه های ایالت متحده به روش اوتانازی راحت می کنند. اما در این مستند با تاکید بر آثار مثبت ایجاد رابطه ای صمیمانه و دوستانه با حیوانات خانگی از مردم دعوت می شود تا با پذیرش سرپستی آنها و رهاندنشان از پناهگاه ، شانس دوباره ای برای زندگی کردن به این موجودات دوست داشتنی بدهند. در ادامه مستند نمونه هایی از این رابطه عمیق به تصویر کشیده خواهد شد. برای نمونه حیوانی که صاحب معلولش را در انجام امور خانگی اش یاری می دهد.اما آیا به راستی و از نظر علمی نگهداری حیوانات خانگی لزوما آثار مثبتی به همراه دارد ؟ برای پاسخ به پرسشهای بی جواب خود با این مستند همراه شوید.

 

 

احسان نعنایی بازدید : 72 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 



 

 

Fresh دانلود مستند بازنگری در تغذیه روزانه Ripple Effect   Fresh

نام مستند :Ripple Effect – Fresh

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۷۰ دقیقه

حجم : ۸۳۸ مگابایت

کیفیت : DVDRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : این مستند به مجموعه گفتگو ها ، تحقیقات و بررسی های انجام شده توسط کشاورزان ، متفکران و بازگانان آمریکایی در بازنگری نسبت به نحوه ساخت غذاهایی که روزانه به عنوان وعده های غذایی سرو میشود را مورد ارزیابی قرار می دهد.تحولات جدید در عرصه کشاورزی سبب به وجود آمدن یک مدل صنعتی شده است.این تحولات به گفته محققان با عواقبی چون ، آلودگی مواد غذایی ، کاهش منابع طبیعی و غیره همراه شده است.این نگرانی ها دعوت کشاورزان نمونه ، نویسندگان و محققان این امر در این مستند را به همراه داشته تا اولا به تعریف روشی صحیح در تولید محصولات غذایی برسیم و ثانیا با تعریف راهکارهایی درست در جهت عدم تاثیرگذاری مسائل اقتصادی در به کار گیری روش های که عواقبی جبران ناپذیر را به همراه دارند به نتیجه ای مطلوب برسیم.

 

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 91 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 



 

 

Do دانلود مستند آموزشی I Cant Do This But I Can Do That

نام مستند :I Cant Do This But I Can Do That

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۳۰ دقیقه

حجم : ۸۹۵ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : I Cant Do This But I Can Do That – عنوان یک مستند آموزشی است که به بررسی و پژوهش پیرامون روشهای آموزشی و بازخورد آنها می پردازد.بدین منظور با چندی از دانش آموزان به صورت گزیده وار پرسش هایی انجام می شود تا ما را از تفاوت هایی که میان افراد مختلف به صورت ذاتی وجود دارد آگاه ساخته و ما را در انتخاب روشی درست و اصولی یاری می کند.مخاطب این فیلم مستند در واقع خانواده ها هستند. یکی از وظایف خانواده ها ، تشخیص نقاط قوت و ضعف فرزندان است.پدر و مادر با آموزش صحیح می توانند با نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را پوشش دهند.در راستای بهبود کیفیت این امر مشاهده این مستند را پیشنهاد می کنیم.

 

 

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 453
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 344
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 692
  • بازدید ماه : 1,522
  • بازدید سال : 14,359
  • بازدید کلی : 162,312
  • کدهای اختصاصی
    درباره ی وبلاگ

    وبلاگ gamestationدر بهار سال 1392-2013شروع به کار کرده 

    این ویلاگ در جهت  دانلود آسان شما در زمینه های 

    فیلم.انیمیشن. بازی. آهنگ.مستند.برنامه اندروید و کامپیوتر سعی در تا رضایت شما را در این زمینه ها جلب کند شما نیز میتوانید با نظرات شایسته خود مارا در این راه همراهی کنید

    راه اندازی وبلاگ:احسان نعنایی