loading...
همه چیز برای دانلود
احسان نعنایی بازدید : 119 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (1)

 


دانلود Call Of Duty: Black Ops 2 - بازی ندای وظیفه: عملیات سیاه 2

 

داستان در سال 2025 رخ می دهد و این موضوع بیانگر این است که در این بازی با تجهیزات نظامی جدید و چیزهای پیشرفته ای مواجه می شوید که احتمالاً در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارند یا هنوز طرح هایی از آن ها منتشر شده اند. همچنین بخش هایی از بازی در دهه 80 میلادی رخ می دهند که در آنجا در نقش شخصیت های وودز (Woods) و میسون (Mason) قرار می گیرید که در نسخه اول سری Black Ops حضور داشتند. داستان بازی توسط شخصیت وودز روایت می شود و بیانگر این است که او پس از اتفاقات نسخه اول جان سالم به در برده است. در سال 2025 نیز بازیکنان در نقش پسر الکس میسون (Alex Mason) قرار می گیرند که دیوید میسون (David Mason) نام دارد. در سال 1980 هم در نقش خود الکس قرار می گیرید.


برخی از ویژگی های بازی Call of Duty Black Ops II:
ویژگی Create-A-Class: این ویژگی به طور کامل مجدداً بازسازی و طراحی شده است و به گیمرها سیستم pick-10 را معرفی میکند که به شکلی منحصر به فرد، در انتخاب تجهیزات نظامی آزادی بیشتری به گیمرها می دهد. شما قادر به انتخاب ده المنت هستید که هر کدام به ارزش یک پوینت می باشد. با این ترکیب ده تایی تقریبا همه چیز برای شما امکان پذیر می شود.
سیستم امتیاز دهی جدید: سیستم امتیاز دهی جدید ScoreStreaks که به جای همتای قبلی خود یعنی KillStreaks طراحی شده ، جذابیت بیشتری را نیز به این بازی بخشیده است. براساس این سیستم شما ازین به بعد از طریق کمک رسانی به گروه خود، تسخیر پرچم ها، دفاع از هم تیمی های خود با سپر جدیدی به نام Assault Shield و کشتن دشمن ها ، امتیاز کسب خواهید کرد، این اقدامات به پیروزی تیم شما و طبعا بالا بردن امتیاز شما منجر می شود.
مسابقات eSports توسط بازی های لیگی: بازی جنگی Call of Duty : Black Ops II به گیمرها سیستم حرفه ای بازی لیگی را معرفی میکند که مواردی مانند سیستم پیشرفته ی تنظیم مسابقات و همچنین Seasonal ladders (مسابقات زمانبندی شده) را دربر می گیرد. کافیست تنها بخش کوچکی از مسابقه ها را انجام دهید تا سطح مهارت های شما محاسبه شود و از آن پس شما در گروه افرادی قرار می گیرید که از نظر سطح مهارت در بازی ، مشابه شما می باشند. شما باید سعی داشته باشید برنده شوید تا در جای بالاتری از رنک بندی قرار بگیرید. اگر بتوانید به صورت یکنواخت در این بازی پیشرفت داشته باشید، به مکانهای بالاتر پلکان فصلی خواهید رفت و در گروه های دشوارتر قرار خواهید گرفت. این سیستم پیشرفته ی تنظیمات مسابقات به خوبی اطمینان حاصل میکند که شما درگروه معین خود قرار گرفته اید و با اعضای گروه خود سطح مهارت نابرابر ندارید. بازی لیگی فقط مختص شخص خاصی نیست بلکه همه میتوانند از  آن بهره ببرند. ویژگی COD Castings قابلیت جدید این بازی ، به شما این امکان را می دهد که بخش های محبوب بازی و قسمت های خاص ویدئوهای ضبط شده را خودتان گزارش گری کنید.
تسلیحات، وسایل اضافی و تمامی تجهیزات آپگرید شده اند: جنگ در زمان آینده به این معنی است که تمامی تکنولوژی هایی که سربازها در میدان جنگ استفاده میکنند ، باید مدرن و آپگرید شده باشند. علاوه بر این، امکانات و مزیت های تسلیحاتی در حال حاضر داخل لیست اضافات قرار داده شده است.



احسان نعنایی بازدید : 106 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود Dead Space 3 - بازی فضای مرده 3

زمانی که Dead Space در سال 2008 توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک(Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorphروبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorphمی شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است.



Dead Space 3 Screenshot 1Dead Space 3 Screenshot 2Dead Space 3 Screenshot 3Dead Space 3 Screenshot 4Dead Space 3 Screenshot 5
احسان نعنایی بازدید : 73 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 


دانلود Far Cry 3 - بازی جزیره دیوانه ها 3

Far Cry 3 یک حال و هوای کاملاً متفاوت نسبت به تمام بازی هایی دارد که تا آخر سال 2012 راهی بازار می شوند. حتی FC3 را باید عنوانی متفاوت تر از نسخه های قبلی اش دانست. این بازی نه تنها بهتر از نسخه دوم به نظر می رسد، بلکه یاد آن را کلاً از بین می برد. Ubisoft در Gamescom امسال قسمت های جدیدی از این بازی را به نمایش درآورد. حالت Open-World و Sandbox بازی باعث شده که هر کدام از مراحل آن را به شکل ها و روش های مختلف به پایان رساند. در واقع، برای اینکه شما لذت بیشتری ببرید، بازی راه های بی شماری را پیش روی شما قرار می دهد که می تواند برای هر بازیکن به یک شکل باشند. 


احسان نعنایی بازدید : 89 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 


دانلود Mass Effect 3 - بازی آشوب کهکشانی 3:

پس از عرضه یكی از بهترین بازی های سال پیش، استودیوی BioWare دوباره آماده شده تا سومین نسخه از عنوان محبوب Mass Effect را عرضه كند. اینبار Reaperها به كره زمین حمله كردند و در حالیكه هیچ امیدی به نجات این سیاره نیست، فرمانده شپرد (Shepard) از راه می رسد و قصد نجات زمین را دارد. این شماره، بزرگترین نسخه از سری Mass Effect است كه داستان بسیار جذابی هم دارد. نمایش بازی از جایی آغاز می شود كه فرمانده شپرد قصد دارد هسته اصلی یك پایگاه را از بین ببرد. او با كنار زدن سپر دفاعی روی این هسته، به نیروهای كمكی خود فرمان می دهد كه از طریق نیروی هوایی، این هسته را از بین ببرند. پس از یك انفجار بزرگ، شپرد از بالای سكو به پایین پرتاب می شود.

تا آنجایی که بازیکنان می دانند، Mass Effect 3 آن ها را به ادامه مبارزه ها در قسمت های مختلف کهکشان می برد و نشان می دهد که فرمانده شپرد (Shepard) چگونه خودش را برای مبارزه با کل کهکشان آماده می کند. بازیکنان در این عنوان به شکل های مختلف تحت تأثیر قرار می گیرند که یکی از آن ها، بخش چندنفره خواهد بود. آن ها در این عنوان می توانند یک حالت Co-op چهارنفره به صورت آنلاین را تجربه کنند. قسمتی که شباهت زیادی به Horde Mode بازی Gears of War 3 دارد و بازیکنان در آن باید با موج های مختلف حملات دشمنان مقابله کنند. در این قسمت، نمی توانید فرمانده شپرد را در اختیار داشته باشید، چرا که او مشغول مبارزه ها سخت تری است.

ویژگی های بازی Mass Effect 3:
گرافیک بالا و زیبا
- گیم پلی زیبا
- بازی اکشن و فضایی
- ساخته شده با موتور قدرتمند Unrael Engine 3


احسان نعنایی بازدید : 80 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود Crysis 3 - بازی کرایسیس 3

پایان Crysis حس Predator بودن را به ما القاء می کرد. غیب می شدیم، مشت های سنگین می زدیم و با یک دست دشمن را چندین متر به هوا پرت می کردیم. در Crysis 2 ادامه آن روند شکل گرفت. ما Predator بودیم که دربازی Crysis بود، ولی در محیط بسته خیابان های نیویورک قرار گرفتیم. راسموس هوجنگارد (Rasmus Hoejengaard) کارگردان Crytek می گوید: "ما فرمول خود را در Crysis 2 عوض کردیم. بعضی از مردم آن را دوست داشتند و بعضی ها هم خیر، که البته همیشه هم همینطور است. کاری که حالا ما قصد انجامش را داریم، این است که تمام نکاتی که در دو نسخه بازی مورد توجه بودند را در این نسخه قرار دهیم. 


احسان نعنایی بازدید : 110 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

 


دانلود METRO: Last Light - بازی مترو: آخرین روشنایی

در چند سال اخیر، شاهد ظهور استودیوهای بازیسازی خلاقی در اروپای شرقی بوده ایم که یکی از آن ها استودیوی اوکراینی 4a Games است که پیش از این، با بازی METRO 2033 توانایی خود را در خلق یک FPS خاص و جذاب اثبات کرده و اکنون تلاش می کند با Last Light روند موفقیت های نسخه پیشین را ادامه دهد. داستان METRO 2033 یکی از نقاط قوت بازی بود که از روی رمان معروف دمیتری گلوخوسکی (Dmitry Glukhovsky) با همین نام ساخته شده است. جایی که در آن روسیه توسط بمب های هسته ای و عوامل شیمیایی نابود شده و انسان ها برای زنده ماندن به مترو و تونل های زیرزمینی پناه برده اند و در حال زندگی کردن هستند. وقایع Last Light درست بعد از نسخه پیشین رخ می دهند.

در حالیکه انسان ها همچنان برای زنده ماندن تلاش می کنند، رگه هایی از امید نمایان می شوند. یخ های سطح مسکو در حال ذوب شدن هستند و بر اساس شایعات، خورشید ظاهر شده است! شاید مهم ترین نکته مثبت هر دو نسخه METRO اتمسفر وهم آلود آن است که تحت تأثیر آثار آندری تارکوفسکی (Andrei Tarkovsky) کارگردان معروف روسی و خالق فیلم تحسین شده Stalker طراحی شده است. جو کاملاً آخرالزمانی، سرد و مرده است و به خوبی در بازی پیاده شده که البته خلق چنین اتمسفری تخصص نویسندگان، فیلمسازان و بازیسازان اروپای شرقی است. فضای مرده مترو تأثیر مستقیمی روی گیم پلی بازی دارد. همان طور که پیش از این در METRO 2033 شاهد بودیم، نوع گیم پلی Last Light متفاوت از سایر تیراندازی های معمول است. ایجاد حس آسیب پذیری و ناتوانی، اسکلت کلی گیم پلی را تشکیل می دهد. تعداد محدود مهمات، استفاده از ماسک تنفس، نبردهای چالش آور و طولانی همگی بر همین پایه استوار هستند.

منبع: پردیس گیم

Metro: Last Light (formerly Metro 2034) is a first-person shooter video game developed by Ukrainian studio 4A Games and published by Deep Silver for Microsoft Windows, PlayStation 3 and Xbox 360. It was released in May 2013.The game is set in a post-apocalyptic world and features action-oriented gameplay with a combination of survival horror elements.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

Windows: XP (32-Bit), Vista, 7 or 8
CPU: 2.2 GHz Dual Core e.g. Intel Core 2 Duo
RAM: 2GB
Direct X: 9.0c
Graphics Card: DirectX 9, Shader Model 3 compliant e.g. NVIDIA GTS 250 (or AMD equivalent e.g. HD Radeon 4000 series) or higher 
For 3D Vision Support:
NVIDIA GTX 275 or higher
120Hz Monitor
NVIDIA 3D Vision kit for Windows Vista, 7 or 8

مشخصات


شرکت سازنده: 4A Games 
حجم فایل: 6270 مگابایت 
تاریخ انتشار: 23:15 - 92/2/30 
منبع: پی سی دانلود 

راهنمای نصب

پس از نصب بازی آپدیت 1.0.0.2 را هم نصب کنید برای نصب این آپدیت ابتدا فایل setup.exe را نصب کرده سپس محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید. لازم به ذکر است با این پچ مشکل افت فریم با کارت گرافیکهای ATI حل میشود . از دیگر نکات میتوان به قابل تنظیم شدن FOV بازی اشاره کرد که مربوط به لود شدن جزئیات متحرک در فاصله های دور دست میباشد همچنین ممکن است بعد از نصب آپدیت سیو های بازی از بین برود برای استفاده مجدد از فایل سیو ها مراحل زیر را طی کنید.

به این آدرس مراجعه کنید :  Documents4A GamesMetro LL
به پوشه ای روبه رو شده اید که نام آن یک عدد طولانیست . نام آن پوشه را به ۴۱۰۰۰۰۰۰۴۱۰۰۰۰۰ تغییر دهید .

حالا به این آدرس مراجعه کنید .   C:Usersyour user nameAppDataLocal4A GamesMetro LL

دوباره با پوشه ای روبه رو میشوید که نام آن از یک عدد طولانی تشکیل شده است. نام آن را به ۴۱۰۰۰۰۰۰۴۱۰۰۰۰۰ تغییر دهید .

 

احسان نعنایی بازدید : 101 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود Resident Evil: Revelations - بازی رزیدنت ایول: وحی

  • بازدید: 45300
  • دسته: بازی » اکشن , ماجرایی
دانلود Resident Evil: Revelations - بازی رزیدنت ایول: وحی

شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های 1 تا 3 این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای 3DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های 4 و 5 رخ می دهند.

بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

منبع: پردیس گیم

احسان نعنایی بازدید : 83 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 


دانلود Dark - بازی سیاه

بازی هایی که دارای المان های مخفی-کاری هستند، این روزها طرفداران خاص خودشان را دارند. گر چه تعدادشان زیاد نیست، اما وجود عناوینی چون Splinter Cell و Metal Gear Solid باعث شده تا این افراد هنوز به این سبک امیدوار باشند. از طرف دیگر، خون آشام ها نیز برای خودشان علاقه مندان زیادی دارند و در دنیای بازی های کامپیوتری نیز حضور پررنگی دارند. حال بازی ای را فرض کنید که هم در سبک مخفی-کاری و هم شخصیت اصلی آن یک خون آشام باشد. استودیوی Realmforge با همکاری کمپانی Kalypso دست به ساخت چنین بازی ای به نام DARK زده است. این بازی را می توان ترکیب جالبی از دنیای Dishonored با Twilight دانست.

DARK جزو آن دسته از بازی هایی است که قرار بوده در سال 2012 عرضه شود و حال می خواهد به عنوان یک IP جدید در سال 2013 حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. اتفاقات بازی در زمان حال رخ می دهند و فضای آن تفاوت زیادی با فیلم های Twilight دارد. شخصیت اصلی بازی خون آشامی به نام اریک بین (Eric Bane) است که از فراموشی رنج می برد. او از دست نیروهایی فرار می کند به طور قطع درباره زندگی قبل از خون آشامی او اطلاعات زیادی دارند. جدا از اینکه سوژه بازی بسیار تکرای است و شاید دنیا همیشه به دنبال چنین سورژه هایی بوده، شما با ماجراهای جالبی در DARK روبرو می شوید. اریک برای حمله به دشمنانش، باید آن ها را غافلگیر کند.


احسان نعنایی بازدید : 391 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود Tom Clancy’s Splinter Cell Blacklist بازی اسپلینتر سل فهرست سیاه برای کامپیوتر ایکس باکس پلی استیشن

دانلود Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist بازی اسپلینتر سل فهرست سیاه برای کامپیوتر ایکس باکس پلی استیشنReviewed by Sadegh on Jul 3Rating:

این بار «سم فیشر» شخصیت اصلی بازی «اسپلینتر سل Splinter Cell» در خاورمیانه ، مرز ایران ، عراق و سوریه می آید تا ماموریت های خود را انجام دهد. داستان بازی Splinter Cell: Blacklist که تا چند ماه دیگر عرضه می شود ، شش ماه بعد از نسخه محکومیت جریان دارد. در تریلرهای منتشر شده از اسپلینتر سل ، سم فیشر در کردستان عراق و ایران حضور پیدا کرده و شخصیت ها نیز به فارسی صحبت می کنند

گروه هایی که از حضور نیروهای ارتش آمریکا در کشورهایشان ناراضی هستند ، تلاش دارند بر اساس عملیاتی به نام فهرست سیاه به مبارزه علیه نیروهای آمریکایی بپردازند. سازمان اطلاعات مخفی آمریکا به سم فیشر دستور می دهد تا به درون این گروه ها نفوذ کرده و عملیات آن ها را خنثی کند.

گیم پلی بازی تغییرات زیادی نداشته و بر اساس نسخه قبلی یعنی محکومیت است. البته در اسپلینتر سل فهرست سیاه می توان در حین حرکت افراد را نشانه گذاری کرد و در یک زمان و سریع سه نفر را کشت. در یک تریلر نشان داده می شود که می توان از دشمن اعتراف هم گرفت. یعنی این که سام فیشر امکان بازجویی هم دارد.

بازی با کینکت ایکس باکس هم سازگاری داشته و با آن می توان حواس دشمن را پرت کرد و سپس حمله کرد.

استفاده از وسائل جاسوسی ، مثل نصب میکروفون در هواپیما ، استفاده از دوربین های کوچک و.. در بازی امکان دارد.

بازی در ماه آگوست عرضه می شود.

تصاویری از محیط بازی :

احسان نعنایی بازدید : 87 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود Mortal Kombat Complate Edition 2013 - بازی مبارزه مورتال کمبات  نسخه کامل 2013

 

زمانی سری بازی های Mortal Kombat یکه تاز بازی های مبارزه ای بودند. دهه 90 میلادی زمانی بود که هرکسی برای بازی کردن آن سر و دست می شکاند. بازی ای که توانسته بود دستگاه های Arcade در پارک ها و کلوپ ها را به تسخیر خود در آورد. بازی ای که شاید خیلی ها Sega Mega Drive خود را فقط برای آن خریداری کردند. اما از زمانی که بازی های سه بعدی و بازی های مبارزه ای دیگری مانند Tekken وارد شدند، سری بازی های Mortal Kombat نمایش کمرنگ تری از خود نشان دادند. شاید بازی هایی مانند  Mortal Kombat: Deception و Mortal Kombat: Deadly Alliance را بتوان از نسخه های موفق بسیار خوب این بازی روی کنسول ها نام برد، اما نتوانستند به محبوبیت گذشته دست پیدا کنند. با عرضه نسخه Mortal Kombat vs. DC Universe سازندگان به نوعی تیر خلاص را بر پیکر این بازی زدند تا نسخه های قدیمی این بازی همچنان به عنوان اسطوره ای از این سری بازی ها نام برده شوند. سازندگان با شکست عنوان Mortal Kombat vs. DC Unversed تصمیم گرفتند که نسخه جدید این سری از بازی ها را با استفاده از المان ها موفقیت آمیز نسخه های کلاسیک بسازند. از نمایش های اولیه کاملا مشخص شد که این بازی قصد دارد تا ناکامی های گذشته خود را جبران کند و دوباره به دوران اوج خود بازگردد.

 

تعداد صفحات : 45

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 453
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 344
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 701
  • بازدید ماه : 1,531
  • بازدید سال : 14,368
  • بازدید کلی : 162,321
  • کدهای اختصاصی
    درباره ی وبلاگ

    وبلاگ gamestationدر بهار سال 1392-2013شروع به کار کرده 

    این ویلاگ در جهت  دانلود آسان شما در زمینه های 

    فیلم.انیمیشن. بازی. آهنگ.مستند.برنامه اندروید و کامپیوتر سعی در تا رضایت شما را در این زمینه ها جلب کند شما نیز میتوانید با نظرات شایسته خود مارا در این راه همراهی کنید

    راه اندازی وبلاگ:احسان نعنایی