loading...
همه چیز برای دانلود
احسان نعنایی بازدید : 77 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود Tomb Raider - بازی تامب رایدر


دانلود Tomb Raider - بازی تامب رایدر

سری محبوب و خوش سابقه Tomb Raider از آن دسته عناوینی است كه نیازی به معرفی ندارد و تقریباً كسی نیست كه حداقل یك نسخه از این مجموعه را تجربه نكرده باشد. قطعاً بسیاری از عناوین ماجراجویی مانند Uncharted كه اكنون یكه تازی می كنند، موفقیتشان را مدیون Tomb Raider هستند كه سرمنشاء الهامات بسیاری از بازی های موفق امروزی است. جدیدترین نسخه از این سری، همه را شگفت زده كرده است. لارا كرافت (Lara Croft) یك باستان شناس ماجراجو است كه در نسخه های قبلی به گشت و گذار در درون مقبره ها پرداخته، اما در نسخه جدیدی كه بزودی منتشر می شود، داستان كمی با نسخه های كلاسیك تفاوت دارد.

Tomb Raider is an upcoming action-adventure platform video game. Published by Square Enix, Tomb Raider is the fifth title developed by Crystal Dynamics in the Tomb Raider franchise. As the first entry in a new Tomb Raider continuity, the game is a reboot that emphasizes the reconstructed origins of the culturally influential lead character Lara Croft.Tomb Raider is scheduled for release on 5 March 2013 for PlayStation 3, Xbox 360 and Microsoft Windows.It has become the first Tomb Raider game to be given an "M" (Mature) rating by the Entertainment Software Rating Board, and also the first Tomb Raider game to be rated "18+" by Pan European Game Information.

More info (open/close)

 

احسان نعنایی بازدید : 76 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود Remember Me - بازی من را به خاطر داشته باش


دانلود Remember Me - بازی من را به خاطر داشته باش

ذهن انسان، ساختار بسیار پیچیده و شگفت انگیزی دارد. رازهای زیادی را شامل می شود که درک آن ها بسیار سخت است و گاهی اوقات قدرتی به انسان می دهد که نمی توان آن را نادیده گرفت. همه ما با خاطراتی که در ذهنمان نقش می بندند، زندگی می کنیم. اتفاقات بد و خوب، خانه ای برای خودشان در ذهن ما خلق می کنند و برای همیشه با ما خواهند ماند. قدرت اصلی هر انسان نیز خاطرات او به حساب می‌ آیند. چیزهایی که به وسیله آن ها می توانیم کارهای آینده خودمان را برنامه ریزی کنیم. اولین هدیه ای که دریافت کرده اید، اولین نمره 20 در مدرسه و یا اولین بازی ای که انجام داده اید، همگی به مرور زمان شخصیت شما را تشکیل می دهند.

خاطره ها هویت ما را می سازند و به همین دلیل تمام انسان ها با هم متفاوت هستند. ذهن انسان ها مانند صندوقی می ماند که نباید درب آن را برای کسی بجز خود باز کرد. بهتر است که برخی از درها بسته باقی بمانند و تغییری در آن ها ایجاد نشود. اما اگر کسی بتواند قدرت این کار را پیدا کند، چه خواهد شد؟ بدون شک، با چنین تکنولوژی ای خیلی ها می خواهند که خاطرات بد را از ذهنشان پاک کنند و جای آن را با چیزی زیباتر عوض کنند. آیا چنین چیزی می تواند موجب رستگاری و نجات انسان ها از دنیایی پر از سختی و دشواری باشد؟ جواب این سوال را در Remember Me به دست خواهید آورد. این بازی اولین عنوان استودیوی فرانسوی DONTNOD Entertainment است که با ایده ای جذاب راهی بازار شده است.

Remember Me features exploration, platforming, stealth, and melee combat.The game introduces the mechanic of 'memory remixing': entering and rearranging a target's memories to manipulate them. Players accomplish this by replaying a memory and modifying details to change the target's recollection of the outcome.Another key mechanic of gameplay is stealing memories from specific targets and using points called Remembranes to replay the memory in real-time: this is often needed to proceed through the game or avoid hazards otherwise hidden from the player. When the player is low on health, the screen will glitch until a sufficient amount of health is regained.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

OS:Windows Vista®/XP, Windows 7, Windows 8
Processor:Intel® CoreTM2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD Athlon™ X2 2.8 Ghz or better
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® 8800GTS or better, ATI Radeon™ HD 3850 or better
Hard Drive:9 GB HD space
Sound:Standard audio device
Other Requirements:Broadband Internet connection

مشخصات

شرکت سازنده: DONTNOD Entertainment 
حجم فایل: 4430 مگابایت 
تاریخ انتشار: 08:00 - 92/3/21 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

راهنمای نصب

پس از نصب بازی از پوشه Redist آپدیت های بازی را هم نصب کنید.

احسان نعنایی بازدید : 95 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود Sniper: Ghost Warrior 2 - بازی تک تیر انداز: شبح جنگجو 2


دانلود Sniper: Ghost Warrior 2 - بازی تک تیر انداز: شبح جنگجو 2

قطعاً نسل هفتم را نمی توان دوره ای ایده آل برای عناوین تیراندازی اول-شخصی که تك تیرانداز محور هستند، قلمداد كرد، زیرا این عناوین در نسل حاضر دائماً با درجا زدن و عدم موفقیت همراه بوده اند. هر چه بازی های اول-شخص موفق بوده اند، در مقابل تك تیراندازی ها نسبتاً ضعیف ظاهر شده اند. شواهد و آمار هم نشان داده كه سازندگان بازی های اول-شخص موفقی همچون Call of Duty به مراحل تك تیرانداز محور اهمیت ویژه ای می دهند که در بین آن ها اغلب سكانس های خاطره انگیزی (مانند مرحله BLOOD Brother در MW3 كه قطعاً از خاطره ها نخواهد رفت) هم وجود دارند.

مراحل این چنینی در این مجموعه محبوب و یا حتی سری Medal of Honor و... كه اهمیت ویژه ای به بخش های تك تیراندازی داده اند، بسیار هستند. اما این سئوال پیش می آید كه چرا نمی توان یك اكشن مستقل با محوریت تك تیراندازی پیدا كرد كه همچون عناوین ذكر شده موفق باشند؟ در سال 2010 بازی ای منتشر شد كه گامی فراتر در این سبك نهاد. استودیوی City Interactive دست به كاری بزرگ زد كه می توان آن را با اثر Infinity Ward قیاس كرد. نسخه اول Sniper: Ghost Warrior در حالی راهی بازار شد كه مملو از مشكلات ریز و درشت بود، اما اینبار قرار است در سال 2012 ادامه ای بر این عنوان با پیشرفت های شایسته ای عرضه شود. واقعاً باید Sniper: Ghost Warrior 2 را یک بازی حماسی نامید.
منبع:پردیس گیم
Sniper Ghost Warrior 2 Screenshot 1 Sniper Ghost Warrior 2 Screenshot 2 Sniper Ghost Warrior 2 Screenshot 3 Sniper Ghost Warrior 2 Screenshot 4 Sniper Ghost Warrior 2 Screenshot 5

 

Sniper: Ghost Warrior 2 tries to continue the story from the first game, by putting players in the combat boots of Cole Anderson, who's now a Captain and, of course, a very proficient sniper sent to provide help to a joint team of soldiers and CIA agents who're trying to secure a biological weapon stolen by an arm dealer.What follows is a largely forgettable plot that takes players from gorgeous tropical islands to harsh urban environments like Sarajevo or even the snowy mountains of Tibet. There are quite a few betrayals, not to mention jumps through time, but, sadly, the characters are extremely one-dimensional and the actual adventures are filled with clichés.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP, Vista or Windows 7, with the latest Service Pack
Processor: Intel Core 2 Duo at 2Ghz, or AMD Athlon 64 x2 2Ghz, or better
Memory: 2GB
Hard Disk Space: 9Gb
Video Card:NVidia 8800GT with 512Mb RAM or better
DirectX: 9.0c
Sound: DirectX Compatible Sound Card

مشخصات


شرکت سازنده: City Interactive 
حجم فایل: 4440 مگابایت 
تاریخ انتشار: 20:15 - 91/12/26 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

 

 

احسان نعنایی بازدید : 82 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 


دانلود Need For Speed: Most Wanted 2012 - بازی جنون سرعت: تحت تعقیب

استودیوی بازی سازی Criterion را با ساخت سری Burnout می شناسیم که از سال 2008 که بازی بسیار زیبای Burnout Paradise را راهی بازار کرد، نسخه دیگری عرضه نشده، اما در این مدت این استودیوی بازیسازی یک نسخه از سری بازی های Need for Speed را راهی بازار کرد که نمایش بسیار خوبی از خودش داشت و به همین دلیل EA تصمیم گرفت که ساخت یک نسخه دیگر از این سری را به این استودیو بدهد. Need for Speed: Most Wanted  جدید دوباره می خواهد یادآور نمایش های خوب نسخه قبلی اش باشد که به نظر خیلی ها هنوز یکی از بهترین نسخه های NFS تا کنون است. این بازی دنباله ای بر نسخه 2005 نیست و تنها نام آن را به دنبال دارد.


همچنین صحنه های سینمایی کمتری دارد که در این چند سال در سری بازی های NFS به دیدن آن ها عادت کرده بودیم. بازی در یک شهر خیالی به نام Fairhaven رخ می دهد و مسابقات رانندگی زیرزمینی آنجا را به نمایش درمی آورد. بازیکنان با شرکت در مسابقات مختلف درجه خود را در بازی بالا می برند تا بتوانند در مسابقات سطح بالاتری شرکت کنند، اما پلیس نیز آن ها را راحت نمی گذارد و همیشه به دنبال دستگیری آن ها است. بازی دارای صحنه های Takedown زیاد و برخوردهای هیجان انگیز است. همچنین راه های مختلفی در یک مسیر قرار دارند که می توانید از آن ها برای میانبر زدن استفاده کنید.

منبع: پردیس گیم

 

 

 

احسان نعنایی بازدید : 65 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود Company of Heroes 2 - بازی گروهان قهرمانان 2


دانلود Company of Heroes 2 - بازی گروهان قهرمانان 2

استودیوی Relic اینبار در Company of Heroes 2 قصد دارد به قسمت دیگری از جنگ جهانی دوم برود و چالش های جدیدی را پیش روی بازیکنان قرار بدهد. آن ها 6 سال پس از عرضه نسخه اول که در غرب اروپا رخ می داد و حال و هوای فیلم Saving Private Ryan را داشت، تصمیم گرفته اند بازی ای را با یک جهت گیری تازه خلق کنند. این بازی به شرق اروپا می رود و نبردها آن را به نمایش درمی آورد و قدرت نیروهای شوروی را به دست بازیکنان می دهد. جایی که خونین ترین و بزرگ ترین نبردهای جنگ جهانی دوم در آن رخ داده و در دنیای بازی های کامپیوتری نیز تقریباً دست نخورده باقی مانده است.

اما برای خیلی از بازیکنان جای سوال است که دنباله یکی از بهترین بازی های استراتژی که تا کنون ساخته شده، قرار است به چه شکل باشد؟ اولین نکته، این است که این بازی حال و هوای تازه ای دارد. نسخه اول در شرایطی در سال 2006 راهی بازار شد که خیلی ها فکر می کردند سبک جنگ جهانی دوم مرده و دیگر طرفدار ندارد. اما CoH به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد و نشان داد که سبک جنگ جهانی دوم در قالب یک بازی استراتژی پتانسیل بالایی دارد. حال در دنباله این سری، سازندگان به اروپای شرقی رفته اند تا فضای تازه ای را نمایش دهند. گر چه در سری Men of War تا مسکو پیش رفته ایم، اما استودیوی بازیسازی Relic هنوز ظرفیت بالایی در این قسمت می بیند و فکر می کند که می تواند یک اقتباس خوب را در قالب بازی نشان دهد.


احسان نعنایی بازدید : 72 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود FIFA 13 - بازی فیفا 13



دانلود FIFA 13 - بازی فیفا 13

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید.

در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود. اما راهی که در آن پا می گذارید، آسان نخواهد بود. در ابتدا باید در یک باشگاه فعالیت کنید و با آن به موفقیت برسید، تا اینکه شما را به عنوان مربی تیم ملی انتخاب کنند. هر چه امتیاز شما در زمینه مربیگری در باشگاه ها بالاتر باشد، می توانید به تیم های ملی قدرتمند بروید. ماندگاری شما در یک تیم ملی به شکل ارتباط شما با تیم بستگی دارد.
توضیحات پچ 1.7:
در این پچ باگ های بازی بر طرف شده است و آخرین نقل انتقالات اضافه شده است.
احسان نعنایی بازدید : 89 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود Call of Juarez: Gunslinger - بازی ندای خوارز: دزد های مسلح


دانلود Call of Juarez: Gunslinger - بازی ندای خوارز: دزد های مسلح

 

سری Call of Juarez عمر کوتاهی دارد، اما یکی از پرفراز و نشیب ترین مجموعه های نسل هفتم است. نسخه اول این بازی در سال 2007 برای PC و Xbox 360 عرضه شد و با توجه به اینکه جزو اولین عناوین اول-شخص ساخته شده برای نسل کنونی بود، با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شد. استودیوی Techland بلافاصله کار روی نسخه دوم را شروع کرد و قسمت دوم این بازی را با عنوان Bound in Blood عرضه کرد. با اینکه CoJ: BiB بازی خوبی بود، اما اظهارات عجیب و غریب سازندگان و Ubisoft مبنی بر اینکه بهترین بازی Western تاریخ را ساخته اند، باعث شد تا این بازی بیشتر شبیه یک Hype دیگر از سوی Ubisoft باشد و نه تنها بهترین بازی Western تاریخ نباشد، بلکه در سال بعد و با عرضه Red Dead Redemption عمر این سری پایان یابد.

 

در حرکتی عجیب تر، Ubisoft ساخت قسمت سوم CoJ را در دنیای مدرن تأیید کرد. The Cartel سومین نسخه از این بازی بود که جز یک شکست تلخ، چیز دیگری به ارمغان نیاورد. با این حال، Ubisoft همچنان به ساخت نسخه دیگری از این سری اصرار دارد و در همایش PAX 2012 نسخه جدیدی با عنوان Gunslinger را معرفی کرد. اخیراً نمایشی از بخش های مختلف گیم پلی توسط سازندگان نشان داده شده که در یک نگاه کلی، می توان تغییراتی را در آن مشاهده کرد. بزرگ ترین حرکت مثبت Techland بازگشت به سبک و سیاق نسخه اول بازی است.

منبع: پردیس گیم
احسان نعنایی بازدید : 114 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (1)

 

دانلود Pro Evolution Soccer 2013 - بازی فوتبال حرفه ای 2013


دانلود Pro Evolution Soccer 2013 - بازی فوتبال حرفه ای 2013
(92/4/11) تغییرات:

پچ PESEdit 2013 Patch 4.1 اضافه شد.

سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفت کافی انجام شده است.

ویژگی های پچ رسمی 1.01 Konami:
1-یک افزونه که مثل یک میانبر عمل می کنه و می تونید وقتی که منتظر حریف آنلاین خودتون هستید در بخش های دیگه ی PES 2013 به بازی بپردازید و برعکس هنگامی که در یکی از بخش های بازی (مثلا مسترلیگ) هستید، به سرعت می تونید وارد بخش آنلاین بشید.
2-قابلیت بازی به صورته آنلاین حداکثر 4 نفر در هر تیم
3-قرار دادن مجدد نرم افزار myPES2013″"
4-حالتی به نام بازی ویژه "Special Match" و بدست آوردن امتیاز با بردن هر بازی در بخش مسترلیگ آنلاین
5-افزوده شدن دکمه ای به نام "give up" برای لغو بازی های دوستانه ی آنلاین بین دو نیمه.



 

 

احسان نعنایی بازدید : 89 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود Assassin's Creed 3 - بازی کشیش قاتل 3

  • »
دانلود Assassin's Creed 3 - بازی کشیش قاتل 3

از جنگ های صلیبی تا قرون وسطی را با سری بازی های Assassin's Creed پشت سر گذاشتیم. با 2 قهرمان به نام های الطاهر (Altair) و اتزیو (Ezio) آشنا شدیم که هر دوی آن ها ماجراهای خاص خودشان را دنبال کردند. این سری از بازی ها که به صورت سالانه راهی بازار می شوند، اکنون توانسته اند طرفداران بسیار زیادی برای خود دست و پا کنند و با ماجراهای خود بازیکنان را هیجان زده کنند. بعد از عرضه Assassin's Creed II و نسخه های Spin-off آن، اینبار نوبت به نسخه سوم این سری رسیده است. بازی ای که به گفته Ubisoft کار ساخت آن از 3 سال پیش شروع شده و اکنون ما شاهد نتیجه نهایی آن هستیم.

 

احسان نعنایی بازدید : 87 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود Angry Birds Star Wars v1.1.2 - بازی پرندگان خشمگین جنگ ستارگان

(91/11/27) تغییرات:

نسخه جدید بر روی سایت قرار گرفت!

پس از مدتها انتظار نسخه ی جدیدی از بازی جذاب و پرطرفدار پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars در جنگ ستارگان عرضه شد. شرکت Rovio با همکاری جرج لوکاس کارگردان سری فیلم های جنگ ستارگان این بار به خلق بازی جذاب پرندگان خشمگین با موضوع جنگ ستارگان پرداخته است. این بار پرندگان خشمگین با در دست گرفتن شمشیرهای نورانی و با پوشیدن لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها می روند. پرنده قرمز رنگ و محبوب انگری بردز در لباس Luke Skywalker شخصیبت بسیار سر شناس مجموعه فیلم های جنگ ستارگان و با در دست داشتن شمشیر نوری Lightsaber به ایفای نقش می پردازد.

قابلیت های کلیدی بازی Angry Birds Star Wars:
- تغییر در ساختار بازی و مراحل آن
- انجام بازی در فضا با شخصیت های جنگ ستارگان
- اضافه شدن پرنده ای جدید و تغییر چهره بعضی از پرندگان قبلی
- دارا بودن موزیک ها و صداهای جالب و هیجان انگیز
- وجود 60 مرحله در طول انجام بازی
- گرافیک بسیار مناسب و طراحی خلاقانه مراحل
- مراحل مخفی برای دریافت جایزه
- پس زمینه های بسیار زیبا و جذاب
- و ...

 

 

تعداد صفحات : 45

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 453
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 344
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 647
  • بازدید ماه : 1,477
  • بازدید سال : 14,314
  • بازدید کلی : 162,267
  • کدهای اختصاصی
    درباره ی وبلاگ

    وبلاگ gamestationدر بهار سال 1392-2013شروع به کار کرده 

    این ویلاگ در جهت  دانلود آسان شما در زمینه های 

    فیلم.انیمیشن. بازی. آهنگ.مستند.برنامه اندروید و کامپیوتر سعی در تا رضایت شما را در این زمینه ها جلب کند شما نیز میتوانید با نظرات شایسته خود مارا در این راه همراهی کنید

    راه اندازی وبلاگ:احسان نعنایی